Bizi diğer milletlerden ayıran en önemli özelliğimiz nedir? Millet olarak yardım severiz. Hâlâ içimizde iyi insanlar var. Misafir perveriz korona salgini buna engel olsada...
Vatan aşkı uğruna her şeyi yapar birlik oluruz.
Türk milletini diğer milletlerden ayıran özellikler nelerdir?
1- Din. 2 -Dil. 3 -Tarih birliği. 4- Vatan birliği 5- Kültürel ögeler. 6- Örf Adet ve Gelenekler. 7- Ülkü birliği. 8- Ahlak anlayışı. Bu maddeyi eklemek istemezdim. Neden? ''Türkiye eğitim, terbiye ve kültür işlevini yerine getirememiş... Bir ‘insan’ inşa edememişiz. “El ile gelen düğün bayram” diyen, “Bana dokunmayan yılan bin yaşasın” diyen, sorumsuz, vicdansız, dikkatsiz, bilinçsiz, umursamaz, hoyrat bir yığına dönüşmüşüz. Ahlakı, cinsellik eksenli bir kontrol mekanizması zannetmişiz. Edeple, iffetle ahlakı karıştırmışız. Benzer şekilde, namusu da cinsel bir kavram sanacak kadar gerilemişiz. Oysa insanı hayvandan ayıran nitelik cinsellik değil, kültürdür. Disiplinli, profesyonel, onurlu, gururlu, hakşinas, bilge insanlar olma yolunda ilerlememizi sağlayacak bir donanım olarak ahlakı kuşanamamışız. Ülkemizde son yıllarda yaşanan olaylar aynı zamanda ahlakımızı da yansıtıyor. Özellikle son yıllarda ''kadına şiddet ve tecavüz'' olayları fazlasıyla artmış durumda. Bunların dışında; tehdit, aşağılama, hedef gösterme, ötekileştirme hırsızlık, adam öldürme, uyuşturucu vs. birçok suç işlenmekte. Bu maddeyi ekleme sebebim ise toplumumuzun ahlaklı güzel insanlarına haksızlık etmek istememiş olmamdır. Bu arada bunlar benim kendi görüşümdür, lütfen saygı gösteriniz. İyi günler dilerim...
Birbirini ayrıştıran, geçimsiz ve sürekli kavga halinde olmamıza rağmen başımıza bir felaket geldiği zaman dünyada eşi benzeri görülmemiş şekilde et ve tırnak olmamız, 7'den 70'e birlik ve beraberlik içinde olmamız , elimizden geldiği kadar herkesin yardımlaşması TÜRK insanını diğer tüm milletlerden ayıran özelliktir. Kendime de şu soruyu sormadan yapamıyorum her zaman et ve tırnak gibi olsak , her zaman birlik ve beraberlik içinde olsak emin olun ki dünyada güç olarak da ekonomik olarak da kimse karşımızda duramaz.
Eskiden desen anlardım Türk çok fazla birbirine düşkün, yardımsever, savaşı düğün sayan bir ırktı sonra bizi devşirdiler. Bu sabah biri sordu bozdum onu savaş çıkarsa ailemizi diye ekledi yav#şak nasıl kurtarırırız kaçırırız hiç bir ülke kabul etmez dedi dinciymş.. Ya bu ırk her zaman komşusu, için ölen bir ırktı. Bunuda kurtuluş savaşında gösterdi. Biz araplar ya da diğer ırklara benzemeyiz zoru görünce pes etmeyiz ya ölürüz ya ölürüz. Bu sabah gene anladım o çocuk sayesinde bu dinciler kaçacak gene biz mücadele ederiz. Türk çok kaliteli bir ırk her millet bu dinciler gibi kaçar bizim için savaş düğündür. Fark bu
Hiç bir halkın diğerinden bir farkı yok o kadar. Misafirperver flan da değiliz. Mülteci krizi, öyle olmadığımızı gösterdi. O eskidendi. Dincilikle yoğurulmuş neoliberalizm bizim toplumumuzu da bozdu.
"Eski Türkiye" dedikleri zamanları bilirim. Kimse kimseye karışmazdı, böyle bir kutuplaşma yoktu. Yobazlığı ve dinciliği ne zaman şehirlere soktuşar o zaman boxuldu.
Sorarım, artık kaç kili çocuğunu sokakta oynaması için rahatça bırakıyor? Biz sokakta oynayark büyüdük.
Hiç bana Türk milleti şöyledir böyledir demeyin. Sokakta oynayan mutlu çocukluktan AVMlerde harcayabildiği kadar mutlu olduğunu sanan absürd bir nesile dönüştü.
Merhameti ve itaatkarlığı... Lâkin bu itaatkar tarafı başına çok iş açtı, bu milletin... Ben Türk'üm diyen Yahudi'ye Türk, Ben Kürdüm diyen Ermeni'yi Kürt, Ben müslümanım diyen münafığı da Müslüman zannetti son 111 senedir. Ama az kaldı uyanmasına.. Uyanınca korksun; Gargat ağacının arkasına saklanacaklar...
Türk Milleti merhametli, yardımsever , samimi, güvenilir vs. vs. bizi diğer milletlerden ayıran bunlar idi ama artık onlardanda öteyiz sanırım çağ değişti değişiyor şimdi Türk milleti Erkeğinden Kadınına Abaza Sapkın Merhametsiz aşırı menfaatçi çıkarcı vs. vs. İstisnalar kaideyi bozmaz tabi ki onlar söz meclisinden dışarı... Maalesef çevremizi yorumladık kısaca... Haberlere çıkıyor 2 günde bir çocuk istismar tecavüz olayları kızına tecavüz eden baba mı dersin , annesine tecavüz edio öldüren evlat mı dersin öğrencisini alı koyan zorla kullanan bayan öğretmen mi dersin ülke bir değişik yerlere gidiyor Hakkımızda hayırlısı... Eskiden Türkler milliyetçiydi ülkesine karşı şimdi bir mini israil kadar kendi ülkemize milletimize bağlı sadık ve milli değiliz... anlayana...
Misafirperveriz İçimizdeki vatan aşkımız sonsuza kadar devam eder Kimse futboldan bahsetmemiş. Futbola fena aşığız, tuttuğumuz takıma çok güzel tezahürat ederiz. Gol atılınca hep beraber sevinen, gol yiyince sinirlenen taraftar grubuyuz. Takım mağlup olunca da hep beraber ağlarız.
Vatan, bayrak, millet sevgisi. Şüphesiz herkeste bu hisler vardır.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Diğer toplumların kavgada sürekli ıskalayarak, kız gibi elleriyle vuruşarak dövüştüklerini gördüm hep. Ama bizde öyle mi? Yapısal olarak gerçekten üstün yaratılmışız. Yüzyıllardır dünyaya hükmetmemizin ve çoğu savaşlarda galip gelmemizin kaynağı da bu olsa gerek. Bu millete boşuna 80 Milyon Asker demiyoruz.
Yardımseveriz lâkin birlik olmayı çok başaramıyoruz, Türkler'in birlik olacağı yek yer var ise o da harptir. Misâfirperveriz. Kimimiz Garp, kimimiz Rus hayranı. Harp meydanında gözümüz kimseyi görmez. Mütevaziyiz. (Attila'ya biri gelir, misâfir olduğu için ona altın tastan su vs. verir lâkin Attila bronz tas kullanır şeklinde bir yazı okumış idim. ) Câhil olan kısmımız da az değil. Zekâmız kurnazlığa çalışır. En büyük hatamız da sinirimize hâkim olamamamız. Milliyetçi-ümmetçi kısmımız da çoktur. İnsânları kolay affederiz. (Kılıcı insafsız bir beceriyle kullanan Türk'ün eli, yendiği insanların yarasını sarmakta da ustadır.)
En önemlisini atlamışın reis. Bir kişi bile kalsak bir devlet kurabilecek güce ve intikamı fazla da soğutmadan alabiliriz. Bide yalan yok rahatımıza düşkünüz. Ama yeter ki isteyelim bak o zaman neler neler yapıyoruz.
Bir yerde görmüştüm. "Siz Türkler, bu dünyanın nesisiniz?" sorusuna, "biz bu dünyanın vicdanıyız demişti birisi. Bence bu bizi ayıran bir özellik. Birbirimize sövsek bile vakti geldiğin de "biz" olabiliyoruz.
Biz Türk'ler yardım severiz, savaş değil, barış isteyen bir milletiz. Ama gerekiyorsa savaşmaktanda çekinmeyiz. Her yönden Türk ırkı diğer yabancı ırklardan daha üstün bence. 🇹🇷🇹🇷
Hiçbir millet yokturki kendi öz benliğini yok sayıp başka bir millet için kendini feda eden. Türkiye'deki Türk milleti Türk kültürünün utancıdır. Türkiye'deki Türkler araptır.
Sapık, Saygısız, küfürbaz,20cm koluyla Texas kovboyu gibi yürüyen milletin karısına kızına laf atan, trafik magandaları bol , medeniyetten uzak Cahil bir Milletten ibaretiz malesef
Ne olursa olsun fırsatçı davranmaları sanırım. Hiç anlayışlı bir toplum olduklarını düşünmüyorum , herkes kendini düşünüyor gerisi kimsenin umrunda değil!