2 ay önce boşanma davası açtım hala ilk duruşma günü verilmedi normalmi bu kadar uzaması sizce?

Yani barodan avukatta istedim uzamasın ne gerekiyosa yapsın diye , avukattamı iş yok neyin nesi anlamadım.
Bu prosedürler nasıl işliyor bilmiyorum ama avukat beni arayıp bilgilendirmiyor ne yaptığını söylemiyor bile. Adliyeye gidip sordum sizin vekiliniz var bundan sonra onunla iletişime geçiceksiniz dediler. Bekledikçe böyle sinir oluyorum ya normalmi bu kadar uzaması?
2 ay önce boşanma davası açtım hala ilk duruşma günü verilmedi normalmi bu kadar uzaması sizce?
Cevapla