Hiç bir şey yokken beni engellemesi sizce de garip değil mi? Ben bir yorum getiremedim...

eski sevgilimin hiç yoktan facebookta beni engellemesinin ne demek olduğunu çözemedim arkadaşlar ? kaç gündür konuşmuyoruz etmiyoruz rahatsız ettim desem öyle bişey kesinlikle yok... profilim kapalı onunki de kapalı( sadece profil fotoları açık bu arada) anlamışsınızdır arkadaş da değildik hani ayrıldığımızda o iş de bitti... şimdi hiçbisey yokken beni engellemesi sizce de garip değil mi ? ve daha bugün engellemiş bu arada... konuşmayalı bayadır oluyo..
Hiç bir şey yokken beni engellemesi sizce de garip değil mi? Ben bir yorum getiremedim...
Cevapla