Ailem bütün maşımı alıyor beni kunlaniyorlar mi?

Merhaba arkadaşlar ben ortaokul sona kadar okudum okul bittiğinde tekstil atölyesinde çalışmaya başladım yılar içinde usta oldum haliyle maaşımda iyo ama calistigimdan beri hep maşımi babam alir haftalık maş aliriz hafta sonu yemek parami verir onun dışında hepsini alır vermiyorum dersem ver der ısrarla vermiyecegimi söylersem küser ve dövmek icin bahane arar sudan sebeplerle döver haftada bir gün iznimiz oluyo pazar günü abim asla bir yere çıkmama izin vermez bayram seyran fark etmez telefon sosyal medya hic bisey kunlanamam yasak buda annemin telefonu bu arada 19 yaşındayım babam kıyafet için falan para verir ama onun izin verdigi kadarıyla bir kere bayramda biraz fazla para istedigim için al ozman parani dedi hepsini yüzüme fırlattı vermsem ayni evin içinde sürekli dovmek için bahane arar yanu olmuyo napicam ben sizce beni kunlaniyorlar mi ablamda benim gibiydi evlendiginde ceyiz icinde eşinden ceyiz parası istediler o parayla ceyiz yaptılar ama ablam nişanlandiginda babam artik parasını almadı. Abime yarın birgün evlenecek diye ev aldı bide abim asla çalışın demez karismaz paramızı calismamiza ama asla dışarı cikmak falan yok isten eve evden işe

Güncellemeler
+1 yıl
Guncell
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Ailem bütün maşımı alıyor beni kunlaniyorlar mi?
Cevapla