Arkadaşım geri zekalı ne yapmalıyım lütfen okuyun

Başlığı düşünmeden yazdım dikkat çeksin diye neyse benim bi arkadaşım var 3 yıl önce bulndğmz şehre taşındılar çok iyi arkadaş olduk kız buraya ilk taşındığında dindar, küfretmeyen, allaha inanan biriydi. aradan 3 sene geçti şuan allaha inanmıyor açık saçık giyiniyor otobüslerde yaşlılara yer vermiyor bunu benim yanımda yapıyor ordan biliyorum annemle şakalaşırlarken ben senin kadar salak değilim yiaa diyor 3 senede terbiyesiz biri oldu çıktı anlamıyorum içine cin mi girdi acaba hadi o değilde en yakın arkadaşımıda elimden aldı artık 2si takılıyor 2side terbiyesiz şımarık tipler dün otobüsteydik yoldan geçen erkekleri kesiyorlardı bakıp gülüşüyorlardı ne diyeceğimi bilemiyorum çarşıda müzik dinleyip dans ediyor kıvırtıyor utanmaz hiçbir şeyi takmayan biri ne yapmalıyım? bıktım artık
Arkadaşım geri zekalı ne yapmalıyım lütfen okuyun
Cevapla