
-Param var sonuçta başka ülkeye kaçardım
-Evimden dışarı çıkmazdım
-Korkudan kendimi öldürürdüm
-Dışarı çıkıp arınırdım
-Bir sürü silah alıp dışarıdaki masum insanları kurtarıp birlik olurdum
-Çatıya çıkıp önüme geleni vururdum

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben çatıya çıkıp keyfiyen arınmak isteyenleri vururdum. Bir de vergilerimizle güzel hayat yaşayanları dkdkd
Hahaha çok güzel 😀 o geceyi sabırsızlıkla bekliyorum
Başka ülkeye kaçardım. Ne uğraşıcam korkarım ben
Ne diyosun ya
Sen ne diyon değişik?
Değişik olan sensin
Canın mı sıkılıyor?
Evet. Sorunu görünce canım sıkıldı.
AH kıyamam. Nasıl eski haline döneceksin şimdi
Ne saçmalıyorsun
Evde yatar uyurum
Hamam yaparım kötülükten arınırım