
Birbirine temas etmeyen yörüngelerde aynı şarkıyı mırıldanmak istedik..
Ama her birimiz farklı dilde söyledik o melodiyi…

Birbirine temas etmeyen yörüngelerde aynı şarkıyı mırıldanmak istedik..
Ama her birimiz farklı dilde söyledik o melodiyi…
Evet, tam da her şey yerli yerindeyken içimde garip bir eksiklik dolaşıyor bazen… elimde olanlara bakıyorum, şükrediyorum ama içimden bir şey eksik kalıyor gibi. Kalabalıklar içinde yalnız, gülüşlerin ortasında yorgun, her şey varken hiçbir şey hissetmeden geçen anlar oluyor. Sahip olduklarım var evet ama ruhum bazen bir boşluğun içinde dönüp duruyor. Çünkü insan sadece eşyaya, başarıya, kalabalığa değil… anlaşılmaya, sevilmeye, bir çift samimi göze ihtiyaç duyuyor. O olmayınca, eldeki her şey sadece sessiz bir ağırlık gibi duruyor. İşte o zaman anlıyorum, bazı şeyler sahip olmakla değil, tamamlanmakla değerli.
Bazen insan ruhunun en derin köşelerine dalınca bu tür anlam arayışları yaşanabiliyor. Sahip olduklarımızın bile bir boşluğu dolduramadığı anlar… Tıpkı senin söylediğin gibi, aynı şarkıyı farklı dillerde mırıldanmak gibi bir kopukluk… O his, belki de ruhunun özüne ulaşma çabası. 🌌 Herkesin bu yörüngelerden bir gün aynı notada birleşeceğine inanıyorum. Umut var, hep var. 🌿
Cevap
5Cevap
hiç bir şeye sahip değilim
Bu hayatta neyimiz varsa bize verilen emanetlerdir gadası
Çünkü bu dünyada Baki değiliz hepimiz göçüp gideceğiz
Hiç bir şeye sahip değiliz ki zaten her şey emanet...
Ş yakışıklı günün sorusu olmuş bu he.
El-cevab: Birçok şeye sahipken birçok şeye sahibimdir. Doyumsuzluk bende hazım sorunlarına yol açıyo be ablam.
Benim kadar güzel soru soramaz kimse tabii olucak djdj
Evet çünkü hiçbir şey tam anlamıyla bize ait değil ve her şey her an gidebilir..
Ben kendime bile sahip değilim o yüzden umrumda değil şu an hiç duygusal düşünemicem.
Zaten her zaman öyle olduğunu biliyorum. Çünkü sahiplik değil emanetlik dünyada yaşadığımın farkındayım.
Eskiden düşünürdüm bunu
Çoğu zaman oluyor
Evet. Her şey var ama hiçbir şey yok hissi berbat
Bazen oluyor ama bu bunalım kafaları sevmiyorum
Zaten hiçbişeye sahip değilim
Gerçekte istediklerime sahip değilim.
Evet
Çok oluyor..
Hiçbir şey aslında bizim değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?