Anneme hastalığımı anlatamıyorum beni ciddiye almıyor?

Ben sıklıkla farkında olmadan ve ya olarak kaşlarımı yoluyorum, sonunda bir rahatlama hissi geliyor ama daha sonra pişman oluyorum.
Kaşlarım seyrek seyrek ve ben artık bu durumu anneme söyledim ve bana bir gün de mutlu haber alamıyorum
ben her şeyi zaten boşvermişim her şeyiniz bir dert bir sorun diyor ayrıca annem babam ile ayrı ama baya kötü günler geçirdik abimle de anlaşamıyor
şöyle bir şey daha var bir tartışmada aynı babası her şekilde gündeme sokup gece gündüz onu stalklayıp ne kadar salak iğrenç gibi hakaretler ediyor evet haklı iğrenç ama her gün gündeme getiriyor ve ayrılalı çok oldu babam annemi bir çok kes aldattı ve şiddet uyguladı ayrılalı 2 yıl oldu ama resmiyete dökmezsek bir 6 yıl önce ayrılmışlardı bile ve ben yaş olarak çok küçüğüm derslerimde başarılıyım fakat tüm aileyi ben taşıyıp ben teselli ediyorum
bugün sinirlendi abime ve bilgisayarını balkondan karşıya fırlattı Gerçekten arkadaşlık ilişkilerim de berbat bu aralar ben kendim psikoloğa gidemiyorum hatta benden önce annemin gitmesi lazım çünkü hayatımı silkiyor bize ne kadar fedakarlık yapmış olsa da burnumuzdan geldi babam şu an biri ile beraber ve o biri iyi bir insan değil ayrıca
küçük Kardeşim var ne yapsam bilmiyorum yapabilicek bir şeyim de yok
Güncellemeler
+1 yıl
Reşit değilim ve yaşadıklarım kolay değil cidden değil mesela babaannem babamın ilk karısını öldürmüş küçükken annem gözümün önünde öldürülcesine dayak yerken bana kızım şaka yapıyor diyip gülerdi hiç bir zaman unutmadım babam pislik bir sapık annem bizim için katlandı ama şimdide burnumuzdan getiriyor garip garip davranışları var çok strese sokuyor odam dağınıktı ve tüm eşyalarımı çöpe attı telefonuma baktım diye telefonumu kırdı bir aralar da çok fazla şiddet uyguluyordu sanki sadece kendi üzülüy
Anneme hastalığımı anlatamıyorum beni ciddiye almıyor?
Cevapla