şimdi Hristiyanlıkta Tanrı tarafından gönderilen bir din belki son din değil ama öyle ben şuanlık Müslümanım Hristiyan olmak istiyorum ama cehennemden korkuyorum.
Bu konu hakkında neler biliyorsunuz?
Bu konu hakkında neler biliyorsunuz?
Sen burada gelmiş soru soruyorsun milletin dediği 'geçmiş olsun' vs vs vs...
Şöyle bir şey var evet ıslama göre müslümanlar eninde sonunda cezalarını çektikten sonra cennete gidecekler.
Ve evet islama göre muhtemelen cehennemliksin. Bende şu ikilemi anlamıyorum belki de adam müslüman birinden daha iyi, yine de cehennemde mi kalacak hep? Islama göre muamma. Allah isterse affeder.
Benim sana diyeceğim şu: hristiyanlık, müslümanlık falan... Bunlar hep aynı allaha inanıyorlar. Tek sıkıntı hepsi kendi dinindeki adamın cennete gideceğine inanıyor. Hristiyana kitabın bozulmuş senin desen oynar seni. Ama bir anlamda kuran da bozuluyor bence. Kafaya göre yorum çekip eski arapçayı ona gore yorumluyorlar.
Demem o ki eğer din değiştirmekte kararlıysan önce baya bir düşün derim. Sonra geri dönmek sıkıntı olur. Milletin dediğine de bakma ya. Türkiyenin geneliyle bu konu hakkında konuştuğunda onlar sadece 'tövbee tövbeee' der.
Bu arada bana saldırmaya çalışan yorumlara cevap vermeyeceğim. Seviyenize düşmeyeceğim, boşuna yazmayın yani.
haklısın Hristiyan da Müslüman da kendi dinine inananlar hariç herkesi cehennemlik biliyor ama kişi inandığı dinde ibadetlerini yerine getirirse, iyi, yardımsever, temiz bir insan olursa neden cehenneme gitsin sonuçta doğru-dürüst yaşamış.
Sen hristyanliğa inanarak Allah a karsi iftira etmis olursun, ne kadar sevap işlesende Allah a iftira atip oğllu flandiye inandigin icin Allah o sevaplarini yok eder, ve sonsuz cehenneme duşersin, kendi imaninla kumar oynuyorsun, ben islami derin arastirip diger dinleri de degerlendiren bir insanim benim bildiklerim ve görduklerimi sen bilemessin ama kesin tek gercek din islam, istersen melek gibi ol ama yine cehennem sonsuza dek senin icin
Bu arada hristyan olmak istedigin icin , musluman liktan coktaaan cikmissindir, burda niyet önemli
bu konular hassastır. buralarda çözüm araman doğru değil. bence sen diyanete yaz https://kurul.diyanet.gov.tr/sorusor/#.U9DrnCNrPcc inş en doğru karara varırsın
ben gidemeyeceklerine inanmıyorum bir hristiyan çok iyi hiç günah işlememiş insanlara faydalı yardımcı olmuş ama müslüman değil öte tarafan ışıd gibi bir yapı müslüman insanları öldürüyor günah işliyor ama o müslüman olduğu için cennete gidecek bu mu adalet ötekinin ne suçu var bence allah insanın karakterine bakar iyiliklerine bakar atıyorum bizde müslüman doğmamış olsaydık kimseye zararımız olmadan iyi bir yaşam sürseydik ve cehenneme gitseydik bu adalet olur muydu sizce
onların müslüman olduğunu ne biliyorsun. müslümanlığı bilmiyorsun her müslümanım diyen müslüman olarak ölürmü sanıyorsun
allah korkusu olan cana asla kıymaz
Allah bilir alexey'e katılıyorum Hristiyanlar var çoğu muslumandan daha iyi bence insan alexeyin dediği gibi karakteri ve yaptıklarına gore cennete cehenneme gider hristiyan olmak istiyorsan ol ozgursun ama olmadan önce bir araştır derim ben 😊😉
Keşke herkes senin gibi düşünceli olsa
hirsityanlar cehenneme gidecek tabiki hacı, çünkü onlar son peygamber hz muhammed sav i kabul etmezler kuranı inkar ederler , allahın oğlunu isa eşini meryem görürler halbuki kuranda o doğmamıştır doğurulmamıştır diyor , şirk yaparlar yani onun için gidecekleri yurtları bellidir.
Cevap
15Cevap
Onlarin kitaplari allah tarafindan indirilmis olabilir fakat yalanci rahibeler vs yuzunden defalarca degisime ugramistir. Hepsi cehenneme gider diye bir sey soyleyemeyiz belki aralarinda koru korunr bagli olmayanlar da vardir ama sen tutup da kur'ani bu sekilde inkar edip din degistirirsen cehennemden bence de korkmalisin
Hristiyan biri olarak sana şunu söylüyorum. Düzgün insansan, ahlaklıysan, çalma, öldürme, ana babana saygı göster, komşunun karısına yam gözle bakma, komşuna yalan yere tanıklık etme. Buraya kadar tüm dinler ortak. Bizde ise İsa Mesih Tanrı'nın oğlu olduğuna, bizim günahlarımız için ölüp 3 gün sonra dirildiğine inanıyorsan zaten Hristiyansın. Geriye vaftiz olmak kalıyor.
hocam senin dedigin gibi olsa bende hristiyan olayım çok iyi bir insan çok hayırlı bir insan olayım ama yinede cehenneme gideyim böyle saçma bişey olmaz islam neyse hristiyanlıkda odur
aynen
Aynen sana katılıyorum
Sen zaten geçmişsin arkadaşım illaki uygulamalı olrk geçmen gerekmez kalbinde gönlünde müslümanlık bitmiş allah yardımcın olsun umarım hatanı anlar tövbeni yaparsın
Hak din İslamdır gerisi değiştirilmis kitaplarını bile kendileri yazmış o yüzden cehennemlikler o dinler faso fiso
kutsal kitabin neresi degistirilmis? tevrat zebur incil ilk yazildigi gibi koruldu simdi de nuhsallar muzede sergilenmektedir. incil original dili, yunanca olarak yazilan eserler 5,000 tane var ve baska antik dil, kiptikce, suriyanice, latince metinleri 9,000 tane var. Iznik konsey incil hakkinda tartsmak icin degil Isa'yi kimligi uygun bir sekilde anlamak icin toplanmistir. onlar ayni incile bakarak konustular Youtube'de incil degisti mi diye kanalhayatplay'den yuklenen bir video var tavsiye edeyim 13:28dan izleyebilirsiniz. ama kuran nasıl? muhammed öldükten sonra birbirine cok çelişkili metinler kalmis seçmekten zorlandilar ve 10 yıl sonra Osman halife zamaninda farkli metinleri yok edip bir kanun yapmis
Hristiyanlıkta Hz. İsaya Allahın oğlu diyorlar böyle bir şey yok zaten Allah katında inanmamız gereken din İslamdır hem Müslümanlık gibi bir nimeti bulmuşsun niye geri tepiyorsun ( Şüphesiz Allahtan başka ilah yoktur. )
Hristiyanlık 3 mezheptir Protestan Katolik Ortodoks bunlardan sadece Katolik ve Ortodoks lar Mesih İsa'yı Allah'ın oğlu olarak görür Protestanlar Allah'ın oğlu gorusune katılmazlar yani Protestanlar Allah'ın oğlu yoktur derler zaten Hristiyanlıktan İslamiyete en yakın olan mezhep de protestanliktir 😊
@İNGİLİZ1905 abicim kimden duymussun incilde de ve tevrat zeburda da Tanri'nin ogludan bahsedden ayetleri var da yazayim. "Tanri dunyayi o kadar cok sevdiki biricik oglunu verdi, O'na iman edenlerin hic kimse mahvolmasin sonsuz yasama kavussun" diye yazilmistir.(Yuhanna 3: 16)
İslam dini henüz gelmemiş ikenki hristiyanlar cennete gidebilir. İslam sonrası cehennemi boylayacaklar.
Çünkü değiştirildi. Hiç şarap izin verilmiş olabilir mi bir dinde? Rahatlarına göre değiştirdi batılılar. Ki zaten bir çok çeşit incil var...
Şaka mısin anlamadimki. hristiyanlik fazlaoyla saptirilmis bir din. cehenneme onaniyosan zaten musluman olman gerek aykiri olucam diye sekilden sekle girmeyin.
Hristiyanlıkta cehennem yok mu yani?
Orta çağın pisliklerini Hristiyanlığa yıkmayın.
o nasıl bir çelişki hristiyan olmak istiyorsan o dine inanmışsındır o dinin yasaklarını yaparsan cehenneme gidersin yok müslümanlığa göre cehenneme gidiyorlar diyorsan demek ki müslümanlığa inanıyorsun
"Eşhedü en lâ ilâhe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdûhü ve resûlü oku ve kendine gel.
müslümanlara kalsa bütün akıllı zeki bilim adamları, büyük iş adamları , sanatçılar herkes cehenneme gidecek. boşver sen onları... doğru bildiğini yap bende museviyim
Müslümanlığın ne kadar yasiyosun ki hristiyan olmaktan korkuyorsun veya şöyle düşün doğduğun büyüdüğünde dini ne kadar yasiyosun ki hristiyanlığı yaşayabilecek sin bos özenti olmanın alemi yok! tavsiyem az film izle
çok dindar olmasam bile Tanrıdan korkan arada bir namazlarını kılan bir gençtim defalarca zina yapma fırsatım oldu yaşadığım coğrafya dolayısıyla ama yine Tanrıdan korktuğum için yapmadım. zina, hırsızlık, içki gibi alışkanlıklarım yok 4 4 lük müslüman olamasam bile sadece sözde müslüman değilim.
eğer isteğin o yöndeyse müslümanlıktan çıkmışsındır ayrıca hristiyan olmak istiyosan cennet cehennem ayrımı onlarda farklı onların inancına inan sende
Tabiikide gidecekler. Sen keyfe göre yazılmış bir kitabı olan dine mi girmek istiyorsun? Ayrıca Şu üç günlük dünya için ebedi ahiretini satma !
oyle müslümanım demek le olmuyor bu işker sen çıkmıssın zaten çoktan dinden. allaha inancını kaybetmissin
o halde Türkiyenin sanıldığı üzere %90 değil %30-40 ı ancak müslüman.
sen allaha inanmıyorsun onu inkar ediyorsun bu seni dinden çıkarır
Tanrı dedik diye mi inkar etmiş oluyoruz?
senin tanrın nedir beklentin nedir ya islamda saçma olupda hristiyanlıkda mantıklı olan nedir sence anlatırmısın sohbet edelim biraz?
şu an gerçekten bu sohbeti yapacak kadar vaktim yok zira çok geniş bir konu.
ya bak oda allahım bir diniydi peygamberi vardı kitabı vardı. ama bozuldular kitaplarını işlerine geldiği gibi düzenlediler. unutma işine gelen herşey seni cehennemlik edebilirç40 yıılık rahat bir hayat için sonsuz azaba ne gerek var değilmi
araştıracağım işte daha.
İyi insan vardır kötü insan vardır hangi dinden oldugunun bir önemi pek yok :)
hıristiyanlar ; sen cehenneme gidiceksin müslüman!
müslümanlar; sen cehenneme gidiceksin hıristiyan!
budist; sen cehenneme gidicen hıristiyanlar ve müslümanlar !
olay tam olarak bu :)
benzer ama tam degil. Kutsal kitap diyor ki, "Cunku herkes gunah isledi Tanrinin yuceliginden yoksun kaldi." Cennet tam kutsal yer. kucuk gunah bile varsa cennete giremeyiz cennete girebilen yok. Incilde "her kadina sehvetle bakan yuregile zina etmis olur"(matta 5:28), "Kardesinden nefret eden katildir"(1. Yuhanna 3:15) diye yazilmistir. O yuzden Isa onun kaniyla butun gunahin bedelini odedi (matta 26:28) Isa benim gunahim icin oldu ve benim kurtaricimdir diye kabul eden kurtulur
Âl-i İmrân Suresi 85. ayette Müslüman iken Hristiyan olanların kesinlikle cehenneme gideceği belirtiliyor.
Haha
Once şu an ki dininin imajini al sonra downgrade yaparsin.
Ama once mutlaka imajini al.
Sonra geri donmek imkasiz olabilir.
Upgrade-Downgrade olaylari
Ne alaka ya adamlar o kadar buluş bulmuşlar o kadar ilaç bulmuşlar bazen insanlığa yararlıda olmuştur neden cehenneme gitsin bırakın bu hikayeleri. İstediğin dine inanca inan kardeşim ibadetini allah için insanlık için yapıyorsan sıkıntı olmaz :)
Gitmeyeceğimize inanıyorum. Ve ayrıca Tanrı yanımızda korkmana gerek yok. O, ona inanmak isteyenlere doğru yolu gösterir. Tanrı yolunda kalman dileğiyle.
Knk sen zaten girdiğin dinde sırf islamdan çıktın die cehenneme gideceni saniyorsan o dine inanmiyorsun demek
hristiyanlığın geçerliliği doldu.
Geçerliliği doldu derken?
Allahim sen bu kisiye akil fikir ver nolur
yok arkadaş beyinler boş yemin ederim..
neden hiristiyan olmak istiyosun?
İslam inancında evet cehenneme gider.
Allah akıl fikir versin.
Huzur İslam'da
Biz bunu bilemeyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar