23 yaşımdayım, 19 yaşımdan beri çalışıyorum ve sanırım biraz yoruldum. Bir sene ara vermek mantıklı mı?

23 yaşımdayım, 19 yaşımdan beri çalışıyorum (yazılım, pazarlama) ve sanırım biraz yoruldum. sizce bir sene ara vermek mantıklı mı?

23 yaşımdayım, 19 yaşımdan beri çalışıyorum ve sanırım biraz yoruldum. Bir sene ara vermek mantıklı mı?
Cevapla