Arkadaşlar kız kardeşim var benim 17 yaşında bende 18 yaşındayım sevgilisinin olduğunu öğrenmiştim birşey demedim sonuçta benimde var normaldir felan dedim sonuçta kız büyüdü ama çocukla bunu parkta dudak, dudağa hiç utanmadan öpüşürken yakaladım birdesırıtıyorlardı birbirlerine kız kardeşimin yanına hızlıca gittim korktular sonra çocuğu herkesin içinde dövdüm kız kardeşimede bağırdım eve götürdüm hayatım boyunca kılına bile dokunmadığım, canımdan çok değer verdiğim, bazen en yakın arkadaşım olarak gördüğüm kız kardeşime tokat attım ama atarken içim parçalandı bana sinirlendi, küfür etti işte sevgilimi bahane etti sen öpüşüyorsun birşey olmuyor ben öpüşüncemi oluyor felan dedi bana hakaret etmeye devam edince daha sert vurdum evden, çekti gitti annemler bana bağırdı olayları anlattım bana kızdılar Babana sakın söyleme dediler ama Babamın bilmeye hakkı var söylesemmi bu olayı sevgilimde duyunca bana kızdı sen kimsin kocaman kızı dövüyorsun dedi benim sevgilimde 17 yaşında, bana tavır aldılar hepsi ne yapıcam ben Babama söylesem son noktayı koysammı acaba yoksa herşeyi unutsammı? :(
Cevabın nedir?
Cevapla
Sakın babana söyleme lütfen bu sadece işleri daha sarpa sarmana ve b. k etmene neden olur ki yeterince etmişsin zaten neyse burada seni yargılamak için değil yardımcı olmak için varım. İlk olarak sevgilinle barış çünkü şu an cepte olan en kolay kişi o. Onunla barıştıktan sonra onu kardeşinle kuracağın köprünü temeli olarak kullan. O ne demek istediğimi anlayacaktır eminim. Sonrada ailenle barışmalısın özellikle annenle. daha sonra evde ısınan ortam ister istemez kız kardeşine yansıyacaktır. Daha sonra ondan özür dile. Neden bu şekilde davrandığını açıkla. Onu koruma iç güdüsüyle hareket ettiğini anlat. Ne yalan söyleyeyim sana ne kadar kızsam da şu anca bende bir ağabey olarak kardeşimi öyle görsem fena kızardım. Ama ona vuracak kadar da ileri gitmezdim. ya da aileme anlatacak kadar. Pişmansın bu güzel bir başlangıç her şey için. Ama dediğim gibi babana anlatma sakın. Başka sorun olursa mesaj atabilirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılKız kardeşime vurduğum için bende çok pişmanım ama ne bileyim işte. :/ Yüz bulupta dahada ileriye gitmesinden korkuyorum. :(
- +1 yıl
korkunu anlıyorum çünkü o senin için her şey onun hem fiziksel hemde duygusal olarak incinmesinden en çok sen korkuyorsun belkide. Çünkü abisi olduğun için onu koruma içgüdüsüyle hareket ediyorsun. Ama asıl sen ona set davranırsan daha ileri gider. Ve artık sana yaslanamayacağını bildiği ve korkutuğu için sana değil çürük odunlara yaslanır dertli olduğu zaman.
En İyi Cevaplar
Ondan bir yaş büyüksün diye söz hakkının olduğunu mu sanıyorsun? Sırf o kız ve sen de erkeksin diye sen istediğini yapabileceksin, o yapamayacak öyle mi?
Kardeşinin onu cinsellik bekçisi sevgilisi ile parkta su içermiş gibi öpüşmeleri doğru bir davranış değil. Bu çocuğa ne terbiye verebilmişsiniz, ne ahlak ne de utanma. Yaşı daha reşit bile değil böyle bir şeyi dışarıda gerçekleştirebilmesi için!
Onu karşına alıp konuşman gerekirdi. Tokat çözüm değildi. Sen de ondan çok farksız değilsin.
Eğer düşündüğün şey o yaşta öpüşmesi ise, sevgilini düşün ve ilk karşılaşmanda ona da tokat at o zaman. Tamam.. ?32 Yorumla
Soran+1 yılAma ikisi farklı şeyler. :/ :(
Eğri oturup doğru konuşalım. Senin 18 yaşın var sanki 28 yaşındasın havası senin kardeşine tokat atma ceza uygulama hakkın yok hele anne baba varken. Seninde sevgilin 17 yaşında ve kesin öpüşüyorsunuzda aynı olayı sen yaşasaydın, uyara bilirdin kardeşini, doğru yanlışı mantıklı bir şekilde anlatmalıydın, babana söyleme zaten kardeşinle arana uçurumu açtın, söylersen tamamen gözünde değerin kalmaz , sessizce kenara çekil annen öğrendiyse olayı çözümler zira bundan sonra atacağın her adım zararına olur.
13 Yorumla
Soran+1 yılO anki sinirle oldu yemin ediyorum. :( Annem, ablam ve sevgilim kız kardeşimin yanında yer aldılar özellikle anneme kızdım işte yetiştirdiğin kız böyle olur dedim hayla beni suçluyor sen kimsin diye daha kötüsü gelicek başına kızın ondan sonra sende abisiydin diye laf sokucaklar Babam biraz sert biridir öğrenmezse daha fazla kızar ileride duyarsa olduda. :/
+1 yılAyıptır be yaptığın. Sanki küçük sen öpüşürken bir şey olmuyor onda mı oluyor. Şiddet çok aşağılık bir eylem. Sana da hiç yakışmamış. Babana söyleme babanda kız kardeşine patlarsa senden nefret eder kardeşin. Git özrünü dile. Çocukla da konuş. Kardeş dediğin yanında olur. Suç işlese bile. Ki bu suç işlemek değil. Naparsan yap kardeşini karşına alma. Yarın bir gün ailenden kalan tek o olacak
54 Yorumla
Soran+1 yılBugüne kadar hiç ona dokunmadım, kızardım ama sinirim çabuk geçerdi biz birlikte büyüdük sadece 1 yaş var aramızda aynı anda bir arkadaş gibiydik ama öyle görünce onları çıldırdım çocuğu çok fena dövdüm kolay, kolay yaklaşamaz bir daha hiç acımadım ama kız kardeşime vurduktan sonra kendime küfür ettim. :(
- +1 yıl
Git kardeşinle konuş. Sinir anıydı isteyerek yapmadım, pişmanım de. Özür dile. Çocuğa da özrünü iletmesini ve onla tanışmak istediğini söyle kardeşine. Zat çocuğa abi gibi davranırsan bir şey yapmaz kardeşine. Sen çocukla kardeşini dönsün diye öpüşmeyi kesmicekler. Sadece sana taraf olacaklar. Abi isen taraf değil yanında olan ol. Adamlığa bu yakışır
- +1 yıl
Bir insanı tanımadan iyiliğini kötülüğünü yargılayamazsın. Ayrıca birbirini mutlu ettikleri için gülüyor olabilirler
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
29Cevap
+1 yılBundan sonra olacakları ben sana söyleyim. Bu olayı hiç unutmayacak ve seni hiç affetmeyecek sen öyle sanacaksın sadece.
O çok korktuğun ya daha fazlasını yaparsa cümlesi artık gizli işleyecek.
Başına bir iş geldiğinde de kimseye anlatamayacak , daha fazla yalan söyleyip belkide tehditlerle karşı karşıya kalacak ve senin ruhun duymayacak.
Ya ben şaşırıyorum gerçekten nasıl ailesiniz siz.. Siz derken daha öncede karşılaştım bu tarz sorularla hep bir dövmek falan filan hiç mi beyniniz işlemiyor destek olmayı ve olayları öncesinden kontrol altına almayı..
Hayır yani aklı yerinde olan bir insan her hareketinden haberdar olabilmek için en başta güvendirmelidir ve daha da önemlisi kardeşine güvenmelidir. Bu sizin için artık imkansız.20 YorumlaEn oncelikle beni kardesim boyle birseyi gormus olsaydi hem beni hem o cocugu oldururdu ama kardesim bana deger vermedigi icin babama da soylerdi ama sen kardrsine deger veriyorsun bence uzme onu tokat yetmis zatten. Ama once kiskardesinin sevgilisi nasil biri onu ogren ve arastir kotu biri ise babana soyle ve olayi bitirsin iyi biri ise yani kardesinle gercek dusunuyorsa bence babana soyleme olay buyumesin ve kardesin senden nefrett etmesin...
Biras empati kur o seni gorseydi bence birsey demezdi ^_^00 YorumlaKiz kardesin dogru soylemis. Sen opusuyorsun bir sey olmuyor, kiz opusunce neden bir sey olsun. Bir kiza tokat atmak ne demek? Bu kadar zavallısın sen. Baban sadece senin baban degil. O kizin da babasi. Kendisi isterse soyler. Kiz korkuyor belki ve soylemiyor. Baban da senin gibiyse kizi evden attiginda ona bakabilecek misin? Peki oyle bir sey olursa ve kiz farkli yollarla para kazanmak gibi bir sey yapmak zorunda kaldiginda sen hala adam olarak gezebilecek misin? Su anda da adam degilsin bana gore. Gerci sen gormezsin, bilmezsin ama o kiz onu yasayacak ve sen onun icin asagilik olacaksin. Boyle seyler olmadigini dusun. Kiz ondan ayrildiktan sonra eger sen soylersen babana belki hic mutlu olamayacak. Sana gore yasamak zorunda degil o kız.17 yasinda ve kendi kararlari var.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKiz kardesin en azindan senle sevgilisi oldugunu paylasmis dua et. Ben abimden gizleyip onla bulusmak icin yalan soyluyordum sonra bizi el ele gordu gunlerce kus kaldik sonra birdaha o cocukla gorusmiceksin dedi tamam dedim ama ne kadar tamam desem de gorusucektim yani sonra abm beni takip edip tekrar bizi ogrendi sonra bakti sovsede dovsede ben yine onunla gorusucem sonra abim sevglmle tanisti en dogrusunu yapti anlaysli yaklasmasa ona inat gorusucektim gizlice. Kardesinde gorusucektir eger tepkini fazla agir tansitirsan sana yalan soyler yine gorusurlet. cunku sen istedigin kadar dov o yanlis bisey yaptigini dusunmicek bence kiz kardesini sahiplenmek istiyosan ofkeni bastirip onla bu konuyu duzgun bir sekilde halletmelisin
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız ama bana küfür edince daha çok zoruma gitti çok daha sert vurdum. :( Konuşmak daha doğru gibi galiba. :/
Cevap sahibi+1 yılO an ki soktan insan agzindan cikani bilemezki oda pisman olmustur kufur ettigi icin o anki sucluluk duygusundan kendini o sekilde savunmaya gecmistir. Bak kotu davranip nefretini kazanirsan bilerek kendince seni cezalandurmak isteyip o cocuga daha cok yonelir şu an destek buldugu tek kisi o opustugu cocuk sen boyle yaparak onun gozunde dusup o cocugu yukseltiyosun sen anlayisli yaklasirsan oda senin guvenini kaybettigi icin pisnan olup daha dikktli davrandm ofkeli yaklassaydi o kadar pismanlk duymazdim dogrusunu soylmk gerekirse
Gizli Üye(30-35)+1 yılbirincisi babana söyleme. ikincisi senin sevgilin kaç yaşında aynı boku siz yapmıyomusunz da gelipte o kıza fırça atabiliyosun az mantıklı davran ya. ordaki tek yanlış ortalıktada öpüşülmez yani. veya al çocuğu tanı önce nasıl biriyle berabermiş onu öğren. bnmde abim var. ve sizin gibi aramızda yas farkı çok az. banada bağırıyodu. yakalıyodu ama öpüşürken flan değil. babma soylemedi hiç birini. sadece çıktığın insanlar adam değil demişti. bende bahane olarak seninde sevgilin var diyodum bnmle yaşıt. onlar yapıyo bn hiç sevglm olmıcakmı diyordm. şimdi unü ye gidicem sadece dikkatli ol kmseye guvenme ve en basta tavrını koy diyo. oda artık bilincinde bazı seylerin sende akıllı davran ustune gtmeden. cünkü ne kadar yasak o kdar direnç. kendimden biliyorum
26 Yorumla
Soran+1 yılÖyle ama dahada ielriye gitmesinden korkuyorum çıktığı çocuğu az, çok tanıyorum pek kötü birisi değildir benle yaşıt oda 18 ama onu çok kötü dövdüm yaklaşamaz kolay, kolay ama kız kardeşime vurunca çok kötü acıdı içim yeminle. :( Baskı yapmayı düşünüyorum inatla dahada giderse bunların üzerine ondan çekiniyorum. :/
Cevap sahibi+1 yılsen inatla gidersen o yapmaz dediklerin olur. gerçekten bak. yaşadım diyorum kardeşim benim.
Cevap sahibi+1 yılsen ona baskı yapıcaksın. kafe yerine en dip nereleri varsa oraya gdicek buluşmak için. sanmaki sen yasakladın diye sevgili olmıcak. bu daha çok bela gibi çekiyo.. tamam olmasın de bak erkekler boyle de ama sende o durumdasın ve sevgilinde. empati kur. bnide abimin sevglisi koruyordu. banada çok baskı yaptı. noldu her defasında sevglimi öğrendi. ben sonra sonra anneme anlattım herşeyi. buluşmaya giderim üzgn olurum dertleşirim. herşeyi haber verdim. allahtan başıma bişi gelmedi.
Cevap sahibi+1 yılabime hak veriyodum. cnkü çocukları fazla tanımadan evet diyodum. ama isterdimki abimle tanıştırıp en başta sylemek. abisin kıskanırsın istemezsin ama baskı daha kötü şeyler yaptırır
Soran+1 yılKonuşmalımıyım şimdi kız kardeşimle en uygunu bumu olur? :/
Cevap sahibi+1 yılal karşına de bak canım benim kötülüğün için değil biliyorsunki. tamam hatam var fazla yüklendim ama kardessin cansın de. tutamadım kendimi. diyerek yumşat. sonra de anlaşalım bana bir dost gibi davran buluşçağn gün gidicem de çocuğu tanıt de. sende ön yargılı yaklaşma. kardeşinin karşısındaki çocuğu sen gbi düşün. sen sevglnleyken abisi gelcek sana vurcak falan. hadi aranızda 4 yaş olsa neyse. senin arkadşın gibi olmalı. ve konuyu kapatın en kısa sürede. insan çok üzülüyo. ben aynı masaya yemek yemeğe bile oturamıyordum. ama bak kesinlikle sıkma kısıtlama yapmayın
+1 yılSen sevgilinle öpüşüyorsunda kız kardeşin öpüşünce niye sorun ediyorsun sevgilinde kız kız kardeşinde kız. Sevgilinin abileri olsa onlar görüp dövse seni ve sevgilini nasıl olurdu? Neyse olmuş bir şey söyleme eğer söylersen herşey dahada berbatlaşabilir.
22 Yorumla
Soran+1 yılO benim kız kardeşim ne bileyim çok farklı düşündüm o an öyle görünce. :/ Babam sonrada öğrenirse ama cidden büyük sorun çıkar banada olan güveni sarsılır.
- +1 yıl
Kız kardeşinde tepki vermen normal ama o kadar aşırıya gerek yoktu. Empati kurup aynı şeyin senin ve sevgilinin başına geldiğini düşün. İyice tart biç babana söylersen dahada kötüleşebilir. Sonradan öğrenirsede o kadar sinirli olmaz olmuş der geçiştirebilir. Sen bilirsin babanı sen daha iyi tanıyorsun sonuçta.
Gizli Üye(36-45)+1 yılkardeşim sonuçta cocuk değil ki 17 yaşında kız seneye reşit olucak isterse evlenir bile senin hakkın yok yani kimsenin kararlarını yargılamaya kardesin bile olsa ayrıca sen de 17 yaşındaki kızla öpüşüyormuşsun biraz empati kur babana da söyleme bir daha kardeşin seni asla affetmez bişeyler yapmak istiyorsan kardeşin eve geldiğinde adam gibi konuşurdun cinsel ilişkiye girmemiş öpüşmüş sadece sen de anlatırdın böyle böyle abicim kendine dikkat et kimseye güven olmaz geri dönüşü olmayan bir hata yapma seviyor olabilirsin ama sonra seni bırakıp gidebilir de bunları da düşün de arkadaş gibi konuş.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılyapardım ben onu çok severdim çok değer verirdim bu senin yaptığınla onu tamamen kaybedebilirsin bunu göze alıyor musun? bunlar basit şeyler abartma öpüsmüş sadece daha ileri gitmediği sürece sorun olmaz gençlik döneminde herkes bunları yaşar belki bu kadar baskı yapmasanız bunları da yapmıcak kız ne kadar baskı yaparsan sabun gibi kayar gider elinden tutamazsın.
Aile & Toplum konusunda 985 cevap paylaştı. Türkiye'de Empati -Aynısını anana bacına yapsalar hoşuna gider mi?
Olum madem sevgilin var sevişiyorsun kardeşin yapınca neden yanlış oluyor? Sevgilinin ailesi abisi erkek kuzeni vs yok mu? Empati kur biraz.. Belki insan olabilirsin.. Özür dile kardeşinden.. Ha kardeşin her gün bir sevgili değiştiriyor olsa o ayrı mesele.. Seviyorsa bırak.
Bu arada parktada sevişilmez ki..11 Yorumla
Soran+1 yılParkta öpüşürken yakaladım ama o benim kız kardeşim zoruma gitti daha ileriye kaçarsa ondan korkuyorum :(
Boşver söyleme babana affet bu seferlik
ama kardeşini al karşına konuş
de
abicim bak erkekler böyledir kullanmaya bakarlar falan
sen basit bir kız olarak sakın davranma
ben hep senin arkanda olurum falan
ama sakın babana söyleme.14 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız bende bunu yapmayı düşünüyorum evden çekip gitti geldi hiç konuşmadı odaya girdi direk annemlere söyledim bana tavır aldılar sevgilimde dahil çıldırıcam cidden ya. :(
Soran+1 yılDoğru söylüyorsunuz biraz daha baskı yapmayı planlıyorum ama konuşucam ve herşeyi dile getiricem çok haklısınız.
Harbiden ya bu abiler kim oluyor ! Abiyseniz AB iliginizi bilin gorduysen gormezden. sen sevgilin ile istedigini yapinca iyi oluyor ama ! Sevgilinin abiside var diyelim var mı bilmiuorum ama ! Birgun sizi yakaladi seni dövdü ! Hosmu allah askina ! Cok sinir oldum empati yap.. babama diyimmi diye soruyorsun birde ! Evet de de o kizda kendine zarar vermeye kadar gitsin. Yaptigin cok ayip kimseyi dovmeye ne hakkin var nede baska bisey. Herkesin kendi hayati !
02 Yorumla
Soran+1 yılÇocuğu dövdüğüme pişman olmadım hak etti şerefsiz bir daha yaparsa bu sefer kesin kırarım ağızını, yüzünü ama kız kardeşim idövdüğüm için çok pişmanım nasıl alırım ki gönlünü?
- +1 yıl
O cocugun gunahi ne sacmalama kardesin seviyorsa kimene..
arkadasim kardesine sevgilini kirdiginda ne yapiyorsan onu yap sevgilinede bisey yapmiyorsan ornek vereyim git gül al cikolata al kirik bir kalbi tamamen onarmaz ama kizlar saftir yumusar en azindan sonrada oturt karsina konusmayi dene onunla.. artik oda cocuk degil bir GENC KIZ. Ve senin sevgilin gibi ihtiyaclari var.
En başta elilne sağlık. Hiçbirşeyi unutma kardeşinin yaptığı bir hatayı örtmen demek yarın öbürgün daha büyük problemlerle karşı karşıya gelme ihtimaliln demek. Bu konuyu babanla paylaş direk. Annene söyleme nsaflı davranır sen direk babana ilet konuyu kökten halledin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbence kızacaksan önce ona sokak ortasında öpüşme cesareti veren, onu terbiyeden yoksun büyüten aileye kızacaksın. ha bence iyi yapmışsın. edepsiz kızları hiç sevmem. ama sen de aynı şeyi elin kızına yapıyorsan dediğim gibi, ailede sorun var..
35 Yorumla
Soran+1 yılAnnem birde gitti ona sahip çıktı kocaman kız dövülürmüymüş? Annemede kızdım sen ne diyorsun yetiştirdiğin kız işte felan diye tepki gösterdim Babam öğrenirse harbiden çok fena kızacak işte söylsemmi, söylemesemmi diye düşünüyorum. :/
Cevap sahibi+1 yılvalla kardeş madem annen öyle yaptı, bence babanın bilmesi gerekiyor. bu kız sokakta öpüşecek kadar cesur! yarın başına kötü şeyler gelirse (ki kız uslu durmaz) baban biliyordun da niye söylemedin diye seni suçlayacak. ayrıca annen böyle yaparak evladını korumadığını aksine ateşe attığını bilmeli..
Soran+1 yılAnnem doğru yaptığını zannediyor halbuki en büyük hatayı yapıyor farkında değil ben kızıma güveniyorum diyor ama yarın öbürgün dediğiniz şey olursa sonra Babama ne hesap vericek onuda düşünmüyor. :( Babama söylersem galiba biraz olsun düzelir gibi Babam karşısına alıp konuşursa daha iyi olur gibi. :/
Cevap sahibi+1 yılanladığım kadarıyla baban elinden kaza çıkacak bir insan değil. e o zaman neden tereddüt ediyorsun? söyle tabii. o şimdi annenden iyice yüz buldu. seni artık sallamaz. ama baban adam akıllı konuşursa belki aklını başına toplar.
Cevap sahibi+1 yıleksileyenler de sokakta parkta götürülen tayfadan herhal..
Söyleme. Babaya gelince is degisir. Kardesinin hayati bile kararabilir. Abimin arkadasida beni seviyodu ben yuz vermiyodum abim ogrenmis gitmis cocugu dovmus babama anlatms babam elimden telefonu aldiydi uzun bir süre. Düşün yani benim bir sucum yokken bunu yasiyosam...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı.
+1 yılilk önce bulunduğun mağarayı terket bir temiz hava al bak dışarıda medeniyet denilen bir olgu var öğren sonra bu sorunun cevabını sen kesinlikle bulursun
güveniyoruz sana31 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim eleştiriyorsunuz fakat ya daha ileriye giderse Parkta herkesin içinde öpüşmek nedir? Daha 17 yaşında bir kız reşit bile değil zaten kolay, kolay yapamazlar artık çocuk yanına bile yakalaşamaz eskisi gibi ama onu dövdüğüm için pişmanım keşke vurmasaydım. :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılBabana falan söyleme bir daha hayatta affetmez seni. asla güvenmez arkadaşlığını da kaybedersin. çok boğarsan gizli gizli daha beter şeyler yapar kendine zarar verir. duzgun bir şekilde konuş. kızın üstüne gitme zaten aşağılamışsın vurarak. hayat onun çok boğmadan koru.
12 Yorumla
Soran+1 yılHayat onun fakat benide ilgilendirir o benim canımın bir parçası sonuçta parkta herkesin gözünün önünde öpüşürken yakaladım onları ya daha ilerisine giderlerse?
Cevap sahibi+1 yılUyar adam gibi hatta gerekirse çocukla tanış
babana söyleme bence türk erkeklerinde böyle bir koruma iç güdüsü var ama sen bunu dövmeye kadar götürmeseydin keşke bu konuyu kapatmazsan kardeşine baskı yaparsan işi onun için daha cazip kılarsın
12 Yorumla
Soran+1 yılDövdüğüme pişman oldum. :( O sinirle vurdum birde bana hakaret etti, üzerime yürüyünce daha sert vurdum birder erkek arkadaşını çok fena dövdüm harbiden. :/ Ama görünce dayanamadım öyle. :(
Aile & Toplum konusunda 444 cevap paylaştı. Öpüşürken gördüysen bir tepki vermen gerekeceğiniden dövmen seçenekler arasında iyi bir seçenek olmuş :))
Bundan sonrası için görmemeye çalışsan iyi edersin.. oda öpüşmesin ulu orta dimi yani.10 YorumlaGörünce hissettiğin şeyler normal. Kız kardeş sonuçta, olduğunu bilmek ve görmek arasında fark var. Ama tepkin yanlış. Vurman çok yanlış. Babana söyleme babalar bunu bilmek bile istemez emin ol. Kardeşinin de derhal gönlünü alman gerek.
00 Yorumla
+1 yılValla hepsi sana tepkilerinde haklılar. Sen öperken sorun yok ama kardeşin öptürünce problem öyle mi? kızarkadaşın olsam seni terkederdim valla.
22 Yorumla
Soran+1 yılYa arkadaş ikisi arasında fark var ama o benim kız kardeşim canımın bir parçası elin lavuğu gelip kız kardeşimi herkesin içinde öpücek bende mükkemel böyle devammı edin diycem? :(
- +1 yıl
Sende elin lavuğu olarak bir kızı öpüyosun!! Kocası değilsin bişey değilsin. Arada fark falan yok sadece dar bakan ben yapayım ama o yapmasın diye düşünen bir mantık var!!!
Babana söyle ama öpüştüğünü söyleme namus meselesi yapıp ALLAH korusun kaza çıkabilir. Söylemezsen eğer yarın bir gün nede olsa abim babama söylemiyor diye rahat davranşlar sergileyebilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılBir daha yapmayacağını bilsem söylemicem ama korkuyorum annemler felan hep kız kardeşimi tutuyorlar ben yanlış yapmışım vay arkadaş ya kızı iyice başı, boş bıraktılar yarın öbürgünd aha kötü birşey gelicek başına ondan sonra beni devreye sokmak istiycekler.
Ya abi millet ne kadar genis olmuş o çocuk onun abisi konduramaz tabi cani kani erkek milletine guvenilirmi iyi yapmissin ama kardeşini biraz daha farkli davransan iyi olurdu
00 YorumlaOlayı babana söylersen olay daha da büyür. Kız arkadaşın senden ayrılabilir mesela. En iyisi sen babana söyleme. Unut bu olayı.
05 Yorumla
Soran+1 yılKız arkadaşım benden neden ayrılsın ki? :/
- +1 yıl
Sana karşı tavır almış zaten kardeşini dövdüğün için. Bir de babana söylersen ayrılabilir. Tabi bu bir ihtimal kötü de olsa. Bak otur sakin bir kafa ile düşün. Sonuçları düşün. Babama söylersem ne olur, söylemezsem ne olur diye. Ama bence söyleme babana. Evde kıyamet kopar. Sana da patlayabilir iş söylim.
Soran+1 yılÖyle ama o benim kız kardeşim olduğu için öfkelendim. :/ Yani işler değişiyor ya daha kötüsünü yaparsa bu rahatlıkla ondan korkuyorum işte ama doğru söylüyorsunuz galiba oturup, konuşmam en mantıklısı gibi. :/
- +1 yıl
Kardeşine bir sınır getir. Babanla oturup konuşma sakın. Git kız kardeşin ile otur sakince konuş. O sinirlense bile sakin olmaya çalış. Peki senin sevgilinin abisi seni öyle görseydi ne olucaktı!. Empati kur. BAK BİR DAHA SÖYLÜYORUM KARDEŞİNİN GELECEĞİNİN KAYMAMASI İÇİN BABANA SÖYLEME.
Kız kardeşinin yaptığı hoş değil ama keşke vurmasaydın. Fakat sevgilisini dövmekle çok iyi yapmışsın bir daha cesaret bile edemesin şerefsiz herkesin önünde öpüşmek nedir. Bence babana söyleme işler daha kötüye gidebilir lakin ağırlığını koy.
01 Yorumla
Soran+1 yılBir daha kolay, kolay kız kardeşime yakalaşamaz zaten öyle ama bende pişman oldum kız kardeşime vurduğum için o anın siniriyle vurdum. :(
ya boşver insan nasıl vurur kardeşine. Bide bunu normal birşey olarak konuşmuşssun.
sen yaşıcan hayatını kardeşin yaşamasın mı?
madem abisiyim diosun al karşına varsa tecrüben anlat çakalı olsun muhabbetin...12 Yorumla
Soran+1 yılKonuşsa, konuşucam tek bir kelime bile söylemiyor bakmadan çekip gidiyor dahada üzeirne gitmeyi düşünüyorum o zaman sözümü dinlermi acaba daha sert davranmaya başlasam? :/
Gizli Üye(30-35)+1 yılhaklısın az bile yapmışsın ama sende öpmeyeceksin sevgilini sana yapılınca zoruna gidiyor ama sen el kızına yapabiliyorsun. kardeşin haketmiş. babana deme adam daha çok üzülür bidaha yaparsa yakalarsan o zaman dersin
10 YorumlaSöylemen lazım, yaptığında haklısın. Kardeşini azcık yola getirmen lazım bence. Ne demek o dışarda başkasıyla dudak dudağa.
10 YorumlaSöyleme sakin kız kardeşini kaybedersin hı odasına duygu sömürüsü yaparak konuş. O da anlayış gösterir özür dile tokat attığın için. Herşeyi de unutma kontrolü elden bırakma. Yaptığı doğru değil sonuçta
00 Yorumla
+1 yılkocaman kız? 17 diyorsun çocuk o daha reşit bile değil
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet yaşı reşit bile değil ama ne bileyim işte. :/
+1 yılSöyleme kızı özgür bırak hapishane gibi yaşatıyorsunuz sonra yalan mekanizmaları gelişiyor
11 Yorumla
Soran+1 yılÖpüşsün, öpüşmesine ya daha kötüsü olursa? İşte bundan korkuyorum Babam yemin ediyorumki hepsini keser herkes bana tavır aldı sevgilimde dahil.:(
+1 yılBaban varken sana laf düşmez :) babana söyleme! zaten ortalığı foseptiğe çevirmişsiniz.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 442 cevap paylaştı. Babana söylersen işler çok kötü olur. Sanırım ben de aynı şeyi yapardım ilk anda. Ve sonra pişman olurdum ama abi olmak malesef bu yönden zor. İnsan dayanamıyor :)
03 Yorumla
Soran+1 yılKorkuyorum daha kötüsü gelicek diye sevgilim, annem, ablam kız kardeşimin yanında oldular resmen ya. :(
+1 yılSonuna kadar haklısın vurmakta ama babana söyleme dahada büyür olaylar.
Parkta herkesin içinde öpüşmek te ne oluyor o yaştaki biz kızda. Sonuçta senin namusun02 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle o benim kız kardeşim elin lavuğu gelicek herkesin içinde öpücek işte bu zoruma gitti dahada ileriye gider diye korkuyorum ama annem, sevgilim, ablam hepsi kız kardeşim yanında oldular. :(
- +1 yıl
Kardeşim bak kısıtla demiyorum ama iş dahada ileri gider ki gittiği yere kadar gitmiş milletin içinde falan. Valla işi baştan sıkı tutmalısın. burada normal falan diyenler zaten adam değil. Ki öyle söyleyen çok az kişi var ve aynı olay onların başına gelse kıyameti koparırlardı emin ol
babana söyleme kardesinle konuş hoş değil de ama babana söyleme
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama bana hakaretler ediyor gene edeceğine eminim hemen benim sevgilimi karıştırıyor olaya zaten ikisi bir oldular bana yükleniyorlar şimdi. :(
Sence karagül dizisindeki Baran haklı mı? Buna vereceğin cevap yolunu belirleyecektir.
00 YorumlaBabana söylediğin an işler farklı bir boyuta geçer bunu göze alarak söyle söyliceksende
04 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani?
- +1 yıl
Türk ailelerinde baba son ve en güçlü çaredir, baban nasıl biri bilemem ama kız kardeşini eve kapatabilecek kadar takıntılıysa kardeşin her şeyin tam tersini yapar. Ya al karşına adam gibi konuş ki sen aynı haltı yerken bu nasıl mümkün olabilir bilmiyorum ya da babana anlatırken kendi yaptıklarını da anlat sonuçta sende kusursuz değilsin.
Soran+1 yılBen farklıyım yani kız kardeşim benden küçük henüz ayrıca ben yaşımdan daha olgun davranırım evin sorumluluğun bir kısmı bendedir bir nevi annem hiç ilgilenmiyor kız kardeşimle bu konularda, ona güveniyorum diyor kötü birşey olsa ama eli yüzünde evde koşturur kız kardeşime birde o döver Babam sert birisidir öğrenirse eve felan kapatmaz ama çok kızar hatta tokar felan atabilir oda. :/
+1 yılcok yanlis yaptin. senin sevgilinde var ^^ cok sacma olmus
03 Yorumla
Soran+1 yılAma o benim kız kardeşim çok zoruma gitti daha 17 yaşında.
- +1 yıl
senin sevgilin kac yasinda? onunda babasi abisi kuzenleri vardir dimi.
Soran+1 yıl17 yaşında kız arkadaşım, kız kardeşimle reşitler. :( Öyle ama olay farklı birisi sevgilim, diğeri kız kardeşim çok farklı durumlar. :/
Gizli Üye(30-35)+1 yılZor durum kardes al karşına konus adam olsun olmuyorsa de babana
Sevgilinede sen kes ceneni ailevi islerime karisma de02 Yorumla
Soran+1 yılYa ne bileyim kardeş sevgilimde 17 yaşında oda çok kızdı bana bende öpüşüyorum yani sanki çok ağır tavır aldım gibi geldi ama bir kız çocuğunun öpüşmesi yanlış değilmi özellikle bu benim kız kardeşim.
Cevap sahibi+1 yılYanlis tabi sevgiline söyle cenesini kapasin
+1 yılbabanın yapacağı en doğru hareket seni dövmek olacaktır.
20 YorumlaKiz dogru soyluyor sen opusunce bisey olmuyo kiz opusunce mi kotu bisey? Ya kardesin yerine kiz arkadasin olsaydi ne dusunurdun
11 Yorumla
Soran+1 yılYa iyide o benim kız kardeşim çok farklı düşündüm o an daha yaşı 17 bende 18 yaşındayım ama o reşit bile değil daha kötüsünü yapmasından korkuyorum.
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılbabana söyleme olay büyür. o yaşlarda hangimiz öpüşmedik ki çok üstüne gitme
00 Yorumla çok deneyimsizsin önce bacaklarını kırmalıydın kaçamazdo o zaman babana söyle
02 Yorumla
Soran+1 yılDövsemiydim yani iyice? :/
+1 yılSöyleme bence olayı daha fazla uzatma. Kardeşinin de gönlünü bir an önce almaya bak.
04 Yorumla
Soran+1 yılYüz almasından korkuyorum abim affetti der daha ileriye giderse ne denli tepki vereceğimide biliyor ama yapar diye çekiniyorum. :(
- +1 yıl
Sen en başından hata yapmışsın zaten. Kıza aşırı tepki vererek öyle şeyleri daha da merak etmesine ve yapmasına doğru itersin. Al kardeşini yanına adam gibi konuş. Ona güvendiğini söyle ve önceki yaptığın aşırı tepkiden dolayı özür dile.
Soran+1 yılDoğru söylüyorsunuz fakat dinleyecekmi beni ya devam ederse yakında duymak istemediğim şeyi gizli olarak yaparsa bundan korkuyorum işte baskı yapıp üstüne gitmeyi düşünüyorum belki işe yarayabilir. :/
- +1 yıl
Baskı yapmamalısın. Yasak olan her şey insana cazip gelir. Kardeşine baskı uyguladığın zaman istemediğin şeyleri yapması kaçınılmazdır. Çok da serbest bırakma, ortasını bul. Seni anlıyacak yaşta artık. O yüzden konuş onunla. Hata yapmasından korktuğundan falan bahset. Emin ol sana hak verecektir. Baskı hiçbir şeye çözüm değildir. Kardeşinle aranızı bozmaktan başka işe yaramaz.
+1 yılopusuyorlarsa sorun yok babana filanda soylemen3 gerek yok al karsina bunun millet icinde iyi olmadigini ilerisinin ayip oldugunu diger konularI asla aklindan gecirmemwsi gerektigini soyle
00 Yorumla
+1 yılKendi kararlarını verebilecek yaşta değil o daha, babana söyle iş senden çıksın gerekeni o yapar
00 Yorumla
+1 yılYa kız 17 yaşında olan şey de gayet normal abartma ya :/
04 Yorumla
Soran+1 yılHerkesin içinde öpüşmesi normal bir durummu?
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Herkesin içinde öpüşmek? Nasıl rahat olabiliyorsunuz bu kadar anlamıyorum
- +1 yıl
Sen nasıl bu kadar dar görüşlü oluyorsun?
+1 yılSen yapınca iyi oluyo? Bide babana soylemeyı dusunuyosun neyse ki abim yokmuş seninki bencillik
01 Yorumla
Soran+1 yılNe alakası var o benim kız kardeşim elin lavuğuyla herkesin içinde öpüşüyorlar birde sırıtıyorlardı zoruma gitti utandım resmen millet bakıyordu çocuğu dövdüğüm için hiç pişman olmadım çok feci dövdüm ama kız kardeşime tokat attığım için çok pişman oldum. Ayrıca sevgilimle benim aramda olan olay kız kardeşimi alkadar etmez o benim kız kardeşim sonuçta. :/
sen doğru olanı yapmışsın daha yaşı kaç öpüşüyo yarın o çocuk kimbilir neler isteyecek töbe töbe ya
02 Yorumla
Soran+1 yılEğer öyle birşey yaparsa kız kardeşime Allah canımı alsın sokak ortasında parçalara ayırırım vücudunu. :(
+1 yılaslında düşününce doğru sen yapıyorsan o da yapabilir ama abilik içgüdüsü öyle değil işte
00 Yorumlasöyleme babana kardeşinle düzgünce konuş sakin kafayla rahatsiz oldugun noktayı net söyle
00 Yorumla
+1 yılBabana soyleme sakin. Al kiz kardesini karsina konus.
14 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmazki baskı yapmayamı devam etsem, daha fazlamı gitsem acaba üstüne? :/
- +1 yıl
Ustune gidersen senin inadina daha kotu seyler yapar. Kardesin senden 1 yas küçük sadece. Sana ozenmis olabilir belki hem yasi kucukte degil 17 . Pek üstüne gitme derim. Babana soylersen evde huzur denen birsey kalkmaz. Ayrica ufacik olaydan adamin basini agritmaya degmez.
Soran+1 yılÖyle ama annem hiç ilgilenmiyor ben kızıma güveniyorum diyor geldi bana kızdı yarın öbürgün kız daha kötü şey yaptığında onu hiç düşünmüyor bende kız kardeşimi korumak zorunda kalıyorum ama vurmam yanlıştı bunu biliyorum. :(
- +1 yıl
Yok korkmaa. Istiyorsan mesaj at bu olaya benzer olay yasadim. Neler oldugunu anlatayim ona gore biseyler yap
Gizli Üye(25-29)+1 yılUlan siz abiler öpüşünce bir şey olmıyor da kız kardeşiniz öpüşünce mi zorunuza gidiyor.
00 Yorumla
+1 yılSen sevgilini öperken iyi ama kız kardeşini başkası öpünce kötü mü oluyor? Kıza karışabilmek için önce senin o tür davranışları göstermemen gerekiyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılAma ben abisiyim. :/
- +1 yıl
Duygularını değil mantığını öne geçir ve kendin aynısını başka bir kıza yaparken kız kardeşine karışıp karışamayacağını tekrar düşün.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBabana soyleme ama bunu kardesin icin degil baban icin yapma
Yuregine iner adamin00 YorumlaO senin sevgilinle yaptıklarını babana anlatıyor mu? Bırak olay büyümesin.
00 Yorumlaçok iyi yapmışsın ellerine sağlık benim başıma gelcek bu düşünemiyorum hiç sıkıntı yapma onlar düşünsün bu bir gevşeklik
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılE kız hak etmiş abi olarak üzülmene gerek yok başkası olsa daha kötüsünü yapardı belki de :S
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılve babanın bilmesi hakkı
Soran+1 yılEvet Babam sonradan öğrenirse işler dahada kötüye binecek ayrıca söylemezsem nasıl olsa unuttular diyip dahada ileriye giderse katil olurum. :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılsende bir kızla çıkıyosun sende onla öpüşüyorsa kardeşini dövme hakkın yok
10 YorumlaSevgilisi olmasina kizmiyon opusmesine mi kiziyon.
01 Yorumla
Soran+1 yılErkek arkadaşı hadi olur dedim, normal karşıladım ama öpüşmesi çok zoruma gitti.
+1 yılsimdi sen sevgilinle opusuyon mu onu de hele
00 Yorumla
+1 yılYanlış yapmışın beya :( keşke vurup dövmeseydin
01 Yorumla
Soran+1 yılO sinirle vurdum çocuğu dövdüm hıncımı alamadım birde kız kardeşime vurdum çok pişman oldum. :(
- Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kız kardeşimi öpüşürken yakaladım çocuğuda. onuda dövdüm Babamın haberi yok söylesemmi, yanlışmı yaptım acaba? Sevgilimde bana trip atıyor ne yapıcam?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar