Kadın tek başına kimseden destek almadan orta veya yüksek refah seviyesinde yaşayabiliyorsa güçlüdür. Gerek fiziksel gerek ruhsal açıdan kendini destek almadan her türlü durumdan, olaydan koruyabiliyorsa güçlüdür. Yani kısacası kadın tek başına yaşayabiliyorsa güçlüdür. Ancak bu pek de mümkün değil. Kadın evrimdeki yeri gereğince yöneticidir ancak savunmasızdır, erkeğine mutlaka ihtiyaç duyar gerek fiziken gerek zihnen. Şöyle düşünün işçileri olmayan bir patron ne kadar bir şirketi yönetebilirse, erkeksiz bir kadında o kadar güçlü yaşayabilir.
Soyleyince feministler kavga cikariyor bu guclu kwndi ayaklari uzerinde duran kadin soylemi ile geleneksel toplum yapimizi bozdular... Turk kadini zaten güçlü idi... nene hatundan, elif ana dan, kara fatmadan daha mi guclu simdi ki o profile uyan kadinlar
Kadın zaten güçlüdür. 9 ay kim karnında binbir zahmetle bebek taşır, onu büyütür. Ben hep Anadolu kadını olmak istedim, el emeği her şeyleri. Onlar yokluktan şikayet etmez , varını yoğunu verir, çabalar, TV karşısında oje sürmez, onlar işte zaten güçlüdür. Dayanıklıdır, mızmızlanmaz. Tek taşım yok diye ağlamaz, saygıda kusur etmez , ve çok sevilir. Eski kadınlardan bir kadın... Ne güzel dimi. Güçlü olmak saçmalamak değildir, ya da gece yarıları bile sokaklarda eğlenmek hiç değildir. Neyse konuyu çok şey etmeyim
Bence bir kişi kariyer yapicam diyorsa çocuk yapmayacak ben cevremde denk geldim bir kaç defa çocuklar bakicalarin elinde dogry düzgün bir sevgi görmeden yetişiyor kimsenin bir çocuğu sevgisiz bırakmaya hakkı yok ve bir kadın eğitim iş konusunda çokça ilerleyip evladına doğru düzgün sevgi eğitim veremediyse o kadın güçlüyum falan demesin güçlü kadın evinde oturur bu vatana islama doğru düzgün bireyler yetistirir bir işte ilerleyince değil Hakkıyla anne olunca güçlüdür bir kadın
Abla güçlü kadın olmayı 19 litrelik damacana taşımak gibi bişey anlamış heralde. Güçlü kadın kendi ayakları üzerinde duran Allahtan baska kimseden meden ummayan kişidir.
Biz güçlü olmayı fiziksel olarak kullanmıyoruz erkek kendi işini yapsın kadın kendi işini. yani bir kadın damacana taşıyor diye güçlü demem erkekten bunu yapmasını istiyor diye de güçsüz ya da aciz demem
Benim kastettiğim şey sadece işin maddi yönüydü. Siz evlilik için ideal bir eş olabilirsiniz ama ihtiyaçları karşılanmayan bu konuda aşağılanan milyonlarca kadın var konu çok geniş yani nereden tutarsak tutalım.
Proje değil, mecburiyettir bu devirde. Söz var, ‘güçlü kadın yoktur güçlü olmak zorunda kalan kadın vardır’ diye. Gerçi bu devirde erkeği de kadını da güçlü olmaya çalışıyor. Çocuklar bile o düşünceyle büyüyorlar.
Yoruldum ve dile getiremiyorum okumak gerçekten çok önemli ve güzel bişey ama çalışma hayatını kaldıramayacağım böyle giderse ve bunu dile getiremiyorum maalesef