Caferi-Şia olduğumu aileme nasıl söylerim?

4-5 senedir Şia mezhebindenim. Ailem Sünni ve namaz kılan müslümanlar. Annemin büyük bir tepki vermeyeceğini düşünüyorum. Fakat babam sıkıntı çıkarır. Babam da namaz kılıyor ve her pazartesi ve perşembe günleri oruç tutuyor.

Dayaktan korkmuyorum. Babamın beni evlatlıktan red etmesinden korkuyorum ama böyle bir şeyi yapar mı hiç bilmiyorum. Şia olduğumu söylemek istemin nedenlerinden biri şu: namaz kılma konusunda çok sıkıntı çekiyorum. Bu zamana kadar şehir dışındaydım orada istediğim şekilde namaz kılabiliyordum.

NOT: Lütfen sadece sorduğum soruyla ilgili cevap verin. Yok Sünni ol falan yazmayın. Şia olmadan önce kitaplar okudum ve araştırmalar yaptım.
Caferi-Şia olduğumu aileme nasıl söylerim?
Cevapla