Boşanma dilekçesinden feragat ettim ama duruşma günü bekleniyor. Süreç nasıl ilerler?

Merhaba , bir süre önce eşimle boşanmak için dilekçe verdim bir sene olmamıştı evleneli bu yüzden çekişmeli olarak dava açtım lakin biz oturup bazı konularda sorunumuzu çözdük sayılır ben tekrar dilekçe vererek kararımdan feragat ettiğime dair dilekçe verdim ama e devlette duruşma günü duruyor bı bildiği olan yardımcı olabilir mi
Boşanma dilekçesinden feragat ettim ama duruşma günü bekleniyor. Süreç nasıl ilerler?
Boşanma dilekçesinden feragat ettim ama duruşma günü bekleniyor. Süreç nasıl ilerler?
Cevapla