Sigara içmedigim icin dışlanıyorum ne yapmalıyım?

Ben üniversite ogrencisiyim ve yazın harcligimi cikarmak icin otelde garsonluk yapiyorum. Hayatimda hic sigara ve alkolü ağzıma sürmedim çünkü ikisinin de zararlarini dedemde gördüm ve asla ikisini de icmeyecegime yemin ettim. Otelde calisan arkadaslarim molalarda sigara iciyolar ve bana teklif ettiklerinde hic sigara icmedigimi söyledim ve bana hanimevladi falan demeye basladilar mobbing uyguladilar. Oradan baska bir yerde de calisamam cunku burada verilen maas diger yerlerininkinin iki katı ve paraya ihtiyacim var. Ne yapacagimi bilmiyorum :(
Sigara içmedigim icin dışlanıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla