4-5 senedir Şia mezhebindenim. Ailem Sünni ve namaz kılan müslümanlar. Annemin büyük bir tepki vermeyeceğini düşünüyorum. Fakat babam sıkıntı çıkarır. Babam da namaz kılıyor ve her pazartesi ve perşembe günleri oruç tutuyor.
Dayaktan korkmuyorum. Babamın beni evlatlıktan red etmesinden korkuyorum ama böyle bir şeyi yapar mı hiç bilmiyorum. Şia olduğumu söylemek istemin nedenlerinden biri şu: namaz kılma konusunda çok sıkıntı çekiyorum. Bu zamana kadar şehir dışındaydım orada istediğim şekilde namaz kılabiliyordum.
NOT: Lütfen sadece sorduğum soruyla ilgili cevap verin. Yok Sünni ol falan yazmayın. Şia olmadan önce kitaplar okudum ve araştırmalar yaptım.
Dayaktan korkmuyorum. Babamın beni evlatlıktan red etmesinden korkuyorum ama böyle bir şeyi yapar mı hiç bilmiyorum. Şia olduğumu söylemek istemin nedenlerinden biri şu: namaz kılma konusunda çok sıkıntı çekiyorum. Bu zamana kadar şehir dışındaydım orada istediğim şekilde namaz kılabiliyordum.
NOT: Lütfen sadece sorduğum soruyla ilgili cevap verin. Yok Sünni ol falan yazmayın. Şia olmadan önce kitaplar okudum ve araştırmalar yaptım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer