
Cevaplar gelsin bakalimm

Gerçek anlamı ile bakarsan hayat olmazdı. Birbirinin eşidir kadın ve erkek.
Soyut anlamı ile bakarsan hayat yine olmazdı. Kadınlar biz erkeklere göre daha tutumlu ve toparlayıcı oluyor.
İnsan arşının toplanması iyi bir şey. Ben hep kendi işimi kendim görüyorum çünkü 😉😅
İyi ve kötü yanları olacağı kesin.
İyi yanları: Mantığın hakim olduğu, daha işbirlikçi ve daha yalın bir yaşam olurdu
Kötü yanları : Daha renksiz, heyecansız ve ilkel bir hayat olurdu
Bir gökkuşağı düşün ama sadece tek renk var öyle olurdu iste
İyi yorumdu değil mi
:) .. sen nasılsın bakalım var mı bir sorun
Şükür şükür şükür
Dedim dedim hasta oldum
🥵
Teşekkürler geçti şükür yaradana
Daha iyim dün kötüydü
Şükür ya valla saglıktan önemli hiç bisey yok bunu hiç unutmadan elimizdekileri şükür ederek yaşamalıyız olmayanlar üzülsün bizim olmadıklarına
Şükür etmek , anı yasamak , birde o
Cevap
17Cevap
18yaşından sonrası için konuşuyorum kaldım kalırım de benim hayatıma temel konularda bir katkısı olmadı kadınların
Hahahah ya erkekler olmasaydı peki. Ne olurdu sen onu düşün ya da ikisi olmadan hiç bir şeyin anlamı olmaz de açık açık yani öyle zaten
Kadınların çocuk doğurmak dışında evrene sağladığı nasıl bir yarar var ki. erkek kadinsizda var olur ama kadınlar erkek olmadan bir hiçtir.
Hep bunu soruyosunuz ama erkekler olmazsayi soran yok...
nasıl kalcaz lan hayatta bırbırımızı ssikerdikk heralde düşünemıyorum cok sıkıcı olurdu kızlar falan takılamazdık :(
Nasıl olurdu evet güzel bir soru ayol ne olacak kız bizim bekirle tekir var ya kız ay
Hayatta kalırdık kalmasında bir süre sonra erkeklerde olmazdı
Erkekler bir ilk yapıp ağlardı
Su ana kadar cok aglamisligim vardir.
Kizlar icin degil ama :D
@aglayankizferide sana ağlayan denk gelmemiş belli
Hiç olurduk ya öyle bir şey olmazdı bence :D
Hayat dururdu ! Kalamazdik tabiki
Kadınsız bir hayat düşünülmez.
şu an başka bişimi yapıyoruz
Bakınız: Askerlik
Hayat olmazdı
Mükemmel olabilirdi
Y. rr. k gibi olurdu
Hem zor hem de kolay
Çok rahat kalirdik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?