Sgk yetim maaşı olarak biriken para yatmamış. Ne yapmalıyım?

18 Mart da işten ciktim 8 nisanda e devletten başvuru yaptım fakat 170 aylar sonra basvurumun gerceklesmedigini söyledi 23 .07 .2020 de gidip sgm 'den basvuru yaptim ondan sonra da 170 i aramaya devam ettim bugün dediler ki biz bilgi veremiyoruz bağlı olduğunuz sgm ye gitmelisiiniz aradan bir kaç saat geçti. Maasiniz baglanmistir 450 lira biriken tutar ptt ye yatirilmistir diye. 5 aydan beri başvurum var ve biriken maaşım yatmamis napmaliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayriyeten ben en son 2018 de maaş aliyordum 1 sene sigortalı işte çalıştım o zaman aldığım yetim maasi 550 liraydı 450 lira hangi kafayla yatmış cildiricam
Sgk yetim maaşı olarak biriken para yatmamış. Ne yapmalıyım?
Cevapla