Tek basina yemek yiyen insana neden tuhaf bakarlar bazilari?

Tek basima cikmisim disari islerimi halletmeye calisiyorum buraya kdar skinti yok ama ne zaman ki karnim acikiyor yemek yemege gidiyorum tuhaf ve aciyan bakislara maruz kaliyorum.
Yemek yemek keyfi bir sey degil bir ihtiyac açım aç yanimda kimse yok diye ac mi kalayim milletle yapisik mi gezeyim tek yemek yememek icin bir isimi de olsun kendi basima halletmiyim mi yani
Tek basina yemek yiyen insana neden tuhaf bakarlar bazilari?
Cevapla