Yediği kaba pisleyen insanlar neden yaşar ki?

Moralim 0 teyzem bizimle aylarca yaşadı eşinden ayrılmıştı gidecek yeri yoktu annesi bile suratını döndü çünkü huysuz geçimsizdi annem kıyamadı o benim ablam dedi bizimle yaşadı ama yaşamaz olaydı arkamızdan neler konuşmuş dedikodu yapmış hep yüzümüze gülüpte yılannnn aklıma geldikçe deliriyorum anneme diyorum bırak konuşayım hesap sorayım yediği kaba pislermi insan seni annen bile dışlarken biz sahip çıktık diyeyim yok annem izin vermiyor biz Allah rızası için yaptık boşver kızım diyor dayanamıyorum napaym ya delircem içimde patlıycak?
Yediği kaba pisleyen insanlar neden yaşar ki?
Cevapla