5 yıl önce ben 13 yaşındayken babamı kaybettim o günden itibaren aynanın karşısına geçip kendime tonlarca sözler verdim asla düşmeyecektim kimseye muhtaç olmayacaktım 17 yaşımdan beri çalışıyorum kimseden para almamak için kendi ayaklarımın üzerinde durmak için çabalıyorum dün ve bugün üni sınavına girdim bu arada dualarınızı beklerim neyse anlatmak istediğim ne zaman güçlü durmaya çalışsam etrafımdaki akrabalar beni görünce aa babası yok diyorlar veya bir yanlış yapsam onun babası yok alttan alın diyorlar tamam belki beni düşünüyorlar ama bu artık onur kırıcı olmaya başladı tam güçlüyüm diyorum beni insanlara aciz göstermeye çalışıyorlar bu konuda sizce ne yapabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Takip ettim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer