Herseyden önce eyt diye bir olayı bir daha tartisilmayacak şekilde kaldırır emeklilik yaşını kadın ve erkek için 55 yaşına sabitlerdim İkinci olarak ülke yönetim şeklini İslami yönetim şekline çevirip bunu anayasanın değiştirilemez değiştirilmesi teklif dahi edilemez bir maddesi yapardım Üçüncü olarak yüz kızartıcı suçlar kategorisine giren bütün suçlar için idam yasası çıkartırdım Dördüncü olarak Türk birliğini kurup turkiyenin başkanlığında Turan ordusunu kurup bu coğrafyanın tek sahibinin türküler olduğunu yeniden gösterirdim Beşinci olarak Avrupa Birliği Uyum sürecini fes eder Türk ülkeleri hariç ülkeye girişleri durdurur piyasadan doları euroyu kaldırıp sadece Türk lirasıyla alışverişi kanunlastirdim Altıncı olarak başta kandil olmak üzere birkaç pkk yuvasını savaş ucaklarimizla dümdüz ederdim ülkedeki birkaç şehir buna dahil hdp chp gibi partileri fes eder yönetici ve üyeleri için soruşturma açtırıp bir daha siyasete girmeyi bırak ülkeye bile girmelerini yasaklardim Yedinci olarak Okullarda çocukların her sabah tapar gibi bir büste saygı duruşu yapmalarını yasaklar eğitimi çocuğun becerileri ve seviyesine göre verilmesi şeklinde değiştirirdim Sekizinci olarak yerel yönetim seçimlerini kaldırıp şehir yöneticilerini iktidar partisi tarafından atanacak olan valiliklere devrederim
Bir daha kaldırılması teklif dahi edilemeyecek bir şekilde Andımız'ı geri getirirdim. Kaldırılan T. C ibarelerini herkesin gözüne girecek şekilde yeniden heryere koyulmasını sağlardım. Atatürk büstünden rahatsız olan herkese at gözlüğü dağıtır, büst sayısını çoğalkırdım. Laikliği tamamen getirir, din ce devlet işlerini birbirine karıştırılmaması ve din ile saf vatandaşlarımızın duygularının sömürülmesini engellemek için bir yasa çıkarırdım. Hayvanlara, kadınlara, çocuklara, cansız nesnelere, dağa, taşa tecavüz, taciz edenleri hadım edip, çeşitli işkence yöntemleri uygulanması için yasa çıkarırdım.
@@tecavüz olaylarına karışan kim varsa tez elden asılsın @@kadına şiddet olaylarına karşan kim varsa ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına carptırılsın @@ Öğrenci kredi affı getirilsin @@ emeklilik yaşı kadınlarda 45 erkeklerde 50 ye düşsün @@ ögrencilere 500 tlye kadar karşılıksız burs @@ millet vekili maaşı 5 bin tl de sabit kalsın burdan çıkarılan para burslar icin bir yere toplansın @@asgari ücret 3 bin tl ye cikartilip vergiler sabit tutulsun Hastane - okul gibi yerler sigorta istemeksizin ücretsiz hizmet versin @@ tüm belediye çalışanları denetlensin gereksiz torpil vb sayesinde kul hakkına girenler meslekten men edilsin @@ iş istihdamı yaratmak için girişimci kişilere karşılıksız ve ya faizsiz kredi hakkı tanınsın (ayırmaksızın) @@mülteci alımı durdurulmalı @@ mülteci calistirmak yasaklanmalı
Eğitim alanında yks ve TEOG sınavlarını kaldırırım çocukların lisede ve ortaokulda aldıkları ortalama ile okula yerleştirilmesini sağlarım. Milletvekillerini sistemden kaldırırım böylelikle verilen maaşları yeteri kadarını emekliye veririm geri kalanı hazineye kalır. Bakanların maaşını yarısını kesip hazineye bırakırım Bakanlara verilen araçların ve korumaların sayısını düşürüp daha az zarar ederim. Ölen Cumhurbaşkanı ve başbakanlara normal emekli maaşından başka para vermem. Tarım ve hayvancılık alanında gerekli yardımı ve desteği yaparım En önemlisi devletin polisi, askerini güvenlik güçlerini her zaman önemli tutarım.
Diyarbakır'da Apoyu asardim Kanun hükmünde kararname çıkarır Devleti cumhuriyetin kuruluş ilkelerine tekrar döndürürdum Özel sektöre satılan bütün fabrikalar ve işletmelere el koyardim Hacı hocalara verilen devlet arazisi ve okul , konut gibi yerlere el koyardim
Herkese fidan dikmelerini, yerdeki çöpleri toplamalarını, kapılarının önünü yıkamalarını, binaların içini temizlemelerini söylerdim. Sonra denizleri de temizlesinler, bu arada hastanedekiler hariç herkes iş hayatına ara versin ki bu temizlikleri yapalım. Sonra da kirli insanların kalplerini temizleyelim. Temiz çevreye kirli kalpler yakışmaz.
İşini doğru yapmayan herkesi işten kovardım. Etraf suçlu dolu masumlar hapiste bu hakimlerin ne işi var o koltuklarda. Vurdum duymaz doktorlar dolu hastalık belirtilerini bile takmıyorlar. Daha ilkokul eğitimini tamamlamamış öğretmenler var. Otobüslerde yolcuya söven şoförler de var herkes hakketiği koltuğa oturmalı.
Bütün kurumlara emir yollardım mesai saatinde yatan kim görünürse anında işten atılacak :D eğer yatanı söylemeyen kim varsa o da atılacak yandaşlık eden kim varsa o da atılacak falan top yekun atılacak... Yan gelip yatanları attıktan sonra zaten baya kazancımız olurdu... Tasarrufa bile gerek kalmaz yani :D
Ilk olarak 3 ay bende olmasinı sağlarım. Yönetimi dipten siler yeniden yazarım. Herhangi bir bakan millet vekili vs hakkindan fazla maaş almamasini ayrıcalığı olamamasini sağlarım. En uygun eğitim sistemini bulur bunu uygularim tarim hayvancilığı üretimi yeniliği ve gençleri desteklerim. Liste uzun yapılacak çok iş var bunun için ülkeyi bana vermeleri gerekmiyor da bunu yapmak için de birlik olmamız birbirimize saygi duymamız hazır beklemememiz kendi üretimimiz gerekli.
diktatörlügü ilan edip bir günlüğüne verilen koltugu sınırsız şekilde kendime zimmetlerdim yani artık türkiye benim olurdu koltugu bana vermeyi hak gören herkesi öldürürdüm ki isyan çıkmasın sonra işler garanti altına alınca tekrardan eski haline döndürürdüm ülkeyi. Ülkede işe yaramayan bütün yabancıları atardım. herşeyi devletin himayesi yani benim malım olurdu filan fişman savaş çıkarrırdım
Mademki bir gün boyunca benim olacak ve yetkimde var atama bekleyen herkesi görevlerine atardım... Bunu yapardım çünkü esas yönetime kalırsa bu iş belki bir gün bile atanamayacaklar, en azından sayemde bir günlüğüne bile olsa hak ettikleri atamalarını elde ederlerdi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Egitime el atardım. Bazi konularda ders verdirirdim.(cinsellik, kadin ve erkegin beyinsel farkları, iki cinsteki hormonların ne ise yaradığı, aile nasıl olunur, bir cocuk nasıl yetiştirilmeli, hayata dair cocuklarin ve genclerin isine yaracak seyler tamir isleri, yemek yapmak gibi hayatta isine yarayacak seyler. Cunku uniye ailenin disinda bir yere giden arkadaslar sudan cikmis baliga dönüyor. Onlarin yaşanmaması icin boyle dersler verdirebilirdim ve daha bircok sey..)
Bütün üniversiteleri kapatırdım😂 ülkenin her ilinde üniversite olmaz. Üniversiteye girişte bu kadar kolay olmamalı bence. İkinci olarak hastanelerde çalışanlar için düzenleme getirirdim detaya giremiyorum malesef
türkiyeyi bana vermiş olunca ben recep tayip erdoğanın yerine geçmiş oluyorum. ve yapıcam şey şu bütün ahlaksız vicdansızları toplayıp hepsini işkence çektirerek öldürürdüm
Suriyelileri bir güzel dışarı alırdım (Çocuklar ve kadınlar hariç- Doğudaki insanlarımızın her yardımına koşardım, onlara güzel bir gelecek sağlardım. Ülkeye barış getirirdim.
Bir günde ülke nasıl batar örneği gösterirdim 😂şakasız o gün tüm çocuklara bayram yapardım parklar işte oyun evleri bedava olsun ve pamuk şeker her sokakta ve dondurma oyuncak falan
Türkiyenin her kanalında istediğim şarkıyı yayınlar ve tüm ezaevindeki taciz ve tecavuzculeri idam ettirirdim müzik eşliğinde. Onlara eğlenceli bir ölüm sunuyorum.
Şahsım ve soyumdan gelenler adına Atatürk koruma kanunu tadında bir kanun çıkartarak, değiştirilmesi teklif dahi edilemeyecek maddeler arasına aldıktan sonra, bir ömür refahıma bakarım..
@ARABAÇOK Allah ve kul arasında olan bir durum büyük bir günah kötü bir yol olsa da yaratıcı merhametli tövbe etmesi gerekiyor aynı günahı islememesi lazım. Ben sadece bu saydıgım igrençlikleri ortadan kaldırmak için seferber olurdum diyorum
@ARABAÇOK Ulan mankafalı onlar da oldukça kötü seyler ama basta sıraladıgım seyler onlardan daha beter ve ortalık bunun gibilerden geçilmiyor hiç mi haber izlemiyorsun angut seni gece gece saydırıp sövdürme kendine
@ARABAÇOK Zina en büyük günahların basında geliyor evet ama yanlıs bilmiyorsam Allah'a sirk kosmadıgın sürece diger günahlar affediliyor diye biliyorum. Peki el kadar çocuklara bebeklere hayvanlara yapılan kötülüklere ne demeli gırla almıs basını gidiyor ilk önce bu hadiseye karsı koymak lazım
Asgari ucreti 2 katina vergileri yarıya cekerdim benden sonra isyan çıkar hükümeti yılarlar yürürlüğe girerse
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Daha öncede kırılan israilin savunma sistemi olan demir kubbeyi ikinci kez alaşağı edip elimizde ne varsa top yekün bombalama. Şimdi neden diceksiniz; Dünyadan Yahudi ırkı kalktığında dünya halkı bir nebzede olsa rahatlar.
tecavüzcüleri vatan düşmanı teröristleri adi suçluları idam eder temizlerim ülkeyi. milyonları olanlardan bir kısmına el koyup işçinin maaşını iki katına çıkarırım
Gün boyunca ülkedeki şerefsizleri yok ederdim. cezayla falan değil ama eziyet ede ede kolunu bacağını kese kese kivranarak ölmelerinin sebebi olurdum. Malum ülkede şeref yoksunlari çoğaldı yöneten de bı bok yapmıyor!!!
En İyi Cevaplar