Kadın beyanının esas alınması hakkında ne düşünüyor sunuz?

Haklı haksız demeden erkeği susturup sadece kadını dinlemekten ibaret. Kızlarda buna adalet diyo işte işlerine geldiği gibi zaten...
Kadın beyanının esas alınması hakkında ne düşünüyor sunuz?
Cevapla