Hala bazen aklıma geliyor ve vicdan azabı çekiyorum unutamıyorum ne yapmalıyım?

2 yıl önce instagram kullanırken, tanımadığım birinden mesaj geldi. Bende cevap verdim aptal gibi. Zamanla yok ben senden hoşlandım, yok ben sana aşık oldum, hayatımın kadını sensin diye diye beni ikna etti telefon numaramla resimlerimden istedi. Aptal gibi numaramı verdim, whatsapp tan yazdık birbirimize. Birde saflığımı iyice belli edip resimlerimi attım, iyice kandım ona ben seni daha çok seviyorum ilk ve tek aşkımsın dedi evlilik konusunu açtı birde. Eğer kardeşime konuyu anlatıp bana engel olmasına izin vermeseydim kim bilir, belkide o tanımadığım yabancıyla cidden istemediğim yanlış bir yola girecektim. Kardeşime anlattığımda bana çok kızdı, sen telefonuna 2 şifre koyan kızsın nasıl yabancı birine numaramla resimlerini atarsın ya sosyal medyada yayarsa dedi. O zaman jeton düştü benim beyne... Kardeşim telefonumu alıp o kişiye eğer kardeşime birdaha yazıp aklını karıştırsan görürsün gününü yazdı. ama yinede aptal gibi konuşmaya devam ettim 1 ay. Ben seni sadece kardeş olarak görüyorum desemde hep bana bir şans ver dedi durdu. Sonra içime öyle bir vicdan azabı saplandı ki, anlatamam. Ailemin haberi yoktu, kardeşim konuşmayı kestiğimi sandı. 1 ay sonra, ailem öğrendi üzgünüm olmaz bu dedim. Ve hesabımı sildim, whatsapp tan numarasını silip engelledim. Ona dair herşeyi silip o gece boyunca yatağımda kimseden habersiz hüngür hüngür ağladım nasıl böyle bir hata yaptım ben diye. Kardeşime pişmanlığımı anlatıp özür dileyerek ağladım onun karşısında. Bana kızacağını hattâ vuracağını düşünmüştüm ama bana sarılıp sen cahilsin, küçüKSün henüz ağlama ama birdaha yapma böyle bir hata dedi. Ağlamam 1 hafta durmadı, içimdeki vicdan azabı her geçen gün dahada büyüdü. Annemden ve babamdan sakladım, kardeşim kimseye söylemeyeceğine dair söz verdi bana. Bana o kadar güvenen, gece gündüz bizim için çalışan, beni o kadar seven ailemin arkasından iş çevirdim yabancı birine yüzümü gösterdim. O zamanlar 17 yaşıma gireli 1 hafta olmuştu. şu an 19 yaşındayım ve hala aklıma o zamanki hatam geliyor, hatırladıkca nasıl öyle bir aptallık yaptım diyorum kendime. 2 yıl oldu, hala ne zaman annemle babamın yüzüne baksam, ne zaman akıllı kızım benim diye beni sevseler içimden bir ses sen onların sevgisine laik değilsin diyor. Hala bunun hesabını allaha nasıl vereceğim, onu düşünüyorum. Unutamıyorum, ara sıra aklıma gelip duruyor... Kendimi rahatlatabilmem için nolur bir yöntem söyleyin...
Hala bazen aklıma geliyor ve vicdan azabı çekiyorum unutamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla