Kadının beyanı esastır ilkesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence bu kadar adaletsizce ve saçma bir ilke olamaz.

Kadının beyanı esastır ilkesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla