Kapanmak istemiyorum ama Allah’tan çok korkuyorum kesin cehennemlik miyim?

Merhaba arkadaslar ben müslümanım, kapanmak istemiyorum ama cehennemden de çok korkuyorum namaza yeni başladım o yüzden bazen günde 2-3 rekat olsa da kılmaya çalışıyorum bazı günler kılmıyorum ama alışacağım Allah biliyor ne kadar istediğimi ve oruç da elimden geldiğince tutmaya çalışıyorum ama kapanmak istemiyorum kapanamıyorum yani sırf kapanmak gerek diye de kapanmak istemiyorum kalpten olması gerekir yani açığım diye kesin cehennemlik miyim? Asla Allah’a karşı günah işlemek ve cehenneme gitmek istemiyorum korkuyorum bunun günah olduğunun farkındayım ama istemiyorum cennete gidebilir miyim sizce? Bir suru kaynak okudum bir tanesi ayetleri örnek gösterip kapanmadıkça günah büyür diyor, ama yine de Allah affedebilir falan diyor diğeri de diyor ki önemli olan kalptir falan.. O zaman neden zorunlu kılındı hangisine inanacağımı şaşırdım 40lı 50li yaşlardan sonra kapanacağım bakın bu konuda netim ama şu an daha gencim kapanmak istemiyorum sizce çok günah mı Allah affedebilir mi? Her gün dua ediyorum bunun için nolursunuz bir şeyler yazın.. Lütfen yorumlara da saçma sapan şeyler yazmayın geliyor bazı erkekler “kapan diyorsa kapan”Allaha karşı mı geliyorsun” falan yazıyorlar nolur boyle erkekler bir şey yazmasın bile! Kızlarımdan cevap istiyorum onlar beni anlayacaktır şimdiden yazanlara teşekkür ediyorum💜💜💜
Kapanmak istemiyorum ama Allah’tan çok korkuyorum kesin cehennemlik miyim?
Cevapla