şu an üç yaşında, yaklaşık bir bir buçuk yıl önce öpmeyi öğrendiğinde sadece benimle olarak dudaktan öpmeye alıştı. Şimdi insanların içinde de halacım dudak deyip zorla dudaklarımdan öpmeye çalışıyor öpmeyince ağlıyor. Toplum içinde hoş olmuyor ona bu alışkanlığını nasıl bıraktırırım?
Not: lütfen saçma sapan yorum yapacaklar soruma gelmesin!!! Aynı evde yaşıyoruz ve ona duyduğum sevgiyi anlatmama gerek bile yok her dakika yanımda aramızda çok güçlü bir hala yeğen bağı var. O yüzden çok hoşuma gidiyordu küçükken şimdi büyüdüğü için bu alışkanlığını bırakmasını istiyorum ve fikir istiyorum.
Yeğenimi dudaktan öpmeye alıştırarak kötü mü ettim?
aranızdaki güçlü bağın yaptığın hatayı değiştirmiyo ama halacık.. küçüklükten böyle alıştırırarak çocukların zihniyetini psikolojisini nasıl etkilediğinize dönün bakın işte. şimdi nasıl bıraktıracaksın konusuna gelince yalnız kaldığınızda anlatacaksın artık büyüdüğünü olmayacağını yanlış olduğunu söyleyeceksin ve izin vermeyeceksin ağlayacak gerekirse ama yanlış bir şey olduğunu kavrayacak nasıl ki elini sobaya vurmaması gerektiğini dokunarak ağlayarak öğreniyo onuda öyle öğrenecek
Bu tür şeylerden uzak durmak lazım. Çünkü haberiniz olmadan EPV virüsünü taşıyor olabilirsiniz. Öpüşerek bebeğe geçirirseniz bu ölümcül olabilir. EPV öpüşme virüsü olarak da biliniyor. Bebekleri çocukları dudaklarından öpmeyin
Diğer herkesi normal öpüyor sadece beni öyle opecegini sanıyor. Tehlike arz etmiyor ama toplum içinde hoş olmadığı için işte bıraksın istiyorum 😀deniycez biseyler. Görüşün için sağol 🌼