Görümcem kocamla aramı bozuyor. Ne yapmam lazım?

İkizlerime 6 aylık hamileyim. 8 aydır evliyim. Kayınvalidem görümcem ve eşimin 10 yaşında ki küçük kardeşi ile birlikte yaşıyoruz. Kayınvalidem para karşılığı kız kardeşinin 1 yaşında ki kızına bakıyor evde. Hamile olmama rağmen herkes her işi benden bekliyor. Kendimi birgün çok yorgun hissetmiştim sabah az miktarda bulaşıkları yıkayamadım akşam yemek yaparken beraber hallederim diye. Görümcem işten eve geldiğinde hiçbir iş kalmıyor ona. Ama o gün gelmesi gereken saatten daha erken eve geldi. Bende uzanıyordum o sıra. Tezgahtaki bulaşıkların resmini çekip eşime göndermiş. Bir ton şey yazmış ben sabahtan kalan bulaşıkları yıkamak zorundamıyım ben onun hizmetçisimiyim ev bok götürüyor bilmem ne. Halbuki ben geldim geleli 8 ayda 2 kere elini süpürgeye sürmüştür. Tek yaptığı şey banyo yıkamak. Nişanlısı eve geldiğinde temizlik yapası tutuyor camları bile silmeye kalkıyor. İzinli günlerinde hiçbişey yapmıyor. Herneyse Bir ton saydırmış kocama. Ama tabi kocam bana mesaj atarak bana haber verdi normalde ben bilmiyordum. Bunları konuşturmak hoşunamı gidiyor yapacağını yap odaya çekil gibisinden konuştu benimle. Kız kardeşinin bulaşıkların resmini attığını söyledi. Beni savunmadığını biliyorum kocamın. Akşam eve geldiğinde mesajlarını okudum bana neden söylüyorsun aranızda çözün falan demiş. Kayınvalidem kocasıyla boşandı. Görümcem 2 ay sonra evlenip gidicek bakacak kimsesi yokmuş eşim öyle diyor. 8 ay oldu artık bıktım gına geldi. her şey sorun her şey olay. Beraber kahvaltı yapıyoruz kocamda o masada. Kalkmış benimle temizlik kavgası yapıyor. Kocamın traş olduğu permatiği ben kaldırmamışım o kaldırmış davası. Kocamda hiçbişey demedi. Bana sordu neden kaldırmıyorsun diye. Hele kayınvalidem tam bir cahil. Bana yapmadığını etmediğini bırakmadı. Gerdek gecemde bile yalnız kalamadım eşimle bilerek gitmediler. Üstüne üstlük kocamı dolduruşa getirdi bu kız değil seni kandırıyor bilmem neresini kesip kanı sana gösteriyor diye. Çok çektim hepsinden hala çekiyorum. Kendi annemden çok uzağım 9-10 saatlik bir mesafe. İstediği zaman çıkıp gelemiyor. Psikolojim bozuldu bunalıma girdim evin içinde hapis gibiyim rahat rahat telefonla görüşemiyorum dinliyor beni. Ayrı eve çıkalım dedim kocam kalkmış annesinin yanında bu seni sevmiyor ondan ayrı eve çıkmak istiyor 8 aydır başımın etini yedi ayrı ev ayrı ev diyor. Okadar çaresiz durumdayım ki. 8 bin lira maaş alıyor biz ayrı eve çıkamıyoruz kaynanam yüzünden. Hep hazır yemiş ömrü boyunca hiç çalışmamış. Onun yüzünden benimde hayatım mahvoluyor huzurum kalmadı evliliğimde. Kocamla kavga edip duruyorum. Anasının evinde beni aşağılıyor bağırıyor çağırıyor çok zoruma gidiyor. Ama yalnız kaldığımız vakit çok iyiyiz hiçbir sorun yok. Okadar doldum ki buraya roman yazasım var. Arkadaşlar ne yapmam lazım bir çıkış yolu gösterin bir fikir verin lütfen
Görümcem kocamla aramı bozuyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla