Bunalıyorum içim sıkılıyor ve tam anlamıyla mutlu olamıyorum?

Mutlu olamıyorum sanki iyi bisey olsa ardından muhakkak kötü bisey olacak hersey boka saracak gibi geliyor. Hep bi depresif haller. TC Simülasyonu ne yordun be

Bunalıyorum içim sıkılıyor ve tam anlamıyla mutlu olamıyorum?
Cevapla