0 tek değersiz midir yoksa etkisiz mi? Bazen 0 değer katar.
Kendini 0 gibi hissediyor musun
Kendini 0 gibi hissediyor musun
Sıfır bir değer değildir. bir sayı bile değildir. Ancak başka bir sayının yanına gelince değer yaratır. Tıpkı sevda gibi. Sevdanın da tek başına bir değeri yok , ille de biri olmalı. Sıfır ne kadar çoksa sayı o kadar çoğalır, sevda ne kadar çoksa insan o kadar çoğalır büyür.
Şimdi biri dese ki sana; sevdamı al kendine ekle, sonra bir ömürle çarp. Sonra sonsuza eşitle. Değeri yine de sıfır mı olur senin için?
(Alıntıdır. Aşk ve sayılar üzerine güzel bir düşünce bence.)
bunu okumuştum teşekkürler
Ustasına sormak lazım.
o kadar boşluğun içindesin anladıkta :)
dayanağın olayım canım :D
ağzına biber sürmem
dötüne sokarım :D
:)))) bunu diyeceğini biliyordum :))
Sıfır değersiz değildir.
En değerlidir ve unutulmamalıdır ki en büyüklerde onun sayesindedir.
Bazen sıfırlanmış gibi hissederiz hiçbir şeyin kıymeti kalmamış, değersiz gibi. Soruda bunu üzerinden anladığım kadarıyla.
Bundan yola çıkarsak evet kendimi sıfır gibi hissettiğim zamanlar oldu, oluyorda.
harika açıklama
benim moral sıfır sıfır sıfır
hahahaha :D
Cevap
4Cevap
sıfır karmaşadır, paradokstur, hem sahip hem de yok olmaktır, açıklamasız kalmaktır, boşluktur, net değildir ama güzeldir. keşke olabilsek
aklıma sıfır teorisi filmi geldi paradoks diyince
o filmden zerre bir şey anlamamıştım :)
izlemedim şimdiye kadar
bazen yanındakini değersiz kılar.
1x0= 0
bazen değerini artırır.
100...
bazen kendi değerini düşürür/yoktur.
1,830...
güzel örneklemeydi
teşekkür ederim uyuzum :)
:))
"Evet haklısın,
Sıfırın gücü yoktur.
Ama unutma ki,
Sıfırın kaybedecek bir şeyi de yoktur."
buda güzel bakış açısı
youtube. com/watch? v=LOMbySJTKpg&feature=kp izle bunu.
nette bir saçmalık var giremiyorum sitelere :/
Evet hisediyorum sıfır aslında çok değerli ama değeri bilinmiyor
dimi dimi
Aynen ama bence en değerli sayı 0dır.
Cevap nasıl
maaşımın sonuna bir 0 daha eklerlerse çok değer katar mesela :D
öncesine sonrasına bakmak lazım
ibre sıfır olmazsa zaten hiç başlamamışsın demektir.
Kesinlikle değersiz değil.
Hayır hissetmiyorum.
değerin biliniyor sonuç iti bariyle :)
rica ederim :)
0 degersiz degildir
hani öyle görürler ya o yüzden o tabiri kullandım
ey maşallah :)
yok hissetmiyorum panpa
eyvallah qanqa :)
0 gibi değerim bilinmiyor
0 Başlangıçtır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar