Patronum kenara çekip bana hesap sordu. Bu adamın böyle bir hakkı var mı?

Patronum belli bir saatte hep kahve ister. O yüzden bende gider hep aynı saatte ve dk da kahve alırım. Oruç tutmadığı için kahve almaya gittim. Asansöre bindim asansörde ise başka biri daha vardı. Durduk yere afedersiniz burnum akınca peçete istedim. Adam peçeteyi verirken asansörün kapısı açıldı. Karşımda patronu buldum. Sanki bir haltlar karıştırmışım gibi patronum bakmaya başladı. Beni takip et diyip lavaboya kadar gitti. Orada bir ara var yol. Yolun sonunda kadın erkek tuvaleti var ama o yol oda gibi bir yer. Avm de de var o şekil yerler bilen bilir belki. Neyse. Beni oraya çekti tüm tuvaletleri kontrol edip bağırmaya başladı. Yok o adam numara mı verdi peçeteye yazıp ne var o peçetede bana ver diyip bağırdı. O peçeteyi de çöpe attım. Ne yapacaktım yani cebimde mi tutacaktım. Neyse çöpe attım dedim inandıramadım. Bağırıp çağırdı sürekli sonra çekip gitti. Böyle bir şey olmuş olsa bile; ki asla olamaz patronun böyle bir şeye karışma hakkı var mı? Ki varsa niye diğer çalışanların ne haltlar yediğini görmüyor da suçsuz günahsız olan bana kızıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Patronum beni kıskanıyor mu
Patronum kenara çekip bana hesap sordu. Bu adamın böyle bir hakkı var mı?
Cevapla