Arkadaşlar konuda çok detay veremicem. Esimin ikinci evliliği ve kayınvalidem ve ailesi eski gelinleriyle görüşüyor Onlar da kalıyor 5 6 gün kalmış mesela sonra dışarı eğelemeye çıkmışlar canlı müziğe bir sürü kişi toplanıp falan. Biz kavga ettik görüşmüyoruz 1 senedir falan bana hakaret falan ettiler baya olay oldu eşimde 1 2 ay görüşmedi hiç ne telefonda ne yüzyüze. Hala yüzyüze gelmedi ama telefonda konuşuyor annesiyle ara ara 3 5 dk. Bu durum beni rahatsız ediyor ıçten içe ona da birşey diyemiyorum ailesi sonuçta. Tamam. hatalilar ama nasıl sileyim diyor annesiyle sıcak konuşmadığını söylüyor. Ama benim yanımda asla konuşmaz. Sizce ben napayım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılKayınvalidenin kimlerle görüşecegine siz mi karar veriyorsunuz? Eşin bir şeyleri bitirmiş ki ondan ayrılmış ama annesi kişi olarak eski gelinini seviyor olabilir bu durum seni neden rahatsız etsin yahu. Senlik bir durum yok orta da
243 Yorumla
Soran+1 yılKonuya ne kadar hakim değilsiniz öyle eşim bundan rahatsız olunca aldatıldığı için, bana hakaret ettiler kavga ettiler sonra onunla eğlenmeye gittiler.. bunun ozguvensizlik neresinde hatunlar..
Soran+1 yılEvli değilsin anlaşılan evliliğin ne demek olduğunu bilmiyorsun sen. Düşman olsun demiyoruz ortada bir evlât var ama herkeste yerini bilecek oldu hepimiz akşam yemekleri yiyelim ailecek, gezelim tozalım, nede olsa düşman değiliz dimi.. Düşman değiliz ama dostta değiliz herkes yerinde güzeldir herseyde zamanında güzeldir. Sen hayatında biri varsa deki benim eski kocam Annemlerde 1 hafta kalsa ne dersin bak bakalim sana cevabı ne olacak. Hayal dünyasında yaşamayın gerçekler başkadır hayatlar başkadır.. insanin bunu kaldirabilmesi için mide olması gerekir amma velakin hepimizde mide var ama o kadar geniş değil;)
- +1 yıl
Bunun genişlikle midesizlikle ilgisi yok senın yaptığın ne biliyor musun özgüvensizlik, kendini yetersiz görmek psikoloji böyle söylüyor başkası kapacak korkusu ile kısıtlarsınız herşeyi. Kayın validen görüşebilir evinde de kalabilir, kayınvalidenin evinde de kalabilir araları iyidir
Soran+1 yılAllah aşkına bu çok bilmiş çağdaş konuşmalarını kendine skla bir evlen barklan bir bu durumların içine gir zaman bir kadın vardı bunları demişti dersin. Ne ozguvensizligi kime ozguvensizlik adamı aldatan kadınla aynı yatağa elimle soksam nolur? Bugün millet ayıplarken kayinvalidem ilişkisini devam etse nolur? Ben kendimi kıyaslamıyorum ki kıskançlık veya ozguvensizlik olsun ben bursa beni üzen kıran bir durumdan bahsediyorum zoruma gitti diyorum sen ozguvensizlik diyorsun:) teşekkür ederim bacım, sen dikkate alıp dah özgüvenli bir kadın olup eski gelinle bir ara arkadaşlık yapicam nede olsa modern cağ bun gerektirir.. bana benim kesfetmedigim şeyleri anlatır bkarsn işime yarar.. iyi geceler
- +1 yıl
Asla o kadar öz güvensiz olsam kusura bakma ama seninki özgüvensizlik kocan görüşmemişki ki çocuk varsa mecbur görüşecek, çocuk yoksa bile görünce konuşur selam verir.. Kaldıki kayın validenin kiminle görüşüp görüşeceğine siz mi karar vereceksiniz sizin görüşünüze göre ayrıldıktan sonra yolu çevirsin, selam vermesin düşman gibi olsun.. Kayın validenle boşanmadı Kadın kocasıyla boşandı kayın validenle görüşebilir seviyorlardır birbirini seni ne ilgilendirir ki ayrıca bu ne telaş ayrılmışlar bitmiş kapacak gibi davranmanın mantığı yok sen kocana güveniyorsan sorun yoktur
Soran+1 yılOğlumun başka bir adamla yakaladığı kadından bahsediyorsun oğlunun şerefini kirletiyo torunu 2 yaşındayken.. Sen seviyor olabilir diyorsun bu normal geliyor benim zoruma gitmesi ozguvensizlik mi.. ben kocamın geçmişi için zoruma gidiyor üzülüyorum adamı mahvetti diye :) çok ilgincsin güzelim sen ama bu anlayışla seni alan yaşadı herturlu fikre ve düşünceye çok açık ve geniş olman da beni çok duygulandırdı keşke gelin sen olsaymışsın kız, altin günü bile yaparmışsın bu ozguvenle. Ozguvenmis sıçayım öyle özgüvene. Önce yasadigin ülkeye bak sonra dön birde bu ülkenin şartlarına bak sonra o çocukken izlediğin peri masallarından cik. Insanlar duygularıyla yaratılır kadın dediğinde duygusal bir varlıktır. Annen 2 bağırsa ben büyüdüm artık diye kıyamet koparırsın burda bana gelmiş özgüvenli ol diyorsun. Şaka gibi. Teşekkür ederim canım iyi geceler yoruma ihtiyacım yok
- +1 yıl
Ya boş edebiyat yapmışsın ben psikolojiden çok iyi anlarım sendeki korku acaba kocamı kapar mı korkusu resmen. Yazdıklarımı okudun mu ben kocan gidip kadınla gezsin tozsun demiyorum ki ama görünce konuşmasını selam vermesini çok görmekte resmen öz güvensizlik kaldıki kayın validen görüşebilir senden izin alacak hali yok ya. Ayrıca annem konusuna gelince ben kendi kararlarını alabiliyorum ve asla takıntılı bir manyak olmadım sevgilililerimin kadın arkadaşı oldu eski sevgililerine görünce selam da verdiler. Çünkü ben öz güvensiz değilim, kaldiki onlarada güvendim zaten aldatma potansiyeli olan biriyle her şekilde yapar ben güvenirim aldatırsa onun karaktersizliği der çıkarırım hayatımdan sen ister kabul et ister etme senın gösterdiğin korku acaba kocamı kapar mı korkusu buda öz güvensizlikten kaynaklı kendine mi güvenmiyorsun kocana mı?
Soran+1 yılÖyle düşünmüyorum canım. Gitmek isteyen gider elini kolunu bağlayacak halim yok ya. ya da ben uzak tutunca girmeyecek mi yapmak isteyen bir yolunu yapar bulur bunu öğrenecek kadar tecrübe edindim. O kıskançlığa girebilmek için aptal olmak lazım hangi adam başka bir adamla bastığı karısına geri döner ki? Şartlar ve durumlar benim kıskançlık yapabilecegimin çok tersi durumlar. P yüzden de diyorum ki kimseden uyuzum yok ben olan bitene üzülüyorum kırılyorum eşimde üzülüyor nasıl böyle bir durumda kaldım diye. Durumları iyi analiz et. Şu özgüven ve kıskançlık olayını unut duruma şeref ve gurur üzerinden bak. Senin için daha aydınlatıcı olur. Mesela kocan sana kötülük yapacak seni aldatacak vs vs ailen onunla can ciğer. Zoruna gitmez mi? Empati kur beni ilgilendirmez mi dersin yoksa benim ailem bana rağmen bunu nadil yaptı mi?
Soran+1 yılBeni ilgilendirmez diyorsan şu an. Zaten seninle hayat görüşlerimiz çok farklıdır ve senden fikir almaya ihtiyacım yoktur. Yanı yorum yazmaya devam etmene de..
Soran+1 yılToruna kayınvalide bakmış hep. Tamam gidecek tabiki ama yakın mesafede 1 hafta kalmaya ya da dışarı çıkıp eğlenmeye ne gerek var torunuyla annesini gorusturur misafir eder yolcu eder. Bunlarda zaten sorun yok. Bunları yapmazsa zaten bende kızarım. Ama bizi yok sayıp saygı göstermeyip sizi ilgilendirmez demesi ne? Oğlunu düşünmesi lazım zamanında yaşadığı zorluğu acıyı annesi biliyor oğluna bu duruma sokmaması lazım bana saygı gösterip biraz daha mesafeli olması lazım değil mi. Ben görüşmesine karışmıyorum görüşsün ama herşeyin bir çizgisi vardır sınırı vardır dimi
Soran+1 yılBağ kopmasın zaten, bağlar yerinde dursun. Ama herşey üslubuna adabına göre olsun diyorum ben
Soran+1 yılBen zaten soruyu kayinvalidemden nadil intikam alırım. falan diye açmadım bu duruma üzülüyorum diye açtım. Olaya duygusal bakarak yani. Sen özgüven kıskançlık dedin sonra konu buralara geldi sen normal diyorsun bende bu kadar samimiyet değil diyorum bakış açısı farkı var burda senin tecrubesizligin var. ya da hayati toz pembe yaşıyorsun bilemiyorum. Bizde böyle seyler farklı karşılanır aile gelini alırken namusu şerefi diye alır korur kollar onun yaptığı hata herkesi bağlamaz ama aslında herkese karşı yapılmış bir hatadır. O yüzden mesafeli olunmalı diyorum. Ha normal bir ayrılık olsaydı belki bende normal karşılardım bilmiyorum
Soran+1 yılOtelde yatirmasina gerek yok 10 dk mesafede kendi anneannesi ve dayısı var sürekli görüşüyorlar oraya da gidebilir ya da çocuğu alıp kendi evinde de görebilir dimi..
Soran+1 yılYa zaten çok normal bir insan olsa oğlunu aldattığını kadının evinde kalmaya vicdani el vermez
Soran+1 yılBen şimdi olaya burdan bakınca neyi tartışıyorum bu saatte diye düşündüm. Iyi geceler canim sağol zamanını ayırdığın için. Kendine iyi bak hayatta başarılar ve mutluluklar dilerim :)
Soran+1 yılYok canım paronayak hiç olmadım taniyabilecegin en rahat insanlardan biriyim. Sanirim biraz duygusal yaklaşıyorum sadece o kadar da kusurumuz olsun ama dimi.. mutluyum allaha şükür arada ufak tefek pürüzler her zaman mevcut. Hayat böyle birşey. Ama sana bir abla tavsiyesi olsun , bir olayın icin de olmadigin zaman mantığınla, olayın içinde olduğun zaman duygularınla hareket edersin buda bilimsel bir açıklama. Yanı sen bana mantığınla sabaha kadar anlatsan, ben sevdiğimin adamın yakarisini baz alır olaya öyle bakarım. Hayat sana güzel davransın hep böyle pozitif ol olur mu? Mutlu kız seni, hep mutlu kal. Iyi geceler
Soran+1 yılYok canım kuzeni yakın arkadaşım oldu ondan bizzat dinledim olayı. Annesi de daha önce doğruladı zaten. Bende emin olamadım boşanma dilekçesini gördüm o yüzden hakim velayeti babaya veriyor ahlaksız yaşamdan
Soran+1 yılIşte bak anladin mi sen bile bu kadar olamaz diyorsun bende buna üzülüyorum iste çünkü oğluna büyük haksızlık..
Soran+1 yılBen evlenmeden emin oldum bu duruma zaten çok üstünde durdum öyle birşey olsa asla evlenmezdim. Etkilemiş o yüzden bu kadar üzülüyor zaten. O yüzden annesine tavırlı. Hata benim kocam da olsa bunları yapmaları çok normal bende derim hem. kafinin hayatini mahvetmişsin hemde hala bunları mi yapıyorsun diye
Soran+1 yılBu kadarla kalsa iyi bide şöyle birşey var kadın ikinciye evleniyor adama çocuğu olduğunu söylemiyor çocuk 5 yaşındayken numarasını değiştiriyor ortadan 2 yil kayboluyor ortaya çıkalı bir yıl oldu.. çocuk afalladı ne yapsın. Eşimle güven sorunumuz yok şükür. Ben seni tanıdım güvendim gözüm. kapali diyor. Öyle takıntılı halleri yok yani benimle birlikte aştığını söylüyor bunları ne kadar doğru ya da içindeki duygular bunlar mi bilmiyorum tabii
Soran+1 yılYok ben calisan bir kadınım vede kendi hayat kalitem var kendimizi bilen insanlarız zehir etmiyor aksine destekliyor. Araları iyi evladı sonuçta seviyor değer veriyor tabiiki
Soran+1 yılErkek.. bilmiyorum bana anlatılan bunlar. Nerde olduğunu bilmiyoruz evlenmiş dediler. Biz evlendikten 4 5 ay sonra hayatımıza girdi iste. Nişanlılık ve ilk dönemlerde kadın ortada yoktu.
Soran+1 yıl2. Sen boşanınca aklına gelmiş çocuk iste. Kocası bilmiyor diye arayamamış. Niyeti herşey olabilir sorun değil. Böyle birseye vesile olduysam da mutluluk duyarım ne mutlu bana :)
Soran+1 yılYok kuzu ben olmasam da öyle bir ihtimal yoktur yani.. sağol. hersey ıcin. Ben yatıyorum allaha emanet ol :)
En İyi Cevaplar
Annesini silmesini istemen doğru bbirbir davranış olmaz sonuçta onun ailesi o iyi veya kötü zaten bir tavır almış ha ailesinin yaptığı da saçma bir şey konunun göründüğü kadarıyla.
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama benim zoruma gidiyor
Soran+1 yılYok öyle olsa gam yemem. Kadın aldatmış telefon kayıtlarını çıkartmış eşim boşanma öyle olmuş
Soran+1 yılHayır boşandıktan 4 yıl sonra biz tanıştık
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
14Cevap
Aile & Toplum konusunda 772 cevap paylaştı. Enteresan. Kaynanalikta cigir acmis kadin. Yenilikci bir teyze. Ne yapabilirsin ki? Kadin ayri ayarsiz, kaynanan ayri ayarsiz.
40 Yorumla
+1 yılKocanın annesinin yaptığı çocukluğu sen kocana neden maal ediyosun siz bir ailesiniz bunun farkına varin kendi hayatınıza bakin
08 Yorumla
Soran+1 yılOna maal etmiyorum sadece biraz daha mesafeli olsun isterdim..
- +1 yıl
O eşinden çocuk varmış o çocuk için esin bu şekilde daha çok samimi olmasını mi isterdin. Bırak kaynana samimi olsun. Sana da iyilik yapıyor işte o kadını kocandan uzak tutuyor
Soran+1 yılTamam da 5 6 gün kayinvalidem misafir ediyor evinde yatılı, sonra eğlenmeye gidiyorlar cafelere vs. Ben bunlara kızıyorum
- +1 yıl
Ya sen onları neden takip edip kendini üzmek sınır etmek için çaba harcıyorsun bırak ne yaparlarsa yapsinlar sen kocanla mutlu olmana bak
Soran+1 yılKocama yansitmiyorum ama zoruma gidiyor illa takip etmeme gerek yok illa kulağıma geliyor yani.
- +1 yıl
O kulağına söyleyenler hedefine ulaşıyor işte farkında mısın 😉 onlara keyif veriyosun sinir olarak
Soran+1 yılOnlara karşı sınır oldugumu belli etmiyorum bunlar gizli saklı yapmıyor ki sosyal medyada da paylaşıyorlar
- +1 yıl
Peki üzmek için çaba harcamaya devam et
+1 yılAdamı tamamen ailesinden koparamazsın. Görmezden geleceksin mecbur.
01 Yorumla
Soran+1 yılGeliyorum ama zoruma gidiyor
+1 yılSen kenara çekil olanları izle. Sakın ama sakın münakaşaya girme. Sana yapılan hareket çok çirkin
032 Yorumla
Soran+1 yılAma içim içimi yiyor böyle de nasıl suscam artık icim de büyüyor olay
- +1 yıl
Ben de senin gibi evli biriyim. Ne kadar sakin kalırsan o kadar mutlu olursun. Sakın ama sakın eşine olan sevgi ve saygını kaybetme.
Soran+1 yılInşallah öyle olur
- +1 yıl
Ama ailesinin bu kadar samimi olması yakışıksız bir hareket
Soran+1 yılEvet işte birde kadın aldatmış bunu zamaninda o şekilde boşanmışlar
- +1 yıl
Offf. Sebebi bilmiyorlarmı acaba
Soran+1 yılHerkes biliyor ben çok kişiden duydum bunu
- +1 yıl
Peki sana karşı güveni nasıl? Gereksiz kıskançlıklar var mı?
Soran+1 yılHayır yok senden asla şüphe etmem diyor ama ben böyle bir insanim zaten herşey ortadadır gizli saklım yoktur
- +1 yıl
Yaşadığın şey çok ilginç. Peki kaynana ile mesafeli misin yani seni istemedimi
Soran+1 yılBasta istedi canim balımdi sonra bu olaylar olunca tartıştık görüşmüyoruz
- +1 yıl
Yemin ederim aklım almıyor. Sana burada haklısın diyeceğine yaptığı harekete bak. Gül gibi grlin bulmuşsun ne istiyorsun
Soran+1 yılBenim 1 senedir almadı artık taşıyamıyorum bu yükü
- +1 yıl
Beni eklermin. Peki çocuk ile ilişkin nasıl
Soran+1 yıl1 senedir onunla da iliskim yok. Önca hakarete lafa söze engelledik birbirimizi
- +1 yıl
Çocuk kaç yaşın da?
Soran+1 yıl8 yas
- +1 yıl
Peki çocuk istiyormu eşin
Soran+1 yılEvet istiyor
- +1 yıl
Benim 3.5 yaşında oğlum var. Peki iki kardeş birlikte büyümeyecekmi
Soran+1 yılHayır arada 5 6 saatlik mesafe var
- +1 yıl
Çok üzücü bir olay. Bir erkeğin aldatılmayı hszmetmesi de zor
Soran+1 yılÖyle ona da yuklenemiyorum böyle kaldım yani
- +1 yıl
Senin için gerçekten zor bir durum. Aldatılan bir erkeğin ikinci evliliğinde eşiyle yaşayacakları olaylar çok önemli
Soran+1 yılGüven problemi yok bana karşı güvensiz Değil sen herşeyin iyisini bilir yaparsın gözüm arkada değil diyor mesela
- +1 yıl
Ama içten içe bir kontrol durumu vardır hala. Yaşadığını atlatması kolay değil. Siz ev hanımımısınız
Soran+1 yılHiç rastlamadim. Hayır çalışıyorum
- +1 yıl
Evlilik kararını verirken zorlandım mı çevrenden baskı yapan oldu mu
Soran+1 yılHayır kendim istedim
- +1 yıl
Kolay sy bir r karar değil tebrik ederim. bugün iş var mı?
Soran+1 yılYok
- +1 yıl
Aile olmak güzel bir şey. Bem bir aydırn yanlızım çok sıkılıyorum bu yüzden
Ee kayınvaliden görüşebilir ne var bunda. Bu ne öz güvensizlik. Kaynanan görüştü diye kocanı mı alacak.
00 Yorumla
+1 yılEsine izin ver gorusebilirsin de senden uzak dursunlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEşin annesyle knussun sen yüz göz olma. Ailesinin eski eşle görüşmesi tuaf olmaması gerekiyor.
04 Yorumla
Soran+1 yılDurumları okumadın herhalde.
Cevap sahibi+1 yılAnladım da daha net uyarsın yani eger görüşürsen beni unut desin
Soran+1 yılBenim ne yapacagima kimse karisamaz gibi konuşuyor torunum için diyor bahaneleri bitmiyor tamam gorus ama o kadar samimi olma diyor sanane diyor
Cevap sahibi+1 yılBuna devam edecekse uzaklaşın anladığım kadarıyla eşin arasını açmış zaten. Eşine söyle zoruma gdiyor geçmiş kapanmadan önümüze bakamayız annesine desin görüşmeye devam edeceksen bn yokum desn. Tamm annedir de bu kadarı hem sana hem eşine saygısızlık sizi önemsemiyor. Oğluna mı yapmaya çalışıyor ne işi var ki eski bitmiş biriyle.. Çocuk varsa tamm da yinede mesafa koymalı..
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAnneainile elbette konusmasu gerekir, ikadar da izin ver yani
00 Yorumla Kocan mi gorusuyor sanki
21 Yorumla
Soran+1 yılTamam. haklisin
Eşinle bir sıkıntı yoksa olayları uzaktan izle bence
00 Yorumla
+1 yılCocuk varsa gorusebilirler
07 Yorumla
Soran+1 yılYa görüşür evet ama sence normal mi evinde 5 6 gün yatılı kalmadı eğlenmeye gitmeleri sarmaş dolaş fotolar sosyal. medyada?
- +1 yıl
Yani blki seni sevmediler sanki canım onu istiyolar blli bu
Soran+1 yılAma ayrılma sebepleri kadının ihanet ve bunu herkes biliyor sence bu gurursuzluk değil mi?
- +1 yıl
Oooo buyuk sikinti sacma davraniyolar ozmn
Soran+1 yılEvet bende bunu anlamıyorum iste.
- +1 yıl
Adldatmis bide kadin hyat boyle iste bcm kotu niyetli olunca kiymetli olunuyor
Soran+1 yılIşte zoruma giden bu
+1 yılİlk evliliğin bitiş sebebimisin?
013 Yorumla
Soran+1 yılHayır benden 4 sene önce boşanmış
- +1 yıl
Hani kısacık konuda anladığım önceki evlilik eşinin yüzünden bitmiş ve sanırım ihanet sebebiyle
Soran+1 yılHayır bunu nerden çıkardın eski eşi yüzünden ihanet sebebiyle bitmiş
- +1 yıl
Yani duruma bakınca ihanet eden eşin gibi duruyor burdan
Soran+1 yılNeden? Konuyu mu anlamadin ailesinin tavrından mi bunu söylüyorsun? Eşim. bana yalan söylemiş olsa akrabaları da aynı şeyi söylüyor adam hala telefon kayitlarini evde tutuyor
- +1 yıl
Şimdi senin anlattığın olayda 2 grup var, 1. grup eski eş ve eşinin ailesi, 2. grupta eski eş ve yeni eş sadece, burda dışlanmış olan kim oluyor?
Soran+1 yılBen oluyorum eski eşle çok iyiler bana hakaret ettiler. Biz görüşmüyoruz onlar eğlenmeye cafeye gidiyorlar sence kim dışlanmış?
- +1 yıl
Dışlanan aslında eşin ve yanında sensin tabiki ama dediğim gibi objektif bakınca öyle görünüyor, kimse eski gelinini ortama almaz suçlu iken hemde
Soran+1 yılÇocuk yüzünden diyorlar esimi dışlamış değiller bu olaydan sonra o tepki aldı. Kadının suçlu olduğuna eminim aldatma dosyaları var boşanma dosyalarının icin de gördüm
- +1 yıl
Bilemedim inan eski gelin hangi mantıkla halen eski ailesi ile görüşebilir ki bunun mutlaja bir alt yapısı olmalı
Soran+1 yılÇocuk bahanesiyle.
- +1 yıl
Torun da olsa ihanet eden o olunca yine de mantıklı değil
Soran+1 yılIşte benim aklim almıyor bunlardan dolayı. Vede ben hiçbirşey yapmadım onlara
+1 yılbu sebeplerden boşanmışla olmayın diyorum
00 Yorumla
+1 yılBiraz garip bir durum.
00 YorumlaBaşka meşgale bul kafanı burda bırakma
00 Yorumla
+1 yıltakip eder misin
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
konu uzar diye dedim
+1 yılEvliliğinizi inceleyelim mi aile yapınızı
00 Yorumla
+1 yılEski eşi evlenmiş mi
04 Yorumla
Soran+1 yılEvlenip ayrılmış tekrardan
- +1 yıl
Eşinden çocuk var mi
Soran+1 yılEvet 1 tane ona da kayinvalidem bakıyor zaten onu bahane ederek görüşüyorlar
- +1 yıl
Yani de tamamen silip atamaz
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılMalmı bu kaynana
00 Yorumla
+1 yılevetttt
00 Yorumla
+1 yılbılmem kov
00 Yorumla
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kayınvalidem hala eşimin eski karısıyla görüşüyor ve kavga ettik. Ne yapmalıyım sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer