“Güçlü kadın “ dayatması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kadınlar şöyle güçlüdür , kadınlar böyle dayanıklıdır aman bu kadar sabırlıdır diye diye bizi bi askere göndermedikleri kaldı. Her işimizi kendimiz yapmaktan dişillik azalarak ortadan kalkmaya başladı erkekler de baktılar kadınların onların gücüne erilligine ihtiyacı yok barbilesmeye başladılar. Sizin düşünceniz ne?
“Güçlü kadın “ dayatması hakkında ne düşünüyorsunuz?
“Güçlü kadın “ dayatması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla