Görümcem kocamla aramızda yatıyor. Ne yapmalıyım?

Merhabalar. Buraya hep okumaya geliyodum ama demek bir gün yazmak da nasip olacakmış. Maalesef kötü durumdayım arkadaşlar. Direk konuya geliyorum. Kocamla 1 yıldan fazladır evliyiz. Bir tane kız kardeşi var. Evlendiğimiz günden beri aramızda uyuyor. Sadece ilk gece aramızda uyumadı ama yine de bizim evimizde kaldı. Kötü bir niyeti yoktur diye düşünüyorum ama sebebini de çok anlayamıyorum mantıksız geliyor. Ayrıca kız 21 yaşında arkadaşlar. Ayıptır söylemesi kocamla sadece ilk gün beraber olduk. Onun dışında 1 senedir hiç olmadı. Kocam bana gek kelime etmiyor bu konu hakkında. Bende üzülmesin diye bir şey demiyorum ama belli etmeye çalışıyorum anlamıyor. Sizce söylemenin zamanı geldi mi ne yapmalıyım?
Görümcem kocamla aramızda yatıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla