İşten çıktığımı evdekiler anlamasın diye 3-4 ay işe gidiyormuş numarası yapabilir miyim sizce?

3-4 ay boyunca işten çıktığımı öğrenmemeleri lazım. Ne yapsam da çaktırmasam

İşten çıktığımı evdekiler anlamasın diye 3-4 ay işe gidiyormuş numarası yapabilir miyim sizce?
Cevapla