Babam yok diye herkese beni acındırmaya çalışıyorlar?

5 yıl önce ben 13 yaşındayken babamı kaybettim o günden itibaren aynanın karşısına geçip kendime tonlarca sözler verdim asla düşmeyecektim kimseye muhtaç olmayacaktım 17 yaşımdan beri çalışıyorum kimseden para almamak için kendi ayaklarımın üzerinde durmak için çabalıyorum dün ve bugün üni sınavına girdim bu arada dualarınızı beklerim neyse anlatmak istediğim ne zaman güçlü durmaya çalışsam etrafımdaki akrabalar beni görünce aa babası yok diyorlar veya bir yanlış yapsam onun babası yok alttan alın diyorlar tamam belki beni düşünüyorlar ama bu artık onur kırıcı olmaya başladı tam güçlüyüm diyorum beni insanlara aciz göstermeye çalışıyorlar bu konuda sizce ne yapabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Takip ettim
Babam yok diye herkese beni acındırmaya çalışıyorlar?
Cevapla