Güçlü kadın olucam derken seyit onbaşı olup çıkan kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben yaparım ben ederim kimseye muhtaç değilim derken seyit onbaşı oldum çıktım her şey üstüme kaldı o yapar o halleder diyorlar.

Saf hiç bir şeyi beceremeyenler el üstünde tutuluyor kırılır üzülür o narin diyolar.

Kızlar nasıl yapıcaz yorumlarda buluşalım.

Kızlar bir adım geri oturun oturduğunuz yerde 😄

Güçlü kadın olucam derken seyit onbaşı olup çıkan kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla