Biri benim cahilliğimi gidersin. "Işıklar içinde uyu" ne demektir?

Bizim köyde, dedem, dedemin dedesi, onun büyük dedesi ve onların ecdadları, vefat edenin ardından "Allah rahmet eylesin" ve ya "Allah nur içinde yatırsın" derlerdi... Son zamanlarda kendisini çağdaş, demokrat ve ya bil-umum onun bunun özentisi, kimin çocuğu olduğunu bilmediğim tipler, "ışıklar içinde uyu" lafını türetti. Toplumu bölmek, kamplaştırmak ve geçmişteki o feodal zihniyeti ısrarla sürdürmek isteyenler, kendilerini halkan ayırıp YOBAZ çakma aristokratlar sınıfına sokmak için neden halen ısrar ediyorlar? Nesin sen? Toplumun bir ferdi olarak, sokaktaki simitçi, Mehmet Efendi'den farkın ne? Var olan bir temenni sistemini, o küçük aklınca değiştirerek, kendini özel, farklı hissetmek istiyorsan, buyur kast sisteminin uygulandığı Hindistan'a ve ya ırkçılığı iliklerine kadar hissedeceğin, ABD ye git. Bizim huzurumuzu bozma. Aristokratlık hayallerini, devşirme 3. sınıf insan olma hayalleri ile karıştırma. Asalet ve aristokrasi soydan gelir. Yaşadığın toplumun omuzlarına basarak yükselmeye çalışırsan, sadece asalak olursun. Duyduğuma göre, bu yobazlar son zamanlarda mezar başında, Fatiha yerine, şarkı söyleyip, Nutuk'tan paragraflar da okuyorlarmış. Atladığınız o uçurumdan aşağı alçalırken, sizi ne Lucifer'in kod adı, ne de Atatürk'ün, düşüncelerini ve yakın tarihimizi özetlediği kitabı kurtarabilir. Buyurun söz sizde?
"Işıklar içinde uyu" demek, böyle bir şey mi?
"Işıklar içinde uyu" demek, böyle bir şey mi?
Biri benim cahilliğimi gidersin. "Işıklar içinde uyu" ne demektir?
Cevapla