Ya size bir şey soracağım beni çalıştım yere sezonluk işçi olarak almışlar ya sezon bitince çıkarırlarsa?

Bu sezonluk demek üç aylık deneme süresi mı demek? Sonra yani iş arkadaşlarıma müdürlerime mi soracaklar? Çok moralim bozuldu ya. Ben burada çok güzel çalışıyorum ama ya beğenmezlerse içime kurt düştü şimdi. Dünde telefonu biraz fazla elime almıştım mesai saatleri içinde. Aslında saatte bakmak için alıyorum ama bende şaka gibi dakika da bir saatte bakıyorum. Ne yapmam lazım şimdi benim.
Güncellemeler
+1 yıl
Neden soruma gelmiyorsunuz ya 7 dakika oldu aynı soruyu bir daha sordurmayın bana
Güncellemeler
+1 yıl
Neden gelmiyorsunuz kimse yok mu
Ya size bir şey soracağım beni çalıştım yere sezonluk işçi olarak almışlar ya sezon bitince çıkarırlarsa?
Cevapla