Herşeyden canım çok sıkıldı, sizce kendimi nasıl mutlu edebilirim?

Arkadaşlar okul, dersler, ortam kısacası herşey bu aralar canımı sıkıyor... Öğrenciyim, kadaşlarım var ama hepsi de hava cıva yani dertleşebileceğim, kendimi onun yanında mutlu hissedebileceğim bir kimse yok bu beni daha da üzüyor... Okul bitsin de tatile çıkayım istiyorum fakat daha önümde finallerim var düşündükçe çıldırasım geliyor :( ne yapsam mutlu olamıyorum...Sevgilim de yok... Bana verebileceğiniz tavsiyeler nelerdir acaba? Kendimi nasıl mutlu edebilirim? En azından tatile kadar?
Herşeyden canım çok sıkıldı, sizce kendimi nasıl mutlu edebilirim?
Cevapla