Çok mutsuzum ne yapsam mutlu hissetmiyorum her şey boş geliyor bana her şeyden sıkıldım hayattan sıkıldım ne yapabilirim?

Merhaba arkadaşlar çok sıkıldım her şeyden çok bunaldım her şey anlamsız geliyor bana. Zaten ileride istesem de istemesem de ölecem yaşamak çok anlamsiz o zaman. Psikologa filan git demeyin gitmicem daha önce gittim bir yararı olmadı. Çok mutsuzum ya mutsuzluktan ölüyorum gibi. Lütfen yardım edin bu durumu daha önce yaşayan var mı ne yapmam lazım kafayı yicem 😣
Çok mutsuzum ne yapsam mutlu hissetmiyorum her şey boş geliyor bana her şeyden sıkıldım hayattan sıkıldım ne yapabilirim?
Cevapla