Sokağa çıkma yasağı bitince dışarı çıktınız mı?

Malum dün gece sokağa çıkma yasağı 24:00'da sona erdi. Gece 01:00 gibi çay içiyordum ve yola baktığım zaman inanılmaz bir trafik olduğunu gördüm. Resmen trafik kilit, ilerlemiyordu. Ambulans bile uzun süre ilerleyemedi.

Bana çok anlamsız geliyor ya.. İnsanlar 3-4 gün içinde evde ne kadar bıkabilir ki, yasak biter bitmez 1 saat gezmek istesinler.. Yani gündüz falan olsa neyse de, gecenin saatinde o kadar aşırı kalabalık olması garibime gitti. Sahillerin ve türevi yerlerin dolup taştığından eminim. :)

Siz dışarı çıktınız mı?
Görsel temsili:)
Görsel temsili:)
Sokağa çıkma yasağı bitince dışarı çıktınız mı?
Cevapla