Türkiye de arınma gecesi olsa ne yapardın?

Türkiye de arınma gecesi olsa ne yapardın?
. Ben katliam yapardım

-Param var sonuçta başka ülkeye kaçardım
-Evimden dışarı çıkmazdım
-Korkudan kendimi öldürürdüm
-Dışarı çıkıp arınırdım
-Bir sürü silah alıp dışarıdaki masum insanları kurtarıp birlik olurdum
-Çatıya çıkıp önüme geleni vururdum
Türkiye de arınma gecesi olsa ne yapardın?
Cevapla