18 yaşındaki genç kıza 20 gün tecavüz edip, daha sonra "İstediğin yere şikayet et, bana bir şey olmaz. Daha önce de çok yaptım, bir şey olmadı" diyen vahşi katil serbest, evladını yitiren aile perişan! Haykırıyoruz: #MusaOrhanTutuklansın
Batmanda kız çocuğunu alı koyup 20 gün boyunca tecavüz eden uzman çavuş serbest bırakıldı?
Bunun gibi pisliklerin elini ayağını bağlayıp çırılçıplak soyup vahşi hayvanların onune atacaksın bak nasıl oluyormus iskence. Senin gibi kansızlar haketmiyor o uniformayı. buarada bu basit bir konu değil eğer gerçekten kızın yazdıkları doğruysa ilişki yaşayıp yasamadıkları her turlu anlaşılır
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kız mektup yazıp intihar etti bu bir 2. si mahkemeye çağrılan adam ilk önce kız ile öyle bir şey yaşamadığını söyledi sonra tecavuz bulgularına ulaşılınca sarhoşum hatırlamıyorum demiş.
Anlamadığım şey şu ki, TSK'da ikinci plandaki insanlar uzmanlardır. Yani çok bir esprileri yok, özel eleman değiller, özel operasyonda kolay kolay görev alan kişiler değiller. Yani ne bir general ne de bir kritik bölge elemanı, ne gibi bir esamesi var, gelip de savcı bu dosyaya bakıp tutuksuz yargılama uyguluyor. Yargımız belki kötü evet, ama ben bu kadar adaletsiz, bu kadar vicdansız olacağını düşünmüyorum. Gereğini yapacaktır, gereği hapiste beslemek değil aslında ama neyse.
Bu arada resim çok polemik yaratacak ve bir grubu hedef alan bir şekilde seçilmiş.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Resim her yerde paylaşılan resim ve konu kurum kuruluş bayrakla alakası yok konunun hukuk ile alakası var bunu kavrayabilirsek ne mutlu bize
Biliyorum gördüm. Sadece milletimiz olarak bunu görünce dayanamıyoruz ya o yüzden söyledim. Yoksa bu iğrençlik ve adiliğin hiç bir kurum , kuruluş ya da bayrak ile alakası olamaz o başka bir husus
Nasıl serbest kalır anlayamıyorum. Hâlbuki 3 kez ağırlaştırılmış müebbet hapis ile yargılanmalıydı. Hâkimler, savcılar, avukatlar adaleti çok iyi bilen okumuş insanlar dimi? Bunu biz bile hiçbir şey bilmeden böyle düşünüyorsak, onlar nasıl düşünüyor acaba? Demek ki ülkemizdeki kanun böyle işliyor, kitapta yazan neyse onu uyguluyorlar!
şakka dimi bu çünkü bu kadarıda olmaz ne adaleti bu ya bu nasıl adalet lan hiç mi Allah korkusu olmaz sonra türkiyede neden kadınlar ölüyor? adaletsizsiniz lan Allahın adaletinden korkun ama onun adaleti en doğrusudur korkun zalimler
Kiz "cocugu" --- 18 yasinda Tecavüz edip istedigin yere sikayet et diyor -- ama katil ise o kisinin ölmüş olmasi lazim ailesine demis ise bilemem ? anlamadim bu iste bir gariplik var. Yazdiklarim yanlis anlasilmasin lütfen, ben sadece kendi capimda haberin dogrulugunu sorguluyorum. Bu haberide Şu an ilk KS de okudum o yüzden bilgim yok
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kız intihat ettiği mektupta yazmış herşeyi bu yeterlimidir konu tecavuz