Valla sitede bir kaç şey duydum ama yazık sizene milletten gerçekten sinir oluyorum diyorsan yüzüne söyle arkadan atıp tutmak nedir? ya da birileri burada iken deyin de söz hakkı olsun insanlara burada olmayan insanların hakinda atıp tutanlar çok mu doğru insanlar merak konusu çok üzüldüm ve kızdım fırsatçılık yapanlara az delikanlı olun düşene bir tekme atmak nedir ya pes şimdi soruma gelip yargı dagitanlar olacak herkes kendine işine baksın. Siteyi dedikodu kazanına çevirdiler bune be
İnsanlar neden yüze söyleyemez arkadan atar tutar?
Offf herkes nasıl bir şey sanıyor kendini 😂😂ölüyorum bu egoya bak. Arkadaşım sen burada üyesin üye! Site sahibi değil! Ünlü falan da değilsin önemli de değilsin. Kıskançlık değil o karma😂😂 soru kimle ilgili bilemiyorum gene neler oldu Allah bilir de kepçe gibi her yeri karıştırırken sorun yok, sen çorbaya dahil olunca mı sorun oluyor 🤣🤣🤣 ne güldüm ne güldüm
Hep yapılır. Bak bir haftadır pp’lerim çalınıp sorularda kullanılıyor. Elden ne geliyor koca bir hiç!!! Bazen en güzeli uzak durmak. Bir şey bilmemek her zaman daha iyidir özellikle bu konularda
Genel olarak zaten sitemim millet milletin derdine düşmüş etrafa baktıkça sinir oluyorum onun kuyusunu kazıyor ona soru acıyor o onu ifşa ediyor birinin açığını buluyorlar artik ele alıyorlar gerçekten üzüldüm birine yapılanları duyunca
Özel hayat kişiye özeldir kavramı yok burada. Herkes yediği haltın sorumluluğunu taşır kmseyi de ırgalamaz ama nerde o empati. Her kimse üzüldüm umarım hallolur
beyin olmayınca böyle oluyor, kendini bi zeki gösterme,''bakın bakın farklıyım ben'',''bilmiyorsunuz amaaa çok yetenekliyim'' yani ne bileyim, boş beleş şeyler, kaç yaşına gelmiş ergen ergen söylemler, atıp tutmalar ohooo bunları düşünecek olsam hayattan soğurum bee, hiç bişeyden de zevk alamam, eğlenceme bakarım, varsın bi dahi kendini zannede dursun, ne zeki insanlar var görebilmek önemli, onun içinde zeka gerekiyo maalesef ama yok,üstüne bide fesat, kıskanç, saygısız, ne desem boş, hep derim kendime insanın kendi gibi olması doğal olması çok önemli.
Ey site adminleri ey sitenin başları. Kendi topuğunuza sıkıyorsunuz farkında değil misiniz? Site git gide laçkalaştı vasıfsız modların elinde oyuncak oldu. Hesap çalınmalardan mesaj okumalara kadar yapılmayan kalmadı. Olaya ne zaman el atacaksınız? Yoksa sonunuz alkışlarlayaşıyorum sitesi gibi olacak.
:) Dedikodu, arkadan konuşma insan konuşacak kadar evrimleştiğinden beri var. Herkes herkesin yüzüne aklındakini konuşsaydı, sosyal canlılar olmazdık, babun gibi bibirimize girerdik.
O yüzden dedikodu ve arkadan konuşmaya devam. Merak etmeyin kimse "delkanlı" falan değildir :)
Yuze soylenır fakat karsı taraf bu soylenenlerı ne kadar tartar tartamaz sorun orada asıl Netıcede cogunluk elestırılere kapalı Az bıraz kendının farkında olanlar elestırelere acık O kısılerde zaten bu duruma gelene kadar kendıne cokkk ozelestırıde bulunmustur
Çünkü yüzlerine karşı cesaret edemezler insanlar böyledir. Herkesle iyi geçinme çabası, herkesle samimi olma çabası. Arkadan atar tutarlar sanarlar ki o laf gelmicek. Laf gelince de demedim etmedim diye inkar ederler. Hiç bir insanla samimi degilim hiç bi insanla dost değilim. Kim arkamdan konuşmuş derdim de yok. Zaten her türlü konuşurlar
Bazılarının hayatı bu site içinde dönüyor, dışarıda hiçbir vasfı yok çevre sahibi gözüken ama yapayalnızlar sonra dedikoduya sarıyorlar😬 reel hayatın farkına varmaları çok zor
Öyle bir huyum yoktur hatta söyleyeceğim şeyi yüzüne söyleyip kendi içimi rahatlatmak hoşuma da gidiyor yani arkasından atıp tuttuğumda elime bir şey geçmiyor bunu kendisine iletip onun rahatsızlığını farketmek bana daha güzel geliyor ,🤭
Goxtu yemiyor eğer yüzüne söylese karşı tarafta bu sefer onun yüzüne duymak istemediği şeyler söyleyecek üzülecek kızacak o da arkadan atıp tutmayı seviyor kısaca goxtu yemiyor
Özgüvensizliğin vermiş olduğu yan etki o. Burada üyeliği sürdürürken canım cicim diyenlerin kişi hesabı sildikten sonra arkasından neler söylediklerini okudum izledim çok yazık.
Herkes herkesin arkasından konuşuyor Ve böyle olmaması lazım Birinin hatasını yanlışını gördüğünde Bunu başkalarına yaymaktan önce Onunla konuşmalı insan
Üzgünüm burada insanların özel hayatlarina burunlarını sokarlar bilip bilmeden atıp tutarlar ha birde kendilerin ne bok olduğu ortadır dedikodu iftiralar sahte hesaplar fake hesaplar ile yakınlarını yanaşmalae oyunlar oyunlar her türlü pislik varken kendilerine baksalar neyse
İnsanlara yargı dağıtuyorsun ana belli ki sende birilerini aklamak temize çıkarmak için maşalık yapıyorsun madem bu tür davranışları obaylamıyorsun dahilde olma bırak kim ne yapıyorsa yapsın sen kendi gündeminle ilgilenen dimi yni:)
Ne bekliyosun ki herkes nick kullanıyo klavyeden atıp tutmak da kolay. Yani gayet normal şaşırtıcı gelmiyor bana artık. Hoş mu dersen hayır değil sana katılıyorum ama internet ortamı böyle
Çünkü dedikoduyla beslenirler. 3 kişi ikişerli olarak bir araya geldiklerinde hep orda olmayanın arkasından konuşur ve sanıyorlardır ki sadece kendi hakkında konuşulmuyordur.