Ailem beni hizmetçi olarak görüyor onlara nasıl davranmalıyım?

Beni çok yıprattilar oturdukları yerde bana şunu getir bunu getir şunu yap bunu yap diyorlar bende insanım niye bu kadar yükleniyor ki bana diğer kardeşlerim nazlı fenalar onlara daha çok değer veriyorlar gibi geliyor ben o kadar iyilik yapsam da değerim bilinmiyor kendimi çok kötü hissediyorum sevgisiz hissediyorum
Ailem beni hizmetçi olarak görüyor onlara nasıl davranmalıyım?
Cevapla