Çalıştığım yerdeki uyuşuk personeli işten attırayım mı sizce?

Bugün o işe gireli tam 1 hafta oldu ve hala hiçbir gelişme yok hem beceriksiz uyuşuk hemde hiç konuşmuyor işten çıkarılması herkes için iyi olur demi?

Çalıştığım yerdeki uyuşuk personeli işten attırayım mı sizce?
Cevapla