Bu kişiyi patrona şikayet etmiş olsam yanlış mı yapmış olurum?

İşyerinde uzun yıllardır çalışan bir abi var. benden falan epey eski. Hamileliğimden beri kimseye yanımda sigara içirtmiyorum. Bu kişi de sürekli yukarı ofisime çıktığı zaman (kendisi aşağıda imalatta çalışıyor.) sigara yakıyordu. 1 2 bişey demedim. Ancak bugün hatta az önce yine bulunduğum yere geldi. Sigarasını yaktı. Sigaranı yakmasan olmuyor mu dedim. İşte ben başbakanın da yanında olsam sigaramı içerim vs dedi. Ben başbakan 2 can taşımıyor ama deyince benim karım da hamileyken o kadar sigara içerdi yine çocuklara bişey olmadı vs bahanelere sığındı. Ben dikkat ediyim gerisi önemli değil patron bile benim yanımda içmiyor yani deyince de patron kim ki beni ilgilendirmez o vs gibi şeyler söyledi. Biraz zıtlaştı bilmişlik yapmaya çalıştı yok işte zaten bakkaldan yediğimiz şeyler bunlardan daha zararlı vs vs gibi. Ben şimdi bu kişiyi patrona şikayet etsem yanlış mı yapmış olurum yoksa haklı mıyım? Kendi açımdan baktığım için kendimi haklı olarak görüyorum. O yüzden objektif yorum yaparsanız sevinirim.
Bu kişiyi patrona şikayet etmiş olsam yanlış mı yapmış olurum?
Cevapla