İnstagram sayfasından annenin bebeğini emzirirken böyle bir paylaşım yapmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bipolar bozukluğu olan İrem adlı bir annenin geçen ay kendi instagram sayfasından bu paylaşımı yapması ve bu görüntünün twitter da birçok kişi tarafından görülmesi üzerine çok eleştiri aldı. Herkes kendi açısından nasıl yorum yapacak?
İnstagram sayfasından annenin bebeğini emzirirken böyle bir paylaşım yapmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesin değer yargıları kendine göre değişiyor muhakkak. Önemli olan neyi ne için yaptığı olmalı. Başkaları her zaman eleştirecek bişeyler bulacaktır.
Güncellemeler
+1 yıl
Bebeği olan annenin mutluluğu tarif edilemez tabi. Ne tür şeyleri paylaşmalı biraz daha düşünmeli
İnstagram sayfasından annenin bebeğini emzirirken böyle bir paylaşım yapmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla