"Kadının beyanı esastır" bakış açısı hakkında ki düşünceleriniz nelerdir?

Fikirlerinizi merak ediyorum.
"Kadının beyanı esastır" bakış açısı hakkında ki düşünceleriniz nelerdir?
Cevapla