Eşimi Kaybettim. Çocuklarıma Ölümü Nasıl Anlatayım?

İnşallah bana yardımcı olabilirsiniz. Eşimi daha yeni kaybettim. Bu durum beni epey sarstı ama Allah’ın izniyle sabredeceğim. Çünkü ölümün bir yokluk olmadığını, ebedî bir âleme geçiş olduğunu biliyorum. Ama annelerinin vefatından sonra hayatları altüst olmuş yaşları 5 ve 7 dir. Onlara iyi bir baba olmak istiyorum. Annelerinin yokluğunu hissetmelerini istemiyorum. Çocuklarıma bunu nasıl anlatabilirim?
Eşimi Kaybettim. Çocuklarıma Ölümü Nasıl Anlatayım?
Cevapla