Arkadaşlar 25 yaşındayım dulum ve işsizim acaba kendimi toparlayana kadar o işi yapsam olurmu 2 - 3 aya bırakırım sizce olurmu?

Arkadaşlar ne iş var ne para durum gerçekten çok kötü çevreuede borç arttı kira desenn oda öyle faturalar birikti acaba 2-3 aylığına o işi yapsam biraz para biriktirip durumu toparladıktan sonra bırakabilirmiyim sizce nasıl müşteri bulunur
Arkadaşlar 25 yaşındayım dulum ve işsizim acaba kendimi toparlayana kadar o işi yapsam olurmu 2 - 3 aya bırakırım sizce olurmu?
Cevapla