Yeğenimi dudaktan öpmeye alıştırarak kötü mü ettim?

şu an üç yaşında, yaklaşık bir bir buçuk yıl önce öpmeyi öğrendiğinde sadece benimle olarak dudaktan öpmeye alıştı.
Şimdi insanların içinde de halacım dudak deyip zorla dudaklarımdan öpmeye çalışıyor öpmeyince ağlıyor. Toplum içinde hoş olmuyor ona bu alışkanlığını nasıl bıraktırırım?


Not: lütfen saçma sapan yorum yapacaklar soruma gelmesin!!! Aynı evde yaşıyoruz ve ona duyduğum sevgiyi anlatmama gerek bile yok her dakika yanımda aramızda çok güçlü bir hala yeğen bağı var. O yüzden çok hoşuma gidiyordu küçükken şimdi büyüdüğü için bu alışkanlığını bırakmasını istiyorum ve fikir istiyorum.
Yeğenimi dudaktan öpmeye alıştırarak kötü mü ettim?
Yeğenimi dudaktan öpmeye alıştırarak kötü mü ettim?
Cevapla