+1 yılGarip bir kadın garip bir eş garip bif anne okudum az önce..
Her şeyi çocuk olmadan halletmek varken sana kocaman bir sorumluluk bırakıp haydi ben gidiyorum aşk istiyorum çünkü demek saçmalığın daniskası.
Aşk dediği de ne sanki sanki içini bilmiyoruz.
Seninle boşandıktan sonra onunla güzel bir yuvası mı olacak sanki...
Bu kadın zaten sorumluluklarını yerine getiren biri değilmiş ki yine aynı şeyleri diğer insana da yaşatacak ve karşısındaki kişinin hiç mi midesi bulanmamış bu kadın seninle birlikte oluyor seninle yatıyor kalkıyordu ve bir gün hamile kaldı bir evlat dünyaya getirdi sonra evladının 40 ı daha yeni çıkmışken böyle bir karar aldı.
Diğer adamın da çok sağlıklı düşündüğünü zannetmiyorum.
Şahsen benim midem böyle bir insanı kabul etmezdi.
Allah yardımcın olsun.
Nafaka alabilirsin umarım.
Çünkü çocuğuna bakmayacakmış sende kalacaksa onun masraflarına ortak olması gerekiyor her zaman erkek kadına para verecek değil ya.12 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyorum onun hiçbir şeyini
- +1 yıl
Kendin için değil zaten evladın için almalısın ve ona bu rahatlığı vermeyeceksin.
Ben olsam alırım vallahi öyle gurur yapınca kimse sana ödül vermeyecek o kadın sıfırdan bir hayat kuracakmış neden evladını unutsun ki neden o sadece seninmiş gibi olsun..
Ben olsam ona bu rahatlığı vermem ve hak olarak da görmem istersem gelen paraya dokunmayayım yine de ondan para alırdım.
En İyi Cevaplar
Okuduklarım gerçek ise şayet deveye diken adama... en yaraşıyor lafı tam doğruluk payı ilk başta logusalik sendromu sanmıştım fakat çocuğu bir çözüm bir kurtuluş görmesi ve onunlâ bile verimli ilgilenmesi karakteristik ve psikolojik sorunu olduğunun bariz belirtisi var hiç mı düşünmüyor benim el kadar bebeğim varken benimle konuşan adam beni ortada bırakmaz mi rezil olmazmiyim ve yine kendi kızını bebeğini hiç mi düşünmüyor elif bebek kendinden nefret edicek ben dogdum annem babam ayrıldı diye belki evlilikten korkan tramva li bir birey olucak ben kendi adıma eşiniz yerine utandım ve yine hem cinsim olan kişi adına sizi kızınız karşı bu kadar Savunmasız bıraktığı için özür dilerim umarım Siz bu yaşadıklarınızın mükafatı olarak kızınız ile çok mutlu olursunuz çünkü biliyorum ki bir heyecan uğruna kaybettikleri onu pişman edip yeterince mutsuz olucak
02 Yorumla
Soran+1 yılbizim bazı sorunlarımız oldu. Eşimde gebelik zehirlenmesi vardı. Çocuk erken doğum oldu sezaryen. Sonra eşimde enfeksiyon çıkınca bir süre yoğun bakımda kaldı. Kızım ilk 24 saatini benle geçirdi, benim kokumla sesimle. Sonra kızım da 1 hafta kuvezde kaldı. O süreçte eşimin sütünü makine ile sağdık kızıma götürdüm ama az geliyordu mama da veriyorlardı. İkisi de taburcu olduğunda birbirlerine yabancılık çektiler. Bazı lohusalar çocuklarını kabullenmeyip öldürmeye kalkiyoemus Allah korusun. Eşim mesela emzirmeye çalışmıyordi Hastanedeyken hep pompa ile sağıp verdiğimjz için ona alıştı göğüs uçları da yok çocuk almaya çalışıyor alamıyor ağlıyor eşim de sıkılıp bana veriyor git biberonla besle diyordu. Emzirmek de bir duygu alışverişi bildiğim kadarıyla. Yani eşim Elif ile ana-kız bağı kuramadı. Ben en çok buna üzülüyordum. Hâlâ en çok buna üzülüyorum. Kızım ben evde yokken kıyafetlerimi beşiğine koymadan uyumuyordu 1 gün ayrı kaldım evden eşim dayanamadı gel çocukla ilgilen ben gideyim öbür evimize dedi.
- +1 yıl
Bağ kuramadım diye bir kavram anné bebek arasında olamaz çünkü biz kadınlar bu duyguyla doguyoruz erkekler hamilelik sureçinde dahı tam hissedemeyip doğumdan sonra hissediyorlar bu kabullenmek duygusunu ve bebekle temas kurduktan sonra o bağ oluyor ama kadında öyle değil kadın doğar ve anne olarak yetişir sizler arabalarinizla oynarken bizler bebeklerimiz ile oynar onlara mama verip uyuturuz kısacası biz zaten anne olarak dogariz
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBenim anladığım kadarı ile eşiniz sizinle evlenirken sizi sevmeden evlenmiş çocuk olursa belki sevmeye başlarım diye düşünmüş ama sevememiş ve evlendiği için pişman olmuş. Peki siz bu durumu biliyor muydunuz, yani sizi sevmeden evlenmeyi kabul ettiğini biliyor muydunuz yoksa sizi sevdiğine mi inandırdı. Eğer sizi severek evlenip daha sonra birini aldıysa hayatına suç eşiniz de bırakın ne yapmak istiyorsa yapsın siz onu istedikçe o sizden daha da uzaklaşacak çünkü. Bazen zor olsa da kabullenmek gerekiyor bazı şeyleri. Allah çocuğunuzdan ayırmasın sizi. Umarım ya eşiniz hatasını anlar geri döner diyeceğim de sizi aldattıysa o insanla tekrar yaşamak çok ağır gelir bir erkeğe. Yerinizde olsam bundan sonra hayatımı sadece çocuğuma adardım. Çocuğun bile velayetini sen al diyen birinden bu saaten sonra ne iyi bir anne ne de iyi bir eş olur.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Mesajları okurken avuç içlerim terledi sinir küpü oldum resmen.Çocuğunuzun annesi ve eşiniz olduğu için burada saygısız bir yorum kimse yapmamalı. Ama nereden tutsan elinde kalan bir durum. Mantık abidesi gibi davranıyor şu an , ama yaptığı her şey mantıksız. Valla hocam üzüleceksin , atlatman zaman alacak belki, ama hayırlısı böyledir belki yüklenme kendine. Her gün haberlerde görüyoruz kadına zulmeden , ona esir muamelesi yapan kansızları. Sen bu durum karşısında bile o kadar efendi , o kadar olgun davranmışsın ki insanlığın daim olsun ve Allah bundan sonra hep yüzünü güldürsün.. Kızın dünyanın en şanslı kızı bence senin gibi bir babaya sahip olduğu için. Kendini üzüp , neyi yanlış yaptım diye düşünüp içini yorma. Sen her şeyin fazlasını yapmışsın. Şu mesajları okurken bile buna emin oldum.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
Tek tek eşimle birlikte okuduk. sen iyi bir insansın. aslinda mantıklı düşünmek gerekirse bu evliliği elif için surdurseniz bile yıllarca gene elif zarar gorucek. o çocuğun sizin aşksız ve sevgisiz kalmış evinizde büyümesine hakkınız yok. fakat ayrı ayrı yerlerde olursanız sadece sevginizi görmüş olur. en azından kavganizi gurultunuzu görmez bilmez ve daha sağlıklı büyür. ayri olduğunuz sürelerde de annelik ve babalık görevinizi usulüyle yerine getirmeniz şartıyla tabi. neyse gene olan evlatlarımıza oluyor bu durum çok üzücü. ama sen genede arkadaşların dediği gibi dik dur. ve her şerde bir hayır ara. Allah bu işin böyle olmasını istediyse emin ol seni ve çocuğunu daha büyük bir dertten korumak istediği içindir. bu mantığa inan. ve o boşanma davasıni sen ona aç. gururunu zedeletmesine kimsenin izin verme. cocugunu da asla o kadına bırakma. cocugun daha kırkı cikmamisken aklını böyle saçma sapan şeylere yoran zihniyet yarın o çocuğa neler yapar ne gibi piskolojik zararlar verir aklım bunu düşünmeye yetmiyor. sakin çocuğunu bırakma. her nekadar annesine ihtiyacı olan bir yastada olsa bu yazışmaları sakla ve velayeti almak için mutlaka mahkemeye sun. bu çok büyük bir ayıp. allah yar ve yardımcın olsun. sakin utanma bırak bu utanma görevini hakkı olan kişi yapsin. sen başını dik tut.
31 Yorumla- +1 yıl
Bu arada çocuk kakasını yapamıyorsa bekleme mutlaka doktora götür ilaç verecektir anne sütü alamadığı için kabızlık oluyor. birde poposuna zeytin yağı sürün. karnina hafif hafif masaj yapıp bacaklarını göbeğine cekip geri geç. bunuda aşırı yüklenmeden ara ara tekrarla. ona yardımcı olucak egzersizdir. tekrar yardımcı olsun allah
Diğer sorularında okudum seninde imtihanın eşinle dedim açıkçası çok uğraşmış çabalamışsın olmayınca olmuyor tabiki gitsin görsün hayatı! Hayatında hep arasını toplayanlar varmış bunun rahatlığı olsa gerek! Bilemiyorum şimdiye kadar kimseye boşanma tavsiyesi vermedim vermekte istemiyorum ama karın çooktan haketmiş boşansın çocuk küçük diye anneye verirler sen o zaman seyirde bak nasılda zorlanıyor ayaklarına kapanacak emin ol! Çoçuk anne ile baba ortamında çok rahat ve huzurlu oluyor diyer şekilde çok zor, sevgili yapıp ailesini ve çoçuğunu bırakmaya karar vermiş birine hiçbir şekilde açıma Allah kolaylık versin 🙏 çok zor işler çok!
30 Yorumla
+1 yılkızının velayetini alıp bakmak sana kaldı, gitmek isteyeni tutamazsın boşver.. Aşk filan boş işler, çooolk aşık oldum dediği kişileride görüyoruz evlenince bitiyor herşey.. aşık olduğu adam kaliteli bir adam olsaydı evli kadına bakmazdı zaten.. tenere kapak olmuş bırak ne halleri varsa görsünler.. sen kızımla kendine çok güzel yol ciz.. ama şunu unutma bu günlerini asla unutma, o kadın pişman olunca soluğu yanında alacak çünkü beni affet diye.. affetme sakın affedersen tekrar başına gelince aynı acıyı bir kez daha yaşama
41 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklisin
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılAga sen resmen adamlığın resmini çizmişsin... Daha ne yapacaksın?
Bir solukta okudum ve inan ben senin kadar sakin kalamadım içim cız ederken sinirden ellerim titredi. Herhalde o ana 3. kişi olarak şahit olsam senin yerine ben vururdum bir tane! Kadına şiddete karşıyım fakat bunun cinsiyeti yok, burda insanlık yok bir kere...
Sen bir annesin yahu, 40'ı çıkmış ya da çıkmamış ana kuzusu bir bebek var ortada, sen aklında başkası varken çıkıp çocuk yapmışsın, sonra bir de çocuk yokmuş rahatlığı ile eşine başkasını anlatıyorsun! Yazıklar olsun senin gibi anneye...
Kardeşim Allah sabır versin, haddim değil ama kanunen o bebek bir süre annesinde kalmak zorunda da olsa ileriye dönük asla o kadına bırakma çocuğunu, sonuna kadar mücadele et ve Elif'in ile bir ömür boyu mutlu bir hayat sür...11 Yorumla- +1 yıl
@ashesofthecorpse Ayrıca bu yazışmaları burada yayınlaman ileride dava/mahkeme için sana sıkıntı doğuracaktır, kaldırmanı tavsiye ederim. Bunlar yalnızca mahkemede sunulabilecek özel yazışmalar, bu şekilde yayınlayarak suç işliyor ve haklı iken haksız duruma düşme yolunu açıyorsun kendine...
+1 yılÇok üzüldüm ya size , böyle insanlar sizin gibi sadık hoş görülü sevecen iyimser birini hak etmiyorlar. Çocuğunuza çok yazık olacak Keşke Hiç Anne Olmayı istemeden söyleseymiş bunu size Anne olunca mı aklı başına gelmiş kolay mı Ya öyle ben başkasını seviyorum diyip gitmek okurken bile vicdanım el vermedi ama sevmiyorsa daha da fazla tutmayın yanınızda başkasıyla evlenir hayatınızı yolunuza koyarsınız hem belki 2. Evliliğiniz daha hayırlı olur eşiniz size sadık olur hiç değilse eski eşinizin yokluğunu aratmaz zorla güzellik olmaz neticede boşanın gitsin hayırlısı neyse o olsun hakkınızda 🙏
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılNe desem boş. Allah yardımcın olsun abim. Bu duruma kimse düşmez umarım. Senin yerinde bir başkası olsaydi haberlerde bir yeni kadın cinayeti daha görebilirdik... sen çok iyi bir insansın. Elif için her haftasonu birlikte olun. Yokluğu hissetmesin. Bende babamı 13 yıldır görmüyorum. Ama annemi 1 hafta görmezsem çıldırırım sanırım. Anne çok önemli. Hemen biri var diye gitmesin. Ne olursa olsun haftasonu buluşun. Olam Elife olmasın. Geçmiş olsun.💎💎💎
22 Yorumla
Soran+1 yılbizim bazı sorunlarımız oldu. Eşimde gebelik zehirlenmesi vardı. Çocuk erken doğum oldu sezaryen. Sonra eşimde enfeksiyon çıkınca bir süre yoğun bakımda kaldı. Kızım ilk 24 saatini benle geçirdi, benim kokumla sesimle. Sonra kızım da 1 hafta kuvezde kaldı. O süreçte eşimin sütünü makine ile sağdık kızıma götürdüm ama az geliyordu mama da veriyorlardı. İkisi de taburcu olduğunda birbirlerine yabancılık çektiler. Bazı lohusalar çocuklarını kabullenmeyip öldürmeye kalkiyoemus Allah korusun. Eşim mesela emzirmeye çalışmıyordi Hastanedeyken hep pompa ile sağıp verdiğimjz için ona alıştı göğüs uçları da yok çocuk almaya çalışıyor alamıyor ağlıyor eşim de sıkılıp bana veriyor git biberonla besle diyordu. Emzirmek de bir duygu alışverişi bildiğim kadarıyla. Yani eşim Elif ile ana-kız bağı kuramadı. Ben en çok buna üzülüyordum. Hâlâ en çok buna üzülüyorum. Kızım ben evde yokken kıyafetlerimi beşiğine koymadan uyumuyordu 1 gün ayrı kaldım evden eşim dayanamadı gel çocukla ilgilen ben gideyim öbür evimize dedi. O yüzden kızıma iyi bir anne olacağım, onu kıymetli babasından ayırmayarak diyor
- +1 yıl
Sen ona hem anne hem baba olacaksin. Onu hayatından çok seviyorsun. Her baba senin gibi olsa keşke. Kimisi terkedip gider kimisi başkasına satar kimisi devlete verir...
Bağların çok güçlü. Sana daha fazla bağlanmasını sağla. Bundan 10 15 yıl sonra ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksın
Gizli Üye(25-29)+1 yılYemin ederim okurken ağladım ya bu nasıl bir anne daha küçücük bebeği nasıl bırakabilir askmis Allah'ın aptalı yarın o adamdan da sogar pislik kadın şu an elime geçse parcalarim o kadını lan o çocuk ne yapacak ya daha minicik ya nasıl dayanacak Allah'ım aklım almıyor lütfen şaka olduğunu söyle kardeşim Allah'ım böyle insanlar neden var sen annesin anne bu mu annelik Allah senin gibi kadını kahretsin
Sizede helal olsun ne babalar var rabbim yar ve yardımcınız olsun sizi güzel insanlarla karşılaştırsın
Yerinizde olsam bu kadını tüm Türkiye'ye rezil ederdim çıkardım Esra erola filan o tarz programlari sevmem ama bu kadına müstahak yüzünü bile kaldiramasin herkes yüzüne tukursun aptal evlilik sanki çocuk oyuncağı30 YorumlaAbi lanet olsun ya. Nolur kendine gel iki büklüm olma kızın için hala direttiğini biliyorum ama inan kızına iyi bir anne olabilecek potansiyelde bir kadın değil karşındaki. Eşin sonuçta böyle konuşmam uygun değil bana kızsan haklısın. Fakat ön görüm şu yönde bu kadın kimseyle olamaz yani o aşk dediği adam evli ve yeni çocuğu olan bir kadınla ciddi düşünemez, sen aradan çekildikten sonra en fazla ilişkileri 1-2 ay sürer sonra tekmeyi yer. Köpek gibi pişman bir şekilde senin peşine düşer. İşte o zaman bu işin sefasını sürmek sana yakışır. Bence uzatmadan bitirmelisin bu ilişkiyi. Sakinleşmek için meditasyon yapmanı öneririm çok zor değil youtubeda yardımcı videolar bulabilirsin. Çok kaliteli ve güzel yürekli bi adamsın. Zaten hep senin gibi adamların başına geliyor böyle şeyler. Dik dur ses tonun bakışların tavırların hiç değişmesin konuşmaya başladığın tonda konuşmanı bitir.
21 Yorumla
+1 yılElif'in senden olmama ihtimalinden başka bir düşünce gelmedi okuduğum zaman
Kusura bakma lakin kendimi senin yerine koyduğum anda ömrümün sonuna kadar kafamı kurcalayacak tek soru ELİF KİMDEN olur. Daha lohusa döneminde olan, kızının kırkı çıkmadan eşine yeni heyecanlar aramak istiyorum diyen bir kadının kimden hamile kaldığını öğrenmelisin.
Umarım Elif gerçekten senin kızındır, umarım travma içerisinde büyümez. Sana üzülmem istersen birini bulabilirsin, eşine zaten üzülmem o ortalık malıymış ezelinden beri.
Üzülürüm, günahsız hiç bir şeyden habersiz 41 günlük o sabiye üzülürüm.. Allah yardımcın olsun10 Yorumla
+1 yılGece 5.30 da Ayşe nerede ki 🙄
Çok üzüldüm, Elif'e yani.
Keşke eşinle konuşabilmek gibi bir fırsatım olsaydı..
Hepimiz benzer hayatlar yaşıyoruz, hiç birimiz tam değiliz.
Ona aşk'ın gelen geçen bir şey olduğunu evet çok güzel olsa da mutlaka geçtiğini ve insanın insanlara değil aşk duygusuna tutkun olduğunu söylemek isterdim.
Sen belli ki çok iyi bir adamsın.
Kadınlar anne olunca her şeyden önce "anne" olurlar.
Insan olmadan önce anneyim,
Kadın olmadan önce anneyim ben.
Ayşe bu olgunluğa varamamış, hammış..
Üzgünüm ama ondan zaten anne olmaz.
Keza zaten sütü de yoksa Elif'in senden gayri kimseye de ihtiyacı yok.10 Yorumla
+1 yılÖncelikle sakın olmalısınız ki mantıklı karar verebilesiniz. Yaşanılan şeyin ağırlığı taşınacak kadar mı tahmin bile edemem lakin sizin mükemmel bir baba olacağınız kanısına varmama yetti. İnsanların çoğu anne ve baba evde olunca mutlu bir birey yetiştirileceğini düşünür. Ama bu öyle bir şey değil maalesef. Mutlu birey mutlu ve huzurlu bir ailede büyür. Bunun bilincini en kısa zamanda kabullenin. Kızınızın elinden tutun başta çok zorlanacaksınız pes etmek isteyeceksiniz ama yapacağınızı biliyorum. Onun annesi kadar babaya da ihtiyacı var. Çoğu aile bu şartlarda büyütüyor çocuğunu yalnız değilsiniz. Onu güzel bir şekilde yetiştireceğinize eminim.
10 YorumlaKadınlara öyle yapıldı şöyle yapıldı diyoruzda bazı kadınlarada her şey müstehak yazık günah o bebeğe daha küçücük savunmasız anneye ihtiyacı var bu nasıl insan utanmaz ya her şey aşk mı senin bebeğin var otur oturduğun yerde insanlar çocukları için nelere katlanıyor bu da aşk peşine düşmüş kepaze
40 Yorumla
+1 yılYazık böyle insanlar anne olmayı bile haketmiyo başkasına aşık olmuşmuş yapamıyomuş madem sevmiyomuş ne halta o çocuğu yapmış insan sevmediği bir insanın çocuğunu neden karnında 9 ay taşır en azından çocuğunuz şanslı öyle bir kadının elinde büyümicek yazık olan çocuklara oluyo işte
40 Yorumla
+1 yılLohusa sendromu demek istiyorum ama degil kadin cok serin bir şekilde bebeği sana vereceğini söylüyor. Buna diyecek bisey yok. Resmen şansa ne çıkar diye doğurmuş o bebeği. Sen yoluna bak Iyi bir baba ol o kadına da verme çocuğu kendin büyüt ama bu kadınla da olma. Seni mumla arayacaktır. Allah evladına guzel bir gelecek yazsın.
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılGenelde erkekler kadını yarı yolda bırakır ve bende boşanma öncesi delilleri topla ve adamı donuna kadar soy (maddi manevi tazminat, iştirak nafakası vs vs) derim. Senin durumun çok farklı, erkek olarak kızını (dolaylı olarak annesini) korumak zorundasın fakat kolayca teslim olma. Karşı tarafa elinden geldiğince sıkıntı çıkar, sonuçta karşı taraf hatalı. Anlaşmalı boşanmaya çalış, boşanma protokolü imzalayın. Protokolü ortak şekilde hazırlayın maddi manevi tazminat iste, çocuğun sağlıklı gelişimi için hem anne hem babasıyla gerekli vakti geçirsin (aksi halde cezai şart ekleyin) çocuk sende kalacaksa iştirak nafakası iste, kısaca durumunuza göre karşı tarafın rahatını kaçıracak her türlü kozunu oyna. Öyle bir yola çıkıp sonra dünyaya bir melek getirip insanları yarı yolda bırakmak neymiş görsün...
00 Yorumla
+1 yılHer iyiye bir kötü illa ki denk geliyo ya.
yaptığı iğrenç olmakla birlikte bunları yazarken ağlıyorum demesine de ayrı bir sinir oldum madem ağlıyosun yemeseydin o pokları😒 semih çeksin hanım ablamızın kahrını, kaç ay dayanır orası meçhul 😀
her neysem sonuç olarak yapılacak bişey yok sen kızına anasından daha iyi bakarsın onu beklemeden aç davanı.. böyle birinden ayrıldığın içinde iki rekat şükür namazı kıl.50 Yorumla
+1 yılAnladığım kadarıyla bu evlilikten pişman olmuş ve kızını dahi sevmiyor aşkı uğruna ikinizide kaybetmeyi göze almış bırak ne hali varsa görsün sen sadece o yavruyu düşün :( annesi yok kimsesi yok senden başka savunmasız küçücük bir kedi gibi bassalar ezilecek , her canın yandığında kızına sarıl ona tutun evet aldatılmak ağır birşey olsada elbet sende günün birinde tekrar seveceksin ve o sevdiğin insan senide kızınıda hayatına alacaktır bugünleri umarım beraber birbirinize sımsıkı sarılarak atlatırsınız 🙏 sadece ikinizinde biraz zamana ihtiyacı var sabret Allah büyüktür
00 Yorumla
+1 yılKadının tepkilerine bak sanki kirpiğini düşürmüş gibi davranıyor, dünyaya çocuk getirmişsin yahu. Ay çok sinirlendim şaka gibi gerçekten. Allah yardımcınız olsun ne diyim bilmiyorum. Bir de hemen çocuk sende kalsın demiş hey yarabbim. Böyleleri anne olamasa keşke.
33 Yorumla- +1 yıl
Çok uzun yıllar evlat sahibi olmaya çalışan bir akrabam var inan öyle üzülüyorum ki böyle kadınların çocuğu var onun yok ağ rabbim adaletinden sual olunmaz.
- +1 yıl
@Abidikgubidikss bazıları yoklukla bazıları varlıkla sınanıyormuş. Olay bu sanırım... Allah yardımcıları olsun.
- +1 yıl
Aynen öyle işte kimi hastane kapılarını aşındırır kimi elinin tersiyle iter masum sabiyi erkekler anlamayabilir ama kadınlar zaten annelik içgüdüsüyle doğuyo bir insan nasıl bunları der bebeğine allahım.
+1 yılBen senin yerinde olsam süt anne tutarım. Evladından bile vazgeçmiş gösterme abi bu kadına çocuğunu ya. Böyle anne mi olur. Lan her şeyi geçtim 40 çıkmamış bebekten nasıl vazgeçersin. Onu da geçtim. Madem sevmiyordun neden insanların duygularıyla oynuyorsun pes ya. Abi sen sana yakıştığı gibi hareket etmişsin. Tepkine hayran kaldım kimse senin kadar sakin kalamaz. Sende hiç umursama velayetini de al. Birde süt anne bul. Çocuğu al başka şehire git.
30 Yorumlaİnanamıyorum ya bir anne nasıl böyle düşebilir ve evlediginde genç filan da değilmiş yani 25 yaşında nasıl böyle kör olabilir insan çocuğuna bunu yapmaz madem. sevmiyormuş çocuk olmadan boşanmak istediğini söyleseymiş sen elinden geleni fazlasıyla yapmışsın ama onun pek umrunda değil boşansaniz da 2 yıla pişman olur bence terapiye gitmeniz hatta eşinin psikolojik destek alması lazım
60 Yorumla
u +1 yılBüyük ihtimalle lohusa depresyonu, mutlaka terapiye gitmeli.. Bebeğin ona ihtiyacı var, kaç kere yazmışsın ama anlamamış.. psikolojisi bu duruma gelene kadar nasıl farkedemedin? Yuva yıkanım yuvası olmazmış, yani Semihle de olmaz o.. geri dönmek ister, veya çocuğun velayetini aklı başa gelince
27 Yorumla- +1 yıl
@Havvakızı biterse okudum çok oluyormuş şimdiki annelerde..
- +1 yıl
Bi yerde *
- +1 yıl
@cbnyldzı bilemiyorum ya, bence kendince bahaneler üretmiş.. Olan çocuğa oldu, hiçbir evliliği çocuk kurtarmaz.. çevrem de lohusa depresyonu olan vardı, çocuk bana ait değil sanki başkasının çocuğunu verdiler kucağıma derdi, zaman geçti.. şimdi iyi ki evladım var beni hayata bağladı yeniden diyo 🤔🤔
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL ben bu wp yazılarını okuyunca dehşete kapıldım. Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin. O kadın pişman olacak ama gururu izin vermiicek geri dönmeye
- +1 yıl
@cbnyldzı aynen katılıyorum sana 👍🏻
Yeni insanlar yeni heyecanlar istiyorum ne demek ya
Madem sevmedin madem yapamıyordun evlenmeseydın
Bugün seni bırakan yarında konustugu adamı bırakır..
Böyle biriyle konusmaya bile degmez de neyseki cocuk var ortada
Allaha havale et gec
Üzülsen de konussaan da bos
Karaktersiz insan karaktersizdir diyecek bısey yok
Allah yardımcın olsun kızınla bırlıkte bu zor günleri atlatırsın umarım20 YorumlaKızının velayetini al ve bu ne istediğini bilmez, xaptal mahluktan koşarak uzaklaş ve sakın arkana dahi bakayım deme. Çünkü bakarsan miden bulanabilir. Aklını tekrar zehirleyebilir. Ayrıl ve uzaklaş. İçinde gram pişmanlık olmasın. Işinde gücünde insansın, annen de yardımcı olur çocuğun büyümesine. Özür dilerim mi, gerçekten yüzsüz yüzsüz özür dilemek nedir ya.
20 Yorumla
+1 yılBabacan, çok geçmiş olsun, Sakın o kadına yalvarma, bu mesajları silme tazminat davası aç ve derhal terk et. Kızın ailesine de bu durumu acilen bildir @alyasevcan @Sorusormayın @alarasmin Gençler görüyorsunuz beni her geçen zaman nasıl haklı çıkartıyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Beni bir sal jfjfjf
+1 yılOkurken kanım dondu hala kendime gelemedim. Allah yardımcın olsun çok zor bi durum. Elifin bu anneye ihtiyacı yok emin ol ömrü boyunca da olmaz yani böyle anneye. Üzülme kızın için sakin ol o kadının peşine de düşme bence çocuğunu bile sahiplenmiyor :(
10 YorumlaNe desem bilemedim ne desem az kalır. Sana tavsiyem bırak gitsin kızın sende kalsın ama o kızın yüzünü de bir daha böyle bir kadına gösterme. Beraber kaldigin sürece evliliği sana zehir eder bu kadın. Değmez hayatına bak çocuğuna ada kendini elbet seni de hak eden biri çıkar. Ne desem boş ama bu kadından ne eş olur ne de anne..
50 Yorumla
+1 yılBi an kendimi senin yerine koydum da ben dayanamazdim. Sen çok güçlü bi adamsın abi. Kızını bile düşünmeyen anneden hayır gelmez bırak ne yapıyor sa yapsın. Sen kızınla birlikte güzel bir gelecek kur gerekir se bir anne bul ona. Bu seninde hakkın. Maşallah kızın çok tatlıymış diğer soruda gördüm Allah bağışlasın Allah'ım sizi ayırmasın. Umarım güzel bir geleceğiniz olur 🌸🌸🌸👨👧
21 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun
Benim böyle eşim olsa onu kaybetmemek için elimden geleni yaparım. Allah büyüktür. Sana ve kızına rabbim yardımcı olsun. Hakkınızda hayırlısını nasip etsin demekki hayırlı değilmiş size tavsiyem allahtan başka size yardım edemez tek dayanagınız allahu teala bol bol dua edin gerisini rabbim bilir.
22 Yorumla
Soran+1 yılAmin
İnanamıyorum nasıl bir sakinlik sizin ki
KÜçük yaşta evlenip evliliğin ne olduğunu bilmeden çoçuk yapan kadınlara acıyorum
Çocuklara oluyor olan hiçbişiy için değilde o çocuğu sütsüz bırakan anneyi allah affetmez yandıkça yakar töbe ettikçe acı verir öteki dünyaya bırakmaz böylelerin günahının bedelini allah affetmesin çocuğuna süt vermeyen anneyi21 Yorumla
Soran+1 yıl27 yaşında. 2 yıllık evliyiz. Genç yaşta falan değildi :(
+1 yılAllah yardımcınız olsun, gerçekten çok zor bir durum, sizi hiç hak etmemiş. Allah ıslah etsin.
1-Helali olmayan Erkek ve kadın arkadaş olamaz. Olmasi da mümkün değildir.
2-Olgunlasmamis Erkekler ile kadınlar bir ortamdayken , gülüp eğlenirler, sıkıntılardan vs bahsetmezler, her şeyin 4*4 Luk olduğunu zannederler, kısacası birbirlerini kandirirlar. En basitinden yazdığınız gibi çocuk olur çocuğun birçok sıkıntısı hiç yokmuş gibi hayal ederler, eve ekmek lazım, temizlik lazım, yemek lazım, çalışıp geçindirmek vs lazım bu sorumluluklar var mı yok mu görmezler. Soguk kanliliginizi takdir ediyorum, inşaAllah bu şekilde devam eder, en yakın zamanda sizi haketmeyen birinden ayrilip, hak eden birini bulursunuz.21 Yorumla
Soran+1 yılAmin Allah razı olsun
+1 yılVay be kardeş, şu an bir kez daha tiksindim karşı cinsten dünyadan. Aslan gibi dimdik dur bebeğinede en kral baba olacağından şüphem yok ileridede inşallah Allah gönlüne göre birini çıkarır. Üzgünüm özür dilerim beni anlamıyosun aşk yok kız sende kalsın vs vs diyen ve evliyken aşkı buldum başkasına aşığım diyen bir insan zaten insan değildir benim gözümünde kusura bakma. O kadınıda onla birlikte olan o adamıda Allah bildiği gibi yapsın karaktersiz şerefsizler.
50 Yorumla
+1 yılciddi şekilde bunalıma girmiş. evlilik ona evet ağır gelmiş. çocuk olmasaydı keşke onu neden yapmış? çocuk yapınca tamamen lohusa sendromu. bir de başkasını seviyo. Allah yardımcın olsun ama zorlama. boşanın. çocuk içn de bişey diyemicem. elin adamı için 40 günlük çocuktan vazgeçmek (doğru düşünemiyo gerçi yargılamakta istemiyorum) bilmiyorum yarın o adamdan hevesi geçip gelir yanına. ama bırak boşanın ilerde o pişman olsun. 🍀
31 Yorumla- +1 yıl
güncellemeni okudum.. bence çok zorlama yaa.. biraz bırak.. zaten Semih le değil mi? bi de bu sorunu ilk gördüğümde geçenki tost kokuyo diyen kadının kocası mı ki dedim oymuşsun. ilginç.. ama bırak bnce semde yorma kendini. geçmiş olsun 🍀
+1 yılVelayeti al direkt bu konuşmaları mahkemeye göster muhtemelen velayeti sana verirler zaten eşin de velayeti alabilirsin diyor. Başka ne diyeceğim bilmiyorum zor bir durum umarım umursamadan atlatırsın en yakın zamanda.
10 Yorumla
+1 yılBu düşüncede insandan sana hayır gelmez. Herşeye rağmen herkese rağmen çocuğunu büyüyeceksin. İlerleyen zamanlarda eşiniz de pişman olacak ama umurunda olmasın çünkü bu düşünce yapısıyla ondan ne anne ne de eş olur. Boşver demem çok saçma çünkü insan çocuğunun annesinden böyle bir şey beklemez bekleyemez ama herşeye inat herkese inat sakin olup o çocuğa hem annelik hem babalık yapacaksın. Sorumluluklar bazen insana ağır gelir ama bu sorumluluğu alacaksın üstüne. Allah yardımcın olsun 🙏
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun
- +1 yıl
Senden de 🙏
Daha geçen gün soru sormuştun. Lohusalıktan dolayıdır diye yazmıştım. Çok üzüldüm sonucunun böyle olmasına Sen çok iyi bir babasin. Umarım çabuk toparlarsin kendini. En azından kızın için. Maalesef ki bundan sonra hem anne hem baba olarak devam edeceksin. Çünkü o kadın ne geri döner ne kızına anne olur.
02 Yorumla
Soran+1 yılBeni anlayan birileri çıktı sonunda... Eyvallah
+1 yılo tercihi yapmis
bu mesajlarinda silme kalsın çocuğun annesi de cocuk da bilsin annesinin hu lik zevkler için onu terk ettiğini.
ne kötü olacaksin..
tut ki Öldü
ki bu yazdikalrindan sonra senin içinn bi ölüden farksız olmalı
aile desteğiyle büyültürsün kızını
yeniden de aşık olursun
o da oturduğu yerden kıskanç kıskanç izler kayıplarını
sen dik dur hayat devam ediyom
seçene canım feda seeyene elveda diye boşuna dememisler
sen onu takma takma ki kahrolsun. bi insana verilecek en büyük ceza değersizlik hissidir emin ol02 Yorumla
Soran+1 yılDiğer sorularıma da bakar mısınız : (
- +1 yıl
baktım da yol. belli sizin için mutluluklar
Senin yapacağın tek şey şu an sakin olmak ve bu ekran görüntülerini silmemek avukata göster bunları sana gerekeni söyleyecektir zaten watsapta ses kayıtlarıda varsa tamamdır belki nafaka bile alamaz çocuk bile sana verilir.
31 Yorumla- +1 yıl
Bir çay kaşığı zeytinyağı içir kızına rahatlıkla yapacaktır. dahada zorlanırsa acile al götür bebeğini.
+1 yılNasıl insanlar böyle yapabiliyor anlamıyorum. Ya bu kadar basit mi çocuk yaptım belki severim diye sevemedim ayrılmak istiyorum. Konu sahibi arkadaş vicdanın rahat olsun üzerine düşeni fazlasıyla yapmışsın, ve gerçekten iyi bi insansın. Çocuğunun annesi kendi derdine yansın bakalım senin gibi birini bulabilecek mi.
10 YorumlaYapacak bir şey yok. Kadın açıkça belirtmiş. Senin tepkilerin de normal. Uzun bir acı dönemi bekliyor seni. Bu tip durumlard birilerini suçlamanın, kızmanın hiç bir anlamı yok, sadece içindeki o patlamayı yansıtır.
Çok geçmiş olsun, üçünüze de.
Yalnız, hanımefendinin suratını göstermeseydin iyiydi.10 YorumlaNe denilse boş anlardan biri. İyi adamsın, cool davranmışsın. Şu saatten sonra boşanmaktan başka bir şey düşünme. Sevgi yok ortada, sen hala sevsen bile artık saygı duymayacağın için o sevgi de bitecek.
Sözüm bir ilişkiyi kurtarmak amacıyla çocuk yapanlara: sevmiyorsanız çocuk yapmayın ya. Belki ilişkimiz düzelir, birbirimize bağlanırız diye çocuk yapmanın şantajdan hiçbir farkı yok.11 Yorumla- +1 yıl
Güncellemede yazdıklarını okurum. Kardeşim iyi insansın efendi insansın ama bazıları bundan anlamıyor maalesef. Fazla bile alttan almışsın. Açıkçası hiç başlamaması gereken bir ilişkiymiş ama olmuşa çare yok. O seni hiç sevmemiş. Sevmeyince de ne yapsan yaranamazdın zaten. Bundan sonrası en az duygusal hasarla atlatmak ve boşanmak. Ne ilk ne de tek boşanansınız. Bir müddet hayatını, kendini, kararlarını sorgulayacaksın muhtemelen ama bunları da aşacaksın merak etme. Bahtın açık olsun.
Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. Cok üzüldüm gerçekten elifle sana mutluluklar bu yszilarida mahkeme için sakla ileride muhakak lazım olacak bu kadın birde nafaka ister falan..
11 Yorumla
Soran+1 yıl:( :(
+1 yılAllahım bu nasıl bişey ya gerçekten çocuk oyuncağına çevirmiş, yok bu devirde evlenilmez gerçekten Allah sama sabır ve kolaylık versin abi karakterli insanmışsın.
41 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKıyamam ya. Vallahi üzüldüm iyi adamsin vesselâm boşver o seni haketmemis layığını bulmuştur umarım 2 gun sonra terkedilip ya da aldatilip kapına gelirse şaşma
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSorularını gördümde cidden Alllah yardimcin olsun. Ya Allah eşine akıl fikir versin ya da sana hayırlı es nasip etsin mutlu olacağın zor bi durum
Soran+1 yılAmin
Cevap sahibi+1 yılYa kardeşim senin bu durumundan ben isyan edeceğim şimdi. Eşek gibi çalışıp iyi dereceyle uniye girdim okudum. Üni bitti. Ne kadar ev isi varsa bizim evde bana kaldı ütü bulaşık yemek temizlik üstelik tek kiz olmama ragmen... birde üzerine sevgili kahrı cekiyorum adam mutlu olsun diye ben istemesem bile o istiyor diye uzakta bile olsam foto çekip atiyirum. Ben mi enayiyim anlamiyorum ki liseyi bitirip koca bulsam iş as ogrenmesemde oluyormus. Efendi olanı herzaman eziyorlar ben onu anladim s*can yarıyor yani
+1 yılKızıyla yaşayabilirdi en azından ben evladımdan vazgecemem mesela kızımla yaşıyorum Ama seni istemiyorsa zorla güzellik olmaz yapcak birsey yok.. Allah sabır versin sizlere çabuk alışırsınız inşallah..
20 YorumlaSen ne kadar iyi bir eşsin başka bir kadına denk gelsen eminim ki seni evine Kral başına taç ederdi ancak siz ikiniz farklı insanlarmışsınız yine de ne olursa olsun saygını koruman iyi bir insan olduğunu gösterir ayrılsanız bile bir başkasıyla evlenip mutlu olacağına inanıyorum çocuğuna da eminimki sen daha iyi bakarsın. Allah yardımcın olsun. Ne eşini ne seni suçlayamam sadece arada uyumsuzluk var..
00 Yorumla
+1 yılYa sizin kafanız mi iyi? Eşindeki rahatlığa bak.. wp tan yazmış ayrılmak istiyorum diyor. Ya o yavruma yazık değil mi daha kirki yeni çıkmış. Ayrica kadin AŞK eksik diyor AŞK. Senin iyi bjr baba ve es olman bazen yetmez. kadin AŞK isteyebilir. Ne diyeyim yaa.. bu kadinla daha olmaz zaten
00 Yorumla
+1 yılAğzıma bı dünya laf geldi doldu tıkandı çıkaramadım tavirlarin çok insani ama belliki hayvan evladına düsmüssün.. gebeliginin son dönemlerinde dahi başka erkek arayabilecek o doğumu unutup onla hasbihal edecek kadar düşmüş kadın.. kendini düşürme onun yanına bırak pisliginde boğulsun..
Nemalanmak gibi olmasın erkek aldatır gebelikte bile aldatır diye önyargılı olan alçaklar alıp ssleri kıçına soksun! günümüzün kadinida pislik içinde !!00 Yorumla
+1 yılAga sen hissettirmemişsin kadınlığını sevdiğini ruhuna dokunamamışsın
yalnız hissetmiş sadece emzirmek yemek yapmak hani evli değilmiş kadın değil işte robotmuş gibi çalışan gibi hissetmiş o çıkış yolu bebek görmüş ama yine toparlayamamış sıkılmış aga bu gerçekten önemli kadın huzurlu rahat hissetmezse kendini olmuyo kadın mutlu olsun ki mutlu etsin inşallah toparlarsın00 Yorumla
+1 yılSen çok kaliteli bir adamsın. 2. Hayatında çok daha mutlu olacaksın dünyanın sonu değil. Kızın bu kadının terbiyesini alacağına bir sürü güzel ahlaklı bekar dul kadın var onlardan öğrensin hayatı. Sen de hakettiğin gibi bir hayat yaşarsın. Zor olacak ilk başlarda ama her gün bir önceki günden daha iyi olacaksın. İyi bak kendine ve kızına...
00 YorumlaYüz yüze bi konuşun sonuçta çocuğunuz var kadın bunalmış o şerefsiz adam da aklına girmiştir belkide o kandırmıştır kadın aşırı suçlu ne olursa olsun ailesine çocuğuna sahip çıkması gerekiyordu fakat psikolojik yönden de bi düşün belkide o adam aklına girmiştir o yüzden hep böyle sakin kal ve olgun bi şekilde. Kadın hayatında heyecan değişiklikler senin onunla tartışmanı bağırmanı bile istemiş sıkılmış belli ki ve bu esnada o adam aranıza girmiş allah o adamı da bildiği gibi etsin sana da sorum şu çocuk olduktan sonra sadece çocuğuna mı yöneldin onu mu sevip onunla mı ilgilendin karını boşladın mı?
01 Yorumla- +1 yıl
Kurgu gibi sanki
+1 yılBebeğe üzüldüm keşke yapmasaydı böyle. Ama üzülme değmez böyle 2 paralık insanlara sen iyi bir insanmışsın diğer sorularına da baktım Allah yardımcın olsun bence davayı sen aç böyle bir kadın hayatını mahveder çok mutsuz olursun davayı kazan kızını al ve mutlu yaşa istersen yeni biriyle tanış onunla Elif annesizlik duygusuyla büyümesin o kadın da zaten Allah'tan cezasını bulur
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle adiniza cok uzuldum. Fakat daha kucuk bir bebeginiz var. Onun icin guçlu durmalisiniz. Eşiniz gitmis olabilir ama kizinizin yaninda siz varsiniz.Çok agir zamanlardan gececeksiniz geçiyorsunuz. Fakat cok guclu birisi oldugunuza inaniyorum. Bu durumun icinden en guclu sekilde cikacaginizada inaniyorum😔😔😔😔😔😔😳😳
00 Yorumla
+1 yılOkurken şok oldum resmen :O
Bu süreçte fevri hareket etmemek daha iyi olacaktır senin için. Yani esip gürlemek yerine, bir süre uzaklaş sakin kafayla bitir bitireceksen de... Üstelik WhatsApp üzerinden konuşulacak bir şey değil ama bir yandan iyi olmuş kendini dizginlemek zor olabilirdi.
Geçmiş mi olsun denir, ne denir bilemedim :/00 Yorumla
+1 yılAllah sabir versin sanada melegine de. Allah böyle anne ve esten korusun. Temeli sağlam olmayan hiç bir ilişki yürümuyor. Bundan sonra baba kiz kaderiniz güzel olsun
30 Yorumla
+1 yılIlk sorunuzdan beri biliyorum sizi. Sizin gibi iyi merhametli insana bunu yapiyorya ne denirki. Elif bebegin sucu ne peki🤦♀️Kizin icin guclu olmak zorundasin . Allah yardimcin olsun
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir kadın herşeyden önce " ANNE " olabilecek bir karaktere sahip olmalıdır herhangi bir aşk, herhangi bir ciddi ilişki için. Ağır mı olur bilmiyorum ama okuduğum kadarıyla sen "" ORTAM "" arayan birine önem vermişsin, kadın seni aldatmış, yani illa yatağa girmesine gerek yok biriyle, aldatmak için. Bence senin şu an yapabileceğin en iyi şey kendin için ve kızın için boşanma davası aç.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEşiniz ciddi bir ilişki değil de günlük, heyecanlı ilişkiler istiyor belli ki. Böyle bir kadına yalvarmanız, onu istemeniz bile çok yanlış. Aklı başkasındayken sizin yanınızda olması neye yarar ki..
Aldatmadım diyor fakat daha boşanmadan bir başkasıyla konuşuyor, yalnızca vicdanını rahatlatmaya çalışıyor. Değil siz kendi canını kanını bile istemiyor bu kadın, belli ki...
Neyse eğer trol değilse boşanın. Trolse de...30 YorumlaYazik yazik o kadina değil sana yazik vocuguna yazik. Soyle yapabilirsiniz evlerinizi ayırın boşanmayın birak karini istediğini yapsin geri tıpış tıpış donecek cook pişman olacak ozamnda sen boşan ondan.
11 Yorumla- +1 yıl
istediği adamla gezip tozup, geri adama mı döncek? adamda onların birbirnden hevesinin geçmesini mi beklicek?
+1 yılOkurken çok üzüldüm ya kızınız için ozellikle bu gibi durumlarda olan malesef çocuğa oluyor ama sizide tebrik ederim çok sakin kalmışsınız nediyim bilemedim inşallah iyi olur aranız hayırlısı ile
15 Yorumla- +1 yıl
Görüyosun dimi kadınların geldiği son noktayı
- +1 yıl
@Karrizmatik muhatabim degilsin
- +1 yıl
Olma da..
- +1 yıl
@Karrizmatik manyak misin sen ya peşinden gelip yorumuma cevap veren sensin birde baskasinin sorusuna gelip cevap veriyorsun uzatma
- +1 yıl
E yoruma cevap vermek soruya cevap vermek olağan şeyler.
Sana batan ne kızım
+1 yıl"Sorun sende değil" bu artık sıktı ama ya... Bırak ne bok yerse yesin. Sen ayrıl. Çocuğunu al bir süt anne bul ona. O göt lalesi de gitsin başkasına senin kıymetini anlar. Ana çok geç olur. Seven kadın adam falan fark etmez tam sever. Yürekten.
10 Yorumla- Devamını Gör (207)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 





